Severus Skrevet 6. februar 2016 Forfatter #1041 Del Skrevet 6. februar 2016 Havregrøt med pære og kanel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 6. februar 2016 #1042 Del Skrevet 6. februar 2016 nam..havregrøt Tenkte jeg skulle lage meg havregrøt til frokost i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 6. februar 2016 #1043 Del Skrevet 6. februar 2016 Det så utrolig godt ut, Sev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2016 Forfatter #1044 Del Skrevet 7. februar 2016 16 timer siden, Stueloff skrev: Det så utrolig godt ut, Sev! Det er det, fersk frukt som eple,banan eller pære er sterkt undervurdert i havregrøt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 7. februar 2016 #1045 Del Skrevet 7. februar 2016 Fikk utrolig lyst på det! Mangler dessverre både havregrøt og frukt, så i morgen blir det en tur på butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #1046 Del Skrevet 8. februar 2016 Severus sier som Pippi det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert. Å lager ertesuppe med svineknoke for første gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. februar 2016 #1047 Del Skrevet 8. februar 2016 Ertesuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #1048 Del Skrevet 8. februar 2016 Jepp betalte vel under 200 kr for svineknoken og alle grønnsakene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #1049 Del Skrevet 8. februar 2016 Har kokt knoken, får koke suppe i morgen. Bare å sette ferdig opprevet kjøtt i kjøleskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #1050 Del Skrevet 8. februar 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 8. februar 2016 #1051 Del Skrevet 8. februar 2016 Det ser kjempegodt ut, Severus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #1052 Del Skrevet 8. februar 2016 Smakte ganske ok også 13 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Det ser kjempegodt ut, Severus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 8. februar 2016 #1053 Del Skrevet 8. februar 2016 7 minutter siden, Severus skrev: Smakte ganske ok også Hva var det som ikke ble så bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #1054 Del Skrevet 8. februar 2016 3 minutter siden, Sunflower-Delight skrev: Hva var det som ikke ble så bra? Ikke noe, bortsett fra den ene gulerotbiten som unslapp stavmikseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. februar 2016 Forfatter #1055 Del Skrevet 9. februar 2016 Kjører den i stavmikser fordi jeg liker egentlig ikke stangselleri og sellerirot. Å med stavmikser blir alt blandet, så jeg slipper smaken. Så har jeg bare kjøttet i etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 9. februar 2016 #1056 Del Skrevet 9. februar 2016 8 minutter siden, Severus skrev: Ikke noe, bortsett fra den ene gulerotbiten som unslapp stavmikseren 1 minutt siden, Severus skrev: Kjører den i stavmikser fordi jeg liker egentlig ikke stangselleri og sellerirot. Å med stavmikser blir alt blandet, så jeg slipper smaken. Så har jeg bare kjøttet i etterpå. Ok. Synes da at gulrot smaken er god. Men skjønner det om du ikke liker visse andre smaker som de andre du nevnte. Kanskje neste gang om du lager dette igjen så kan den bli mye bedre enn kun ok? Syntes det så kjempegodt ut og sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. februar 2016 Forfatter #1057 Del Skrevet 9. februar 2016 1 minutt siden, Sunflower-Delight skrev: Ok. Synes da at gulrot smaken er god. Men skjønner det om du ikke liker visse andre smaker som de andre du nevnte. Kanskje neste gang om du lager dette igjen så kan den bli mye bedre enn kun ok? Syntes det så kjempegodt ut og sunt. Den var veldig god, det er bare meg som ikke liker å skryte av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 9. februar 2016 #1058 Del Skrevet 9. februar 2016 3 minutter siden, Severus skrev: Den var veldig god, det er bare meg som ikke liker å skryte av meg selv. Ikke noe galt i å si at maten din ble veldig god. Da er jo det helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. februar 2016 Forfatter #1059 Del Skrevet 9. februar 2016 1 minutt siden, Sunflower-Delight skrev: Ikke noe galt i å si at maten din ble veldig god. Da er jo det helt topp! Litt kritisk må man være, det er forbedringspotensiale i alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 9. februar 2016 #1060 Del Skrevet 9. februar 2016 Et øyeblikk siden, Severus skrev: Litt kritisk må man være, det er forbedringspotensiale i alt. Joda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå