Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der var jeg slettet også 😂 Vet ikke hva galt jeg har gjort men 😂👍 Håper dere andre fortsetter å oppdatere!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare husk å ikke bli med din mamma på stranden hvis hun tenker å bruke bikini. Det KAN jo hende avisen er der å tar bilder. Tenker du kommer til å pakke kofferten hvis du ser din mamma i avisen iført bikini også da? :) "Ella re"

Da regner jeg med min mor hadde stilt opp i avisen for en artikkel, ikke for å anbefale en BH for verdensbefolkningen:-)

Anonymous poster hash: 008cc...39d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg har aldri brydd meg om merkevarer men får nesten litt lyst å kjøpe en ekte Michael kors veske bare på trass :lol:

Det var en smule nasty å se bilde av andres hudormer :sjokkert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikker selger egentlig TOMS? Jeg endte opp med å bestille på Nelly (tror jeg) for alle butikkene her har bare Roots sine kopier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kommentarene til kritikerne slettet? Kjekt å vite siden jeg ble slettet

Anonymous poster hash: 211e1...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble kommentarene til kritikerne slettet? Kjekt å vite siden jeg ble slettet

Jeg tror jeg vet hvem du er, og hva du kommenterte og ja. Det ble slettet.

Og nå gjør de seg stakkarslige der inne. Jeg prioriterer barna mine så de får dyre sko, sier hun. Ikke kjøp falske Toms. Herregud. Kjøp de som ligner på hm til 99 eller la være.

Jeg kjøper mine Toms på lille vinkel sko her i Bergen.

Anonymous poster hash: cd6c5...135

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kanskje du ikke ble slettet allikevel? Ser det er mange som har problemer med å komme inn i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kanskje du ikke ble slettet allikevel? Ser det er mange som har problemer med å komme inn i gruppa.

Jo jeg er slettet, er borte fra gruppene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg er slettet, er borte fra gruppene mine.

Hehehehe, ble slettet selv nå. Jaja, noen må fortelle meg hva som skjer videre der inne. Jeg er tydeligvis veldig barnslig fikk jeg beskjed om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, ble slettet selv nå. Jaja, noen må fortelle meg hva som skjer videre der inne. Jeg er tydeligvis veldig barnslig fikk jeg beskjed om.

Hva sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa du?

At Toms ikke var så dyre og de er ofte på tilbud. Jeg kjøpte mine på tilbud for 3 uker siden selv. Og jeg sa at jeg ville ikke anbefale noen å støtte terrorvirksomhet. Selv om man sparer noen hundre lapper. Da et man godt selvsentrert. Fikk til svar at jeg var barnslig som tok det opp igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som ikke er i gruppen. Seriøst. Nok Internett for meg idag.

Jeg blir bare trist når jeg leser slik

Jeg skjønner ikke hvorfor de holder på slik :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg sååå godt *****  Jeg syntes det er latterlig dyr for et par tøysko, selv om hensikten er fantastisk god...jeg kjøper også fake, så kan jeg heller donere på en annen måte

Ja, vedder på du er veldig flink til å donere på en annen måte  :dry: . Herregud, det er ikke latterlig dyrt. Du gir faktisk bort et annet par sko til noen som trenger det så sårt når du kjøper ekte toms. Når du derimot kjøper de falske toms så støtter du barnearbeid og terrorvirksomhet. Noen mennesker er så enkle at jeg blir helt matt.

Kjenner det er godt å ha en side der jeg faktisk kan kommentere disse innleggene. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg nok bare måtte meldt meg ut fra gruppen for det å sitte uten å kommentere noe som helst hadde ikke funket for min del. 

Endret av IglePigle
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og svaret til henne er da et rungende JA, du skal gå i hva som helst slags klær på lik linje med andre som ikke har råd til merkeklær og merkesko. Det er faktisk ingen skam å ikke ha merkeklær, det er mer skam å gå i fake Toms. Hvis hun virkelig vil ha skoene så får hun spare. Det tar ikke mange månedene før hun har råd til ekte Toms.

Greit at de falske skoene allerede er produsert men å kjøpe dem bidrar til at nye blir produsert. Så lenge fake Toms selger, fortsetter de å bli produsert. Helt fjernt at hun ikke skjønner det (eventuelt ikke vil skjønne det).

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Skriv til henne at de aller fleste skobutikkene selger ut sine Toms nå til 50-70% salg. (For å rydde plass til høst og vinterklær)

Men hun kjøper seg falsk Toms fordi hun ikke får råd til vintersko hvis hun kjøper ekte. Hva med å droppe å kjøpe disse sommerskoene, spare de pengene og heller forberede seg til vinteren som straks kommer? Om en uke er det for kaldt å bruke de uansett.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at dere som er medlem der greier å holde munn, jeg. Dere må jo ha en viljestyrke helt utenom normalen. Jeg hadde blitt kastet ut sekunder inn i medlemskapet....

Anonymous poster hash: b3762...3df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte melde meg inn i ebay for jenter/kvinner da jeg leste om den her på KG for å se hva slags rare greier det var. Ble litt for rart for min del, og var fort ute igjen. Det går bare i fake varer og dildoer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun sier i dette innlegget, er dersom andre gjør en kriminell handling, spiller det ingen rolle at hun gjør det samme.

Anonymous poster hash: 99125...8bd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...