Ardwinna Skrevet 22. august 2015 #1081 Del Skrevet 22. august 2015 Haha herregud. Hvordan velger de ut hvem som skal fjernes egentlig? Sitter de forann medlemslista og tar elle-melle? Jeg tror de har rensket ut alle medlem som er lagt til etter en viss dato, med unntak av dem som eventuelt har lagt ut masse innlegg om fake varer. Tror også de har snoket rundt her og prøvd å finne likhetstrekk mellom medlemmer her og nye medlemmer der inne og så har de slettet alle de synes er bittelitt mistenkelige. Jeg så jo bare hvor sikker de var på hvem Daemonia er, så det er sikkert en dame med det navnet de hadde gravd fram som er uskyldig kastet ut fra gruppen. Siden jeg ikke har brutt noen regler der inne er det jo ganske spesielt å bli kastet ut. Men jaja, jeg får bare kose meg med tråden her Vi har jo også egen tråd om Ebay her på forumet og der får jeg vel egentlig flere og bedre tips enn jeg fikk inne på Ebaygruppa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 #1082 Del Skrevet 22. august 2015 Noen som la ut bilde av seg selv i trusa for å vise 2 topper hun hadde kjøpt? Hvorfor ikke slenge på seg buse, eller kun klippe ut overkroppen? Hallo man må jo vise litt hud 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1083 Del Skrevet 22. august 2015 Noen som la ut bilde av seg selv i trusa for å vise 2 topper hun hadde kjøpt? Hvorfor ikke slenge på seg buse, eller kun klippe ut overkroppen? Hadde tatt seg ut om menn oppførte seg på samme måte... "Se de stilige handskene jeg fikk kjøpt idag!" *viser de frem i bare trusa* Anonymous poster hash: 97148...148 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 #1084 Del Skrevet 22. august 2015 Hadde tatt seg ut om menn oppførte seg på samme måte... "Se de stilige handskene jeg fikk kjøpt idag!" *viser de frem i bare trusa* Anonymous poster hash: 97148...148 Hahahaha pappa kunne ha funnet på å gjort det. han bruker å nesten glemme å ta på seg bukse før han går ut av døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 22. august 2015 #1085 Del Skrevet 22. august 2015 Noen som la ut bilde av seg selv i trusa for å vise 2 topper hun hadde kjøpt? Hvorfor ikke slenge på seg bukse, eller klippe ut overkroppen? Har kanskje ikke noe annet enn de der grusomme tightsene som "alle" bestiller, og kan ikke risikere at tightsen tar oppmerksomheten vekk fra toppene...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 22. august 2015 #1086 Del Skrevet 22. august 2015 Hehe de tråler sikkert forumet her for å sjekke opp hver enkelt bruker som har postet her. Men det er jo en fordel å virkelig vite hva man snakker om, for mine initialer er ikke det hun mente det var Eneste som stemmer er at jeg har lagt merke til admin i en annen sammenheng og vet at hun utleverer en god del om seg selv. Men meg tok de feil av 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. august 2015 #1087 Del Skrevet 22. august 2015 Hadde tatt seg ut om menn oppførte seg på samme måte... "Se de stilige handskene jeg fikk kjøpt idag!" *viser de frem i bare trusa* Anonymous poster hash: 97148...148 Synes noen menn burde ha startet gruppen "Ebay for menn som liker å vise frem Ebay-kjøpene sine i bare trusa"! Ja til mer dårlig nettvett blant menn! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1088 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg sitter her og veksler mellom gaping og latter når jeg leser inne på gruppa. Ei som postet bilde av en hundebæresele (!) antakelig for moro. Så er det ei som svarer at hun har en slik en. Og legger til: Blir ikje akkurat aktivt brukt men greit hvis hunden vil opp og eg ska rydde eller noe Jeg blir litt sånn, tom inni meg? Om jeg kan si det slik. Det er spesielle folk der mildt sagt, når man ser at det finnes mennesker som behandler hunden som en baby og bruker bæresele hvis "den vil opp når hun skal rydde". Altså.. HÆ?? Anonymous poster hash: 3103c...ee2 Herregud. Det er en hund. Ikke en baby Anonymous poster hash: 99125...8bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1089 Del Skrevet 22. august 2015 Noen som la ut bilde av seg selv i trusa for å vise 2 topper hun hadde kjøpt? Hvorfor ikke slenge på seg bukse, eller klippe ut overkroppen? Hahaha, jeg trodde det var truser hun skulle vise frem jeg!! Scrollet bare forbi Anonymous poster hash: 3103c...ee2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1090 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Det med ressurssvake folk er ikke bare oppspinn, altså. Jeg kjenner til minst syv medlemmer der, og det er ingen av dem jeg ville ha drøftet annet enn været med, kan man si. De oppegående medlemmene holder seg nok i skjul og observerer. Og det er jo lurt, viser det seg... Anonymous poster hash: b3762...3df Endret 22. august 2015 av Bond 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 22. august 2015 #1091 Del Skrevet 22. august 2015 Hehe de tråler sikkert forumet her for å sjekke opp hver enkelt bruker som har postet her. Men det er jo en fordel å virkelig vite hva man snakker om, for mine initialer er ikke det hun mente det var Eneste som stemmer er at jeg har lagt merke til admin i en annen sammenheng og vet at hun utleverer en god del om seg selv. Men meg tok de feil av Ja, hun skrev jo hele navnet "ditt" og linket til facebooksiden "din" og. Hvis det var henne da, det husker jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1092 Del Skrevet 22. august 2015 Ja, hun skrev jo hele navnet "ditt" og linket til facebooksiden "din" og. Hvis det var henne da, det husker jeg ikke helt. Herregud. Hva feiler det disse menneskene? Henge ut komplett uskyldige folk. De har ihvertfall ikke funnet meg. Anonymous poster hash: 99125...8bd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 22. august 2015 #1093 Del Skrevet 22. august 2015 Herregud. Hva feiler det disse menneskene? Henge ut komplett uskyldige folk. De har ihvertfall ikke funnet meg.Anonymous poster hash: 99125...8bd Ikke meg heller men nå skriver jeg ikke noe der inne heller da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1094 Del Skrevet 22. august 2015 Ikke meg heller men nå skriver jeg ikke noe der inne heller da De er vel i ferd med å slette noe desperat fremover. Til slutt blir det vel bare admins igjen... Anonymous poster hash: 99125...8bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 22. august 2015 #1095 Del Skrevet 22. august 2015 De er vel i ferd med å slette noe desperat fremover. Til slutt blir det vel bare admins igjen...Anonymous poster hash: 99125...8bd Hehe, ja. Nå har jeg vært der en stund da, så blir nok litt vanskelig å finne meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 22. august 2015 #1096 Del Skrevet 22. august 2015 Ja, hun skrev jo hele navnet "ditt" og linket til facebooksiden "din" og. Hvis det var henne da, det husker jeg ikke helt. Her? Eller på Facebook du mener? Har ikke fått noe meldinger fra noen i hvert fall, så meg kan det umulig ha vært de fant :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. august 2015 #1097 Del Skrevet 22. august 2015 Neste trinn blir vel å fjerne alle medlemmer som aldri har skrevet noe der inne husker det var ei dame i kommentarfeltet under ADMIN-refsinga som foreslo at de burde opprette en ny gruppe der opptakskravet var å legge ut et skikkelig ille bilde av seg selv. Fikk aldri helt tak i om hun mente i for små klær, ei trang truse, med en selvlysende diamantkledd dildo, ikledd fake Toms eller bare generelt et grimasebilde. Regner med det var et forsøk på et spark til oss og at hun mente et skikkelig oversharebilde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 22. august 2015 #1098 Del Skrevet 22. august 2015 Her? Eller på Facebook du mener? Har ikke fått noe meldinger fra noen i hvert fall, så meg kan det umulig ha vært de fant :-P Her, ja. Men det ble moderert bort ganske fort. Det var det KK-navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 22. august 2015 #1099 Del Skrevet 22. august 2015 Nå er det en jente som har postet et innlegg om det hun har mottatt. Blant annet en skjorte, en poncho osv.... Så dukker det opp en et par rare kommentarer; Jente 1; Oi hallo du.. Profilbiildet ditt er et bilde av meg når jeg var 17... Gjerne ta det bort fra profilen din.. Vil helst ikke bli misbrukt på nette. Jente 2 : Å Hei da, er det sant *navn* DET er frekt!!!Jente 1: Jeg fikk en liten klump i magen ja. Morsomt hva man kan finne på en ebay side.. Jente 2: Nei så ekkelt. Finnes det noen admins som kan ta tak I dette evt?Jente 1: Jeg har fått rapportert henne til Facebook hvertfall. Dette blir det nok drama av ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 22. august 2015 #1100 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Nå er det en jente som har postet et innlegg om det hun har mottatt. Blant annet en skjorte, en poncho osv.... Så dukker det opp en et par rare kommentarer; Jente 1; Oi hallo du.. Profilbiildet ditt er et bilde av meg når jeg var 17... Gjerne ta det bort fra profilen din.. Vil helst ikke bli misbrukt på nette. Jente 2 : Å Hei da, er det sant *navn* DET er frekt!!!Jente 1: Jeg fikk en liten klump i magen ja. Morsomt hva man kan finne på en ebay side.. Jente 2: Nei så ekkelt. Finnes det noen admins som kan ta tak I dette evt?Jente 1: Jeg har fått rapportert henne til Facebook hvertfall. Dette blir det nok drama av ja... Forsettelse: Jenta med falskt bilde: "Så herlig å bli hengt ut uten at noen vet hva de prater om. Her legger jeg ut anbefalinger til dere for å være snill, så får jeg dette i retur. Bildet jeg har som profilbilde, fikk jeg av en venninne - fordi jeg lever på skjult identitet av grunner som dere ikke trenger å vite om. Jeg beklager om jeg støtte deg, *navn*, jeg har vel ingen interesser av å gjøre deg noe vondt. Slettet selvsagt bildet, og jeg beklager. Men at alle andre skal henge seg på og skrive så mye stygt synes jeg er trist" Endret 22. august 2015 av Miss Selfridge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg