Gå til innhold

Er denne damen sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan garantere at jeg ikke hadde gått for noen av dere hvertfall :nigo:

Kan garantere deg at jeg ikke hadde gått for deg heller av mange forskjellige grunner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan garantere deg at jeg ikke hadde gått for deg heller av mange forskjellige grunner :)

Så bra :nigo:

Skrevet

Så bra :nigo:

Jepp, for jeg vet endel om deg :)

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Nei men det er jo poenget mitt. Når man sier noe er stort så bør det jo være stort. Altså langt over snittet. Puppene til hu i tråden her er ikke langt over snittet. Faktisk tror jeg de er under snittet.

Å kalle brystene til hu i HI for "store" er jo å si at en penis på 13-15 cm er stort. Noe det ikke er. Det er snittet, vanlig. 

Stort skal være over snittet. En stor penis er 18-24++cm. Og store pupper skal være mye større enn gjennomsnitts pupper.

Hun har ikke store pupper, nei. Det har jeg aldri sagt. Jeg snakker om de du linket til, at de er ikke  bare store, men enorme og fake. Mine er store, jeg bruker E eller D 70, og de er i kategorien store, men likevel mye mindre enn de du linket til. De du linket til, er veldig store. Og ikke mulig på så slanke jenter uten silikon. Iallefall er det svært uvanlig :)

Skrevet

Hun har ikke store pupper, nei. Det har jeg aldri sagt. Jeg snakker om de du linket til, at de er ikke  bare store, men enorme og fake. Mine er store, jeg bruker E eller D 70, og de er i kategorien store, men likevel mye mindre enn de du linket til. De du linket til, er veldig store. Og ikke mulig på så slanke jenter uten silikon. Iallefall er det svært uvanlig :)

nei det er jo nettopp det jeg sier. de er ikke store. de er ikke langt over snittet.

og folk går helt av skaftet fordi jeg sier det som det er? min teori er at damer som reagerer på at jeg kaller de puppene små er fordi de har tilsvarende størrelse å føler seg støtt men liker overbevise seg selv om at de har enorme mugger.

og folk sier jeg har feil virkelighets oppfattelse? så paradoksalt at jeg har ikke ord  :laugh:

Skrevet

Jepp, for jeg vet endel om deg :)

Hvis du har hørt det fra dude så kan jeg bare tenke meg :ler: Uansett. Ha en fin kveld videre

Skrevet

Hvis du har hørt det fra dude så kan jeg bare tenke meg :ler: Uansett. Ha en fin kveld videre

ja du får kose deg i illusjonen om at damen i HI har store mugger :D

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Mynona, mod.

Skrevet

Litt i det største laget, foretrekker de jeg iallefall kan løfte litt rundt :D

Du får trene mer da vett! Ingen jenter liker pinglegutter. Om du ikke klarer å løfte henne, da er du kylling i min bok ;-)

Anonymous poster hash: e6ca2...5b1

Skrevet

JA synes hun er pen og hot, har beholdt timeglass figuren selvom hun er relativt stor, skjønnhet kommer i mange størrelser. Synes former er kjempefint!

Anonymous poster hash: eddb1...c1c
Skrevet (endret)

Du får trene mer da vett! Ingen jenter liker pinglegutter. Om du ikke klarer å løfte henne, da er du kylling i min bok ;-)

Anonymous poster hash: e6ca2...5b1

Til din informasjon er jeg over gjennomsnittet trent, men når jenter eller kvinner begynner å veie 85 kg pluss da blir det tungt å løfte de omkring selv for sterke menn.

Åh herre. Boobies. <3

Jeg har sett 36-38F på en normal jente som var alt annet enn fet. Unormalt, men hun var en ekspert på å gjemme de av en eller annen grunn så fikk helt sjokk første gang jeg så de. Trodde ikke det var mulig uten plastikk. (Det var omtrent som Ariel Winter i Modern Family). Blir stort for mange, men jeg bare elsker pupper med litt size.... :danse:

Endret av Charmander
Skrevet

Nå fjoller du godt, langbein. Trenger da ikke å overdrive noe som helst for å skjønne at du er en blodigle.

Skrevet

Nå fjoller du godt, langbein. Trenger da ikke å overdrive noe som helst for å skjønne at du er en blodigle.

Skal du virkelig holde på med dette ennå? Finn deg noen som gjør deg lykkelig du og :)

Skrevet

Skal du virkelig holde på med dette ennå? Finn deg noen som gjør deg lykkelig du og :)

Flott og relevant respons. Klasse. Har seg sånn at jeg har funnet en slik, men ser ikke hvordan det forandrer mitt poeng.

Skrevet

Flott og relevant respons. Klasse. Har seg sånn at jeg har funnet en slik, men ser ikke hvordan det forandrer mitt poeng.

Så bra da. Ha det fint ^_^

Skrevet

Så bra da. Ha det fint ^_^

Selsakt. Du også!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...