AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #41 Skrevet 14. august 2015 Stort flott ord men brukt til feil tid i feil situasjonNei er bare du som ikke forstod hva jeg mente. Anonymous poster hash: 7c56d...7bc
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #42 Skrevet 14. august 2015 jo liker store og naturlige pupper. men hu som TS linker til har små pupper - ergo liker jeg de ikke flatchest er ikke hot Store eller ikke, flatchest er det i hvertfall ikke! Anonymous poster hash: 90386...6bf
WubWub Skrevet 14. august 2015 #43 Skrevet 14. august 2015 Nei er bare du som ikke forstod hva jeg mente.Anonymous poster hash: 7c56d...7bc Eller så brukte du feil ord. Når det kommer til kjemi er dissosiasjon en prosess hvor molekyler eller ioner splittes til mindre molekyler. Psykologiske definisjon av dissosiasjon er når sanseinntrykkene og virkeligheten blir så intens at psyken lager et sterkt forsvar. Ofte utløses dette når man blir minnet på gamle traumer. Dissosiasjon er typisk for mennesker som lider av posttraumatisk stress syndrom. Uansett hvordan du vrir og vender på det så bommet du. For dissosiasjon har ingenting med hvorvidt jeg syntes damen i HI er sexy eller ei.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #44 Skrevet 14. august 2015 Eller så brukte du feil ord. Når det kommer til kjemi er dissosiasjon en prosess hvor molekyler eller ioner splittes til mindre molekyler. Psykologiske definisjon av dissosiasjon er når sanseinntrykkene og virkeligheten blir så intens at psyken lager et sterkt forsvar. Ofte utløses dette når man blir minnet på gamle traumer. Dissosiasjon er typisk for mennesker som lider av posttraumatisk stress syndrom. Uansett hvordan du vrir og vender på det så bommet du. For dissosiasjon har ingenting med hvorvidt jeg syntes damen i HI er sexy eller ei.Du lever i en annen virkelighet enn oss andre i denne tråden da du er den eneste som mener dama har små bryst. Derav kommentaren om at du dissosierer. Anonymous poster hash: 7c56d...7bc 1
WubWub Skrevet 14. august 2015 #45 Skrevet 14. august 2015 Du lever i en annen virkelighet enn oss andre i denne tråden da du er den eneste som mener dama har små bryst. Derav kommentaren om at du dissosierer.Anonymous poster hash: 7c56d...7bc Dette er ikke store bryst : http://www.t-online.de/b/72/78/76/56/id_72787656/tid_da/ashley-graham-screenshot-bit-projects-.jpg Det blir som å si at 13-15cm penis er stort. Google "big boobs" så ser du hva store bryst er.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #46 Skrevet 14. august 2015 Dette er ikke store bryst : http://www.t-online.de/b/72/78/76/56/id_72787656/tid_da/ashley-graham-screenshot-bit-projects-.jpg Det blir som å si at 13-15cm penis er stort. Google "big boobs" så ser du hva store bryst er.Strengt tatt er jeg ikke så opptatt av bryst men alle er fri til å mene hva de vil.Anonymous poster hash: 7c56d...7bc
Fame Skrevet 14. august 2015 #47 Skrevet 14. august 2015 Dette er ikke store bryst : http://www.t-online.de/b/72/78/76/56/id_72787656/tid_da/ashley-graham-screenshot-bit-projects-.jpg Det blir som å si at 13-15cm penis er stort. Google "big boobs" så ser du hva store bryst er. Herreguuuuuuuud. Du tar jo helt feil og ser det ikke selv en gang. Umulig å diskutere med, men utrolig underholdende. 1
WubWub Skrevet 14. august 2015 #48 Skrevet 14. august 2015 Herreguuuuuuuud. Du tar jo helt feil og ser det ikke selv en gang. Umulig å diskutere med, men utrolig underholdende. Nei jeg tar ikke feil. Men skjønner at damer med små bryster liker tro at puppene til hun damen i HI er store så man kan late som at flat-chest er bra og stort Som sagt, google "big boobs" så ser du hva store bryster er. Hu i HI er ikke i nærheten av medium boobs engang.
Gjest Godjente Skrevet 14. august 2015 #49 Skrevet 14. august 2015 Nei jeg tar ikke feil. Men skjønner at damer med små bryster liker tro at puppene til hun damen i HI er store så man kan late som at flat-chest er bra og stort Som sagt, google "big boobs" så ser du hva store bryster er. Hu i HI er ikke i nærheten av medium boobs engang. Med de der melonene, vil jeg tro vi alle har små pupper 1
WubWub Skrevet 14. august 2015 #50 Skrevet 14. august 2015 Med de der melonene, vil jeg tro vi alle har små pupper meloner har sett haugevis av mannfolk med større pupper haha
Fame Skrevet 14. august 2015 #51 Skrevet 14. august 2015 Nei jeg tar ikke feil. Men skjønner at damer med små bryster liker tro at puppene til hun damen i HI er store så man kan late som at flat-chest er bra og stort Som sagt, google "big boobs" så ser du hva store bryster er. Hu i HI er ikke i nærheten av medium boobs engang. Jeg driter langt I om mine er små eller ikke for å være ærlig Men du aner ikke hva du snakker om. Du liker ekstremt store pupper, ikke store pupper. 1
WubWub Skrevet 14. august 2015 #52 Skrevet 14. august 2015 Jeg driter langt I om mine er små eller ikke for å være ærlig Men du aner ikke hva du snakker om. Du liker ekstremt store pupper, ikke store pupper. Jeg liker både ekstremt store pupper og store pupper Men den blubba i HI er nesten flat chest ^^ Ergo ingenting for meg. Som sagt, er bare å google "big boobs" så ser du at jeg har rett og du har feil
Gjest Godjente Skrevet 14. august 2015 #53 Skrevet 14. august 2015 meloner har sett haugevis av mannfolk med større pupper haha Nå snakket jeg om bildene du linket til altså...
Fame Skrevet 14. august 2015 #54 Skrevet 14. august 2015 Jeg liker både ekstremt store pupper og store pupper Men den blubba i HI er nesten flat chest ^^ Ergo ingenting for meg. Som sagt, er bare å google "big boobs" så ser du at jeg har rett og du har feil Som sagt, du vet ikke hva store pupper er. Du tror at en med pupper er flatbrystet.. altså
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #55 Skrevet 14. august 2015 Jeg liker både ekstremt store pupper og store pupper Men den blubba i HI er nesten flat chest ^^ Ergo ingenting for meg. Som sagt, er bare å google "big boobs" så ser du at jeg har rett og du har feil Spørs om du hadde hatt sjans på henne uansett.. Da får du holde deg til damer med bryst du liker, problem løst Anonymous poster hash: 7c56d...7bc 2
WubWub Skrevet 14. august 2015 #56 Skrevet 14. august 2015 Som sagt, du vet ikke hva store pupper er. Du tror at en med pupper er flatbrystet.. altså er bare å google store pupper det så ser du at du ikke har snøring. store pupper skal liksom være STORE, ikke SMÅ. Elementært kjøre deg, bruk de små grå. Stort skal liksom være STORT, sier egentlig seg selv. Syntes det er helt absurd at jeg må påpeke noe så åpenbart. Men dette er jo KG så jeg er ikke sjokkert.
WubWub Skrevet 14. august 2015 #57 Skrevet 14. august 2015 Spørs om du hadde hatt sjans på henne uansett.. Da får du holde deg til damer med bryst du liker, problem løst Anonymous poster hash: 7c56d...7bc Nei jeg hadde håpet for all del hu ikke var interessert, for jeg ville heller blitt voldtatt av en gorilla som etter udåden rivde av meg armer og ben enn å ha noe som helst å gjøre med den flat brysta blubba ;3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #58 Skrevet 14. august 2015 Nei jeg hadde håpet for all del hu ikke var interessert, for jeg ville heller blitt voldtatt av en gorilla som etter udåden rivde av meg armer og ben enn å ha noe som helst å gjøre med den flat brysta blubba ;3Hun tenker sikkert noe av det samme Anonymous poster hash: 7c56d...7bc 1
Fame Skrevet 14. august 2015 #59 Skrevet 14. august 2015 er bare å google store pupper det så ser du at du ikke har snøring. store pupper skal liksom være STORE, ikke SMÅ. Elementært kjøre deg, bruk de små grå. Stort skal liksom være STORT, sier egentlig seg selv. Syntes det er helt absurd at jeg må påpeke noe så åpenbart. Men dette er jo KG så jeg er ikke sjokkert. Du aaaaaaaaaner ikke hva du snakker om. Som sagt umulig å diskutere med. 1
WubWub Skrevet 14. august 2015 #60 Skrevet 14. august 2015 Nå snakket jeg om bildene du linket til altså... Nei men det er jo poenget mitt. Når man sier noe er stort så bør det jo være stort. Altså langt over snittet. Puppene til hu i tråden her er ikke langt over snittet. Faktisk tror jeg de er under snittet. Å kalle brystene til hu i HI for "store" er jo å si at en penis på 13-15 cm er stort. Noe det ikke er. Det er snittet, vanlig. Stort skal være over snittet. En stor penis er 18-24++cm. Og store pupper skal være mye større enn gjennomsnitts pupper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå