WubWub Skrevet 14. august 2015 #61 Skrevet 14. august 2015 Du aaaaaaaaaner ikke hva du snakker om. Som sagt umulig å diskutere med. Jeg vet nok til å si at disse puppene ikke er langt over snittet : https://robertmatzen.files.wordpress.com/2015/02/wondergirl.jpg Er de store? Seriøst? Som sagt, på hvilken planet? Overvektige menn har større pupper enn det der.
WubWub Skrevet 14. august 2015 #62 Skrevet 14. august 2015 Hun tenker sikkert noe av det samme Anonymous poster hash: 7c56d...7bc Nei hu hadde nok priset seg lykkelig over å ha seg med noen som tar vare på utseendet sitt å trener for å holde seg i form Tror ikke akkurat hu kan velge fra øverste hylle...
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2015 #63 Skrevet 14. august 2015 Var ikke så verst hun der nei, til å være overvektig Pen dame. Kunne godt hatt sex med ei som ser sånn ut.
Fame Skrevet 14. august 2015 #64 Skrevet 14. august 2015 Jeg vet nok til å si at disse puppene ikke er langt over snittet : https://robertmatzen.files.wordpress.com/2015/02/wondergirl.jpg Er de store? Seriøst? Som sagt, på hvilken planet? Overvektige menn har større pupper enn det der. Kos deg med dine ekstremt store pupper. Kjæresten min liker mine C cups. Bra vi alle er forskjellige sier nå jeg ^_^
Fame Skrevet 14. august 2015 #65 Skrevet 14. august 2015 Nei hu hadde nok priset seg lykkelig over å ha seg med noen som tar vare på utseendet sitt å trener for å holde seg i form Tror ikke akkurat hu kan velge fra øverste hylle... Heldigvis for hun så har vi mennesker noe kalt personlighet ^_^ 1
WubWub Skrevet 14. august 2015 #66 Skrevet 14. august 2015 Kos deg med dine ekstremt store pupper. Kjæresten min liker mine C cups. Bra vi alle er forskjellige sier nå jeg ^_^ Det forandrer ikke det faktum at damen i HI ikke har langt over snittet puppe størrelse, ergo kan man ikke kalle de for store
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2015 #67 Skrevet 14. august 2015 Nei hu hadde nok priset seg lykkelig over å ha seg med noen som tar vare på utseendet sitt å trener for å holde seg i form Tror ikke akkurat hu kan velge fra øverste hylle... Jeg tar vare på utseendet mitt og jeg er trent. Jeg kunne fint hatt sex med henne.
Fame Skrevet 14. august 2015 #68 Skrevet 14. august 2015 Det forandrer ikke det faktum at damen i HI ikke har langt over snittet puppe størrelse, ergo kan man ikke kalle de for store Jeg kaller de akkurat det jeg vil så skal du gjøre det samme tenker jeg.
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2015 #69 Skrevet 14. august 2015 (endret) Det forandrer ikke det faktum at damen i HI ikke har langt over snittet puppe størrelse, ergo kan man ikke kalle de for store Pupper må ikke være for store. Vi må jo ikke bli kverka når dama ligger oppå oss. Har du ikke hørt om han som ble kverka og døde av puppene til ei dame som hadde giga pupper? Det viktigste er at de er myke og deilige. Endret 14. august 2015 av Hummels
WubWub Skrevet 14. august 2015 #70 Skrevet 14. august 2015 Jeg tar vare på utseendet mitt og jeg er trent. Jeg kunne fint hatt sex med henne. men er du fra øverste hylle?
Fame Skrevet 14. august 2015 #71 Skrevet 14. august 2015 men er du fra øverste hylle? Du er klar over at ikke alle kvinner liker det samme? Brad Pitt blir sett på som øverste hylle og han interesserer ikke meg I det hele tatt. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Godta det du. 1
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2015 #72 Skrevet 14. august 2015 (endret) men er du fra øverste hylle? Jeg er ikke fra noen hyller. Jeg liker ikke å sitte i hyller så Jeg har ikke hatt problem med å skaffe meg damer, og sex, men kanskje det kommer av personligheten min? Ikke vet jeg Jeg tenker alltid at muskler og sixpack slå aldri feil. I tillegg til smil. Men så klart liker folk forskjellig. Noen damer liker muskler, andre bryr seg ikke om det. Noen liker snille menn, andre liker bad guys. Sånn er det med menn også. Endret 14. august 2015 av Hummels
Fame Skrevet 14. august 2015 #73 Skrevet 14. august 2015 Jeg er ikke fra noen hyller. Jeg liker ikke å sitte i hyller så Jeg har ikke hatt problem med å skaffe meg damer, og sex, men kanskje det kommer av personligheten min? Ikke vet jeg Jeg tenker alltid at muskler og sixpack slå aldri feil. I tillegg til smil. Spørs hvem du prøver deg på.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #74 Skrevet 14. august 2015 Ikke hot. Synes det er seriøst komisk når overvektige har på seg samme "sexy" klær eller undertøy som slanke. Se på noen av bildene i undertøy bakfra. Hva slags rumpe er det? Nei vettu hva, slikt utgår. Anonymous poster hash: 1e23e...254 1
WubWub Skrevet 14. august 2015 #75 Skrevet 14. august 2015 Du er klar over at ikke alle kvinner liker det samme? Brad Pitt blir sett på som øverste hylle og han interesserer ikke meg I det hele tatt. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Godta det du. nå snakker vi ikke om brad pitt men om hummels
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2015 #76 Skrevet 14. august 2015 Spørs hvem du prøver deg på. Sant det.
WubWub Skrevet 14. august 2015 #77 Skrevet 14. august 2015 Jeg er ikke fra noen hyller. Jeg liker ikke å sitte i hyller så Jeg har ikke hatt problem med å skaffe meg damer, og sex, men kanskje det kommer av personligheten min? Ikke vet jeg Jeg tenker alltid at muskler og sixpack slå aldri feil. I tillegg til smil. Men så klart liker folk forskjellig. Noen damer liker muskler, andre bryr seg ikke om det. Noen liker snille menn, andre liker bad guys. Sånn er det med menn også. ja damene elsker nok personligheten din skikkelig kupp, både fin personlighet og flott kropp. det skal du ha for
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2015 #78 Skrevet 14. august 2015 nå snakker vi ikke om brad pitt men om hummels Jeg er mye penere enn Brad Pitt! Han er ikke sexy i det hele tatt.
Gjest Hummels Skrevet 14. august 2015 #79 Skrevet 14. august 2015 ja damene elsker nok personligheten din skikkelig kupp, både fin personlighet og flott kropp. det skal du ha for Takk Det varmer!
Fame Skrevet 14. august 2015 #80 Skrevet 14. august 2015 Jeg kan garantere at jeg ikke hadde gått for noen av dere hvertfall 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå