Gå til innhold

Er denne damen sexy?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hot ! Veldig fine former :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns ikke det. Jeg syns ikke overvekt er sexy  :vetikke:

Anonymous poster hash: acc24...c38
  • Liker 5
Skrevet

Flott kvinne!! Dersom man bare fokuserer på utseendet er det ingen ting som slår ei dame med noen kilo ekstra!

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg personlig synes ikke det. Jeg tenner bl.a. ekstra på små eller mellomsmå pupper.

Gjest i am who i am
Skrevet

Jo, hun er faktisk ganske sexy. Latinas kler ofte å være litt overvektige, se bare på Daya i OITNB.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes hun var råflott! Skulle ønske jeg så sånn ut, til og med.

• Liker 4
Skrevet

Litt i det største laget, foretrekker de jeg iallefall kan løfte litt rundt :D

Skrevet

Sinssyyyyyyyyyykt sexy ansikt og veldig fint hår. Men jeg liker ikke kroppen like godt. Har ikke "perfekt" kropp selv, men ville aldri byttet min mot hennes.

Gjest lipgloss
Skrevet

hun er skamhot,kvinnelige former og et sexy utsende:)

Skrevet

Hun ser bortimot perfekt ut, spør du meg.

Skrevet

Hei. Synes hun er flott. Hun har et vakkert ansikt - det er tiltrekkende! Flotte former uten at det er ulekkert. Ja...litt ekstra men det kler henne og litt ekstra på de rette stedene gjør ingenting.

Anonymous poster hash: 28bde...016

• Liker 1
Skrevet

Hvem sier at hun er overvektig? Syntes hun er råflott jeg, og kan ikke se at hun er overvektig? Hun har jo til og med flat mage. Ja, ifht dagens modeller har hun mer kjøtt på kroppen. Men er hun overvektig, eller er det hun på 55 kg som er undervektig? ;) 

Anonymous poster hash: 74295...907
Skrevet

for lubben for min smak i alle fall.

Anonymous poster hash: 0333a...12a
  • Liker 1
Skrevet

Flott ja, men ser ikke på henne som sexy. Jeg liker mer smalere og mindre damer :) 

Anonymous poster hash: 4e56b...08e
Skrevet

Litt i overkant lubben for min smak. Men ansiktet er veldig pent, og hun ser jo flott ut.

Skrevet

Hvem sier at hun er overvektig? Syntes hun er råflott jeg, og kan ikke se at hun er overvektig? Hun har jo til og med flat mage. Ja, ifht dagens modeller har hun mer kjøtt på kroppen. Men er hun overvektig, eller er det hun på 55 kg som er undervektig? ;)

Anonymous poster hash: 74295...907

Hun er overvektig.

• Liker 4
Skrevet

Hvem sier at hun er overvektig? Syntes hun er råflott jeg, og kan ikke se at hun er overvektig? Hun har jo til og med flat mage. Ja, ifht dagens modeller har hun mer kjøtt på kroppen. Men er hun overvektig, eller er det hun på 55 kg som er undervektig? ;)  Anonymous poster hash: 74295...907

Du sverger nå på at du faktisk tror hun ikke er overvektig?? Blir litt redd nå for hva du mener er overvektighet.

Anonymous poster hash: 5058d...c98

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...