Gå til innhold

Greit å gå toppløs rett ved stranda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å svare på spørsmålet til TS: Nei,det er ikke greit. Å gå toppløs ( det være seg på stranda eller andre steder i offentlighet) er en god blanding av HARRY og vulgært og avleggs så det holder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få vil se på det som krenkende at noen beveger seg toppløs like ved ei strand.

Anonymous poster hash: 4084a...b6b

35% av kvinner her i landet syns tydligvis det.

Anonymous poster hash: d0f49...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig en frak problemstilling. Burde koste svært lite, samt være en selvfølge å ha på seg bikini-overdel. Og beveger man seg bort fra stranda så tror jeg jammen at det ser bra ut med en topp/overdel i tillegg gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig en frak problemstilling. Burde koste svært lite, samt være en selvfølge å ha på seg bikini-overdel. Og beveger man seg bort fra stranda så tror jeg jammen at det ser bra ut med en topp/overdel i tillegg gitt.

 

Poenget er jo å slippe å få striper etter bikini-overdelen etter soling.

Anonymous poster hash: 4084a...b6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den siden av kloden er det ikke vulgært, det er heller ikke dette.  

 

 

 

IMGP2205.JPG

disse er primitive stammefolk...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra naturen av tenner menn på pupper

 

Jaha? I diverse land og stammer går kvinnene toppløse. Ser ikke menn som går rundt å kræsjer i ting av den grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha? I diverse land og stammer går kvinnene toppløse. Ser ikke menn som går rundt å kræsjer i ting av den grunn.

Så du mener vi skal gå å flashe kroppsdeler overalt hvor vi går fordi en eller annen stamme i afrikas jungel går rundt nesten nakne? Vi lever i et sivilisert samfunn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener vi skal gå å flashe kroppsdeler overalt hvor vi går fordi en eller annen stamme i afrikas jungel går rundt nesten nakne? Vi lever i et sivilisert samfunn

 

Det var et eksempel for å motbevise din teori om at menn vil kjøre av veien og lage kaos om kvinner ikke skjuler brystene sine. Det styrket min om at man reagerer kun på det man ikke er vant med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et eksempel for å motbevise din teori om at menn vil kjøre av veien og lage kaos om kvinner ikke skjuler brystene sine. Det styrket min om at man reagerer kun på det man ikke er vant med.

Er jo egentlig bra at de ikke er vant med det. Hadde vært kjedelig om menn bare reagerte fullstendig likegyldig på kvinnekroppen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

 

Men spiller det så stor rolle? De som går i kiosken kommer jo likevel fra stranda eller skal ditt?

Anonymous poster hash: 4084a...b6b

 

Ja det spiller en stor rolle for sånne som meg. Som blir kåt av den minste ting. Jeg har det ikke enkelt på stranda for å si det sånn, så la meg få ha det enklere i kiosken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo egentlig bra at de ikke er vant med det. Hadde vært kjedelig om menn bare reagerte fullstendig likegyldig på kvinnekroppen

 

Vel, jeg kjører ikke av veien når jeg ser menn toppløse, og jeg er likevel ikke likegyldig til dem. U see? ;) Det er bare brystvorter, eller patter om du vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det syntes jeg ikke er ok. På samme måte som jeg ikke syntes det er ok å gå til f.eks bilen kuun i bikini.



Anonymous poster hash: c5088...d78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Er det greit med toppløse damer på Times Square

 

http://www.nettavisen.no/nyheter/utenriks/topplse-damer-plager-new-york/3422833822.html

 

 

Så må det vel kunne gå på en norsk parkeringsplass rett ved stranda.

Anonymous poster hash: c33a0...0b4

 

Hva synes dere om dette da? http://reisetips.nettavisen.no/slik-viste-nordmenn-seg-fram-nakne-pa-nett-i-sommer/

 

Anonymous poster hash: f9a43...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at du mener at en homofil mann som kjører bil og får se en kjekk kar i bar overkropp vil miste kontrollen over bilen? Anonymous poster hash: 006da...b41

kanskje om mannen viste rumpa..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje om mannen viste rumpa..

Du mener en mannerumpe tilsvarer kvinnelige bryster?

Anonymous poster hash: 006da...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener en mannerumpe tilsvarer kvinnelige bryster? Anonymous poster hash: 006da...b41

omtrent samme formen. Mange menn tenner mer på rumper enn på pupper og btw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...