Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nååå blir det nytt drama der inne, med svindeltelefoner :fnise:

Anonymous poster hash: 5f95f...675

Fortell! :kosteskaft:  :popcorn:

Anonymous poster hash: 99125...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det innlegget om dette forumet på ebaygruppa slettet nå? Finner det ikke igjen.

Anonymous poster hash: d0501...633
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt sletta nå jeg... Tydeligvis så har de sletta alle som har lagt seg til etter denne tråden ble laget...

Og de har fått medieomtale!

http://inspirertmamma.blogg.no/1439677542_vi_er_i_avisa_p.html#comment

Anonymous poster hash: 74887...7e2

Muldvarpen overlevde også sletterunden  :danse:

Edit:

Må også presisere at jeg vet jeg fjaset i natt, men har ikke sjekket om mine kommentarer ble slettet. Men det var generelt fjas ang ebaygruppa, gikk ikke på enkeltpersoner eller graverende innhold.

Ja, jeg er ei fjaskjerring, men noen mobber er jeg ikke.

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg.

-Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ei som kritiserer ebay under fullt navn....har fått stått i 10 min, spent på når admin våkner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må innrømme at den katten med slips var morsom  :fnise:  Turte dog ikke like eller kommentere, prøver å holde en lav profil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj oj oh! :fnise:

Den jeg og snakket om...og med én gang er det noen som sladrer ved å skrive "admin" i kommentarfeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis vi ikke kjøre ting som blir laget av barn som jobber, så hvordan skal de tjene penger?"

Jeg HÅPER  dette er sarkasme  :sjokkert: 

Endret av Poppie
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg ikke har sovet nok til å takle ebaydrama i dag  :fnise:

Tar meg en tur ut, oppdater gjerne i denne tråden, regner ikke med den posten får stå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et samfunn har et felles ansvar i å korrigere når noen trår feil. Om en kun skal tenke "det er ikke mitt liv det går ut over" blir en veldig egoistisk. Men det er vel derfor mange på den gruppen også syns det er ok å støtte grupper som IS mtp det jeg skrev som et svar til deg lengre bak i tråden.

I en slik "Venninnegruppe" som gruppa omtales om, bør det være rom for å korrigere. Du ville gjort det med noen du var nær.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

Jeg har lest mange kommentarer her inne hvor folk gjorde narr av hva andre kjøpte på Ebay gruppen. Vi var visst en gjeng med white trash. Det var disse kommentarene mine var rettet mot. Om man er bekymret for hva andre legger ut bør man kanskje kontakte disse menneskene direkte. For mye at det som ar blitt postet her inne kan sammenlignes med mobbing. Det ble blant annet pratet om livssituasjonen til admin på ebay siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre?

Vi prøver å få frem at folk burde passe mer på hva de egentlig legger ut og hvem de legger ut noe om. Alle i ebaygruppa er ikke en haug med "venner" som det kanskje virker som for noen. Du vet jo aldri hvem de 40k menneskene kan være? 

Hva har det med saken å gjøre?

Vi prøver å få frem at folk burde passe mer på hva de egentlig legger ut og hvem de legger ut noe om. Alle i ebaygruppa er ikke en haug med "venner" som det kanskje virker som for noen. Du vet jo aldri hvem de 40k menneskene kan være? 

Det var du som nevnte det med mannen. 

Jeg forstår veldig godt hva dere mener. Såpass oppegående er jeg. Men mye av det som har blitt postet her har vært dritt slenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis vi ikke kjøre ting som blir laget av barn som jobber, så hvordan skal de tjene penger?"

Jeg HÅPER  dette er sarkasme  :sjokkert: 

Det er helt umulig å forstå at noen faktisk kan mene det der på alvor.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Nå begynner dramaet å utvikle seg her inne. Vi trengte vel litt søvn for å bli fit for fight igjen... :helen:  :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Les deg opp på begrepet mobbing. At du kaller dette mobbing er et hån mot de som faktisk blir, eller har blitt mobbet. Det du gjør nå er å vanne ut et begrep slik at det mister sin betydning.

2) Vi bruker ikke tid og energi på å skrive i denne tråden, hvorfor tror du/dere det? Bruker du mye energi på å skrive et innlegg på facebook for eksempel? Jeg gjør ikke.

3) Om jeg hadde skrevet ut og rammet inn innleggene jeg har skrevet i denne tråden og gitt til mine foreldre til jul hadde de blitt stolte over å lese at jeg forsøker å sette fokus på piratkopi og dens sammenheng med terror/mafiavirksomhet, overforbruk og miljø, giftstoffer og farlige produkter, og sist men ikke minst: Nettvett og betydningen av det.

Igjen: Gå litt i dere selv og tenk over hva dere faktisk driver med.

Anonymous poster hash: d0501...633

Mitt innlegg var rettet mot de som gjorde narr av klærne folk kjøpte og hvordan de satt på. De som kalte alle på ebay white trash. For meg er dette mobbing. Og jeg vett utmerket hva det er. Ble fra barneskolen til videregående.

3) Om jeg hadde skrevet ut og rammet inn innleggene jeg har skrevet i denne tråden og gitt til mine foreldre til jul hadde de blitt stolte over å lese at jeg forsøker å sette fokus på piratkopi og dens sammenheng med terror/mafiavirksomhet, overforbruk og miljø, giftstoffer og farlige produkter, og sist men ikke minst: Nettvett og betydningen av det.

Synes det er bra at mange setter fokus på dette. Men kanskje du burde lage din egen gruppe, gå ut i media, gjøre research. Ikke bare på ebay, men også ting som blir solgt i Norge. 

Jeg ser saken fra begge sider, men som sagt, mitt innlegg var rettet mot de som kom med direkte dritt slenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Sandra: jeg er ganske sikker på at det ikke er lov å ha eget navn som brukernavn her. Correct me if I'm wrong

Anonymous poster hash: aab07...881

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det virkelig er så grusomt at vi diskuterer her (og tydeligvis lager drama), hvorfor virker det på meg som at flere medlemmer av den eBay-gruppa forsøker med fullt overlegg å holde liv i debatten ved å poste nye innlegg om hvor grusomme vi er?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Sandra: jeg er ganske sikker på at det ikke er lov å ha eget navn som brukernavn her. Correct me if I'm wrong

Anonymous poster hash: aab07...881

Jeg tok opp det med Pavilion i natt. Moderatorene skal diskutere om det seg i mellom. Kan være Bond er litt mer åpen for det enn Mette var.

Anonymous poster hash: 97148...148

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Må bare få sagt at det var skammelig å lese på det forumet igår hvordan voksne mennesker kan sitte å gjøre narr av denne fb gruppen. Er det rart at det er mye mobbing rundt på skolene når foreldrene selv sitter å direkte mobber. Hvis de har så mye imot denne gruppen, så synes jeg de skal melde seg ut å heller finne på andre ting å diskutere på forum."

Skulle virkelig ønske at voksne mennesker kunne slutte å slenge ut ordet "mobbing" i hytt og pine. For min del så begynner det å bli ganske oppbrukt. Nei, vi mobber ikke, vi har ikke plukket ut en person som vi sitter å gjør narr av side etter side. Vi kommenterer noen av postene som blir lagt ut på gruppen, men jøss, det må folk faktisk tåle, de er ikke anonyme i en gruppe med 40.000 medlemmer. 

Endret av IglePigle
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...