nocebo Skrevet 27. juli 2015 #21 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg måtte jo bare melde meg inn i den mye omtalte ebay-gruppen, for underholdningens skyld. Etter å ha lest det festede innlegget på toppen skjønner jeg hvor lista ligger. Jeg vet hvordan man gjør det de prøver å forklare, men hadde jeg ikke allerede kjent til det, hadde jeg ikke skjønt et eneste ord av hva de skrive. Helt vilt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #22 Del Skrevet 27. juli 2015 Jeg måtte jo bare melde meg inn i den mye omtalte ebay-gruppen, for underholdningens skyld. Etter å ha lest det festede innlegget på toppen skjønner jeg hvor lista ligger. Jeg vet hvordan man gjør det de prøver å forklare, men hadde jeg ikke allerede kjent til det, hadde jeg ikke skjønt et eneste ord av hva de skrive. Helt vilt. Jeg meldte meg og inn i dag, etter all denne omtalen her på KG Og jeg ser tendensene til mye underholdning ja Anonymous poster hash: 2622c...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. juli 2015 #23 Del Skrevet 27. juli 2015 Ebay gruppa er god som gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 27. juli 2015 #24 Del Skrevet 27. juli 2015 Haha, jeg måtte også melde meg inn i den ebaygruppa og har nå sittet og humret i 10min 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 27. juli 2015 #25 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvis noen fra den ebay-gruppa er her kan det tenkes at det brer seg paranoia der inne framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. juli 2015 #26 Del Skrevet 27. juli 2015 Nå er jeg ganske nysgjerrig på denne ebay gruppa Hvor er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #27 Del Skrevet 27. juli 2015 Hvis noen fra den ebay-gruppa er her kan det tenkes at det brer seg paranoia der inne framover... Håper noen av de finner ut av denne tråden. Jeg har popcornet klar! Kanskje det kunne ha lært noen av dem om nettvett Nå er jeg ganske nysgjerrig på denne ebay gruppa Hvor er den? "EBAY for Jenter / kvinner" på facebook. Men den er kun for Jenter / kvinner, da de viser seg frem i truser, bikinier og andre klær og forteller om sexleketøy. Det ønsker de ikke skal bli spredd på nett, så derfor har ikke menn adgang... De vil kun dele det med de 31 500 jentene der inne som de kjenner. Anonymous poster hash: da7e3...28a 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. juli 2015 #28 Del Skrevet 27. juli 2015 (endret) . Endret 20. august 2015 av Winza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #29 Del Skrevet 27. juli 2015 Hehe nå er jeg fristet til melde meg inn bare for å se hvordan de reagerer Om du i det hele tatt kommer deg inn Men ta å prøv! Anonymous poster hash: da7e3...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 30. juli 2015 #30 Del Skrevet 30. juli 2015 Meldte meg inn jeg også...og første som popper opp er ei dame som har kjøpt en sånn "trakt" til å tisse i. "Veldig hendig på bilturer" sier hun. Hjelpes 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 30. juli 2015 #31 Del Skrevet 30. juli 2015 Meldte meg inn jeg også...og første som popper opp er ei dame som har kjøpt en sånn "trakt" til å tisse i. "Veldig hendig på bilturer" sier hun. Hjelpes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #32 Del Skrevet 30. juli 2015 I dag leverer ebaygruppa ihvertfall!! Makan til diskusjon der inne Anonymous poster hash: 2622c...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 30. juli 2015 #33 Del Skrevet 30. juli 2015 I dag leverer ebaygruppa ihvertfall!! Makan til diskusjon der inne Anonymous poster hash: 2622c...168 Det må jeg ha gått glipp av. Hvilken tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #34 Del Skrevet 30. juli 2015 For akkurat en time siden ble det skrevet et innlegg som klager på alle som skriver "F" eller "Følger". Og kommentarfeltet har tatt av... Anonymous poster hash: 2622c...168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 30. juli 2015 #35 Del Skrevet 30. juli 2015 For akkurat en time siden ble det skrevet et innlegg som klager på alle som skriver "F" eller "Følger". Og kommentarfeltet har tatt av... Anonymous poster hash: 2622c...168 Haha, så det nå 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 30. juli 2015 #36 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg hang meg egentlig mer opp i at ei av de som kommenterer skriver "hvem størrelse" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 30. juli 2015 #37 Del Skrevet 30. juli 2015 Enda mer drama Admin skriver at de må følge reglene uansett, og et medlem skriver "who cares". Jeg blir så fascinert av at det ALLTID skal være ei og anna nepe som skal kaste bensin på et allerede eksplosivt bål 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. juli 2015 #38 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg ble også lagt til i den Av jenter/for jenter eller noe. Har blitt der også av rein underholdningsverdi. Det er ganske fascinerende hvordan tankegang 15-16 åringer har^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 30. juli 2015 #39 Del Skrevet 30. juli 2015 Verste er at de er for det meste over 20, og også rundt 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #40 Del Skrevet 31. juli 2015 Er også ganske morro at de tror at alt på ebay er uekte og kommer fra en butikk i kina Er det noen som viser frem noe ekte de har kjøpt blir de nærmest lynsjet. Ellers er jeg veldig enig med dere om slike sykdomsgrupper. Jeg har en lidelse som er lite utbredt i Norge, men mange i USA har det. De tar virkelig av. Før facebook sin tid ble jeg kastet ut av det amerikanske forumet fordi jeg foreslo at det var lurt å tenke litt positivt... Det er krisemaksimering på høyt plan, og virkelig innlevelse i rollen som pasient. Anonymous poster hash: da7e3...28a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg