Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er poenget med sånne tråder? De som hele tiden finner opp nye tema hvor en kan trykke kvinner ned, og "bevise" at de er mindreverdige, må ha forferdelige komplekser og problemer med seg selv. Det begynner rett og slett å bli latterlig å se hvor krampaktig denne kvinnehetsen på KG manifesterer seg. Det er faktisk synd på disse stakkarene som må lage tråder på Kvinneguiden for å liksom bevise hvor mandige og tøffe de er. 

Anonymous poster hash: fa2e5...04c
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvorfor blir kvinner så livredde for småting, som edderkopper (skriker som små jenter)? Eller slanger? Hvorfor er kvinner så redde for å si i fra om noe og ber heller typen om å si i fra for dem? Er det fordi kvinner ikke har baller? Testosteron og sånn? Så vi er av naturen skapt slik at menn er ute i skogen og utforske og oppdager i mens kvinner sitter i ro og mak, trygt, i hjemmet og lager mat i påvente på at mannen skal komme hjem med fangst? Anonymous poster hash: 9c20f...b3e

Kanskje fordi menn skal bli bitt ihjel og dø ut, som det svakere kjønn menn faktisk er?

Skrevet

Hva er poenget med sånne tråder? De som hele tiden finner opp nye tema hvor en kan trykke kvinner ned, og "bevise" at de er mindreverdige, må ha forferdelige komplekser og problemer med seg selv. Det begynner rett og slett å bli latterlig å se hvor krampaktig denne kvinnehetsen på KG manifesterer seg. Det er faktisk synd på disse stakkarene som må lage tråder på Kvinneguiden for å liksom bevise hvor mandige og tøffe de er.

Hadde du sett dem irl så hadde du sikkert skjønt hvorfor de har så lav selvtillit :P

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor blir kvinner så livredde for småting, som edderkopper (skriker som små jenter)? Eller slanger? Hvorfor er kvinner så redde for å si i fra om noe og ber heller typen om å si i fra for dem?

Er det fordi kvinner ikke har baller? Testosteron og sånn?

Så vi er av naturen skapt slik at menn er ute i skogen og utforske og oppdager i mens kvinner sitter i ro og mak, trygt, i hjemmet og lager mat i påvente på at mannen skal komme hjem med fangst?

Anonymous poster hash: 9c20f...b3e

Interessant utgangspunkt du har. Jeg kjenner både jenter og gutter som er redde for edderkopper, og jeg kjenner jenter og gutter som er glad i å være ute i skog og mark. Jeg kjenner menn som helst vil sy, og kvinner som helst vil på elgjakt. Tror ingen av de damene jeg kjenner har baller, men jeg har ikke sjekka altså.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Hadde du sett dem irl så hadde du sikkert skjønt hvorfor de har så lav selvtillit :P

Det tror jeg også. Det må jo være ille å ha det så fælt med seg selv at man må trykke ned hele kvinnekjønnet for å føle seg bittelitt bedre selv. Temmelig stakkarslig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er poenget med sånne tråder? De som hele tiden finner opp nye tema hvor en kan trykke kvinner ned, og "bevise" at de er mindreverdige, må ha forferdelige komplekser og problemer med seg selv. Det begynner rett og slett å bli latterlig å se hvor krampaktig denne kvinnehetsen på KG manifesterer seg. Det er faktisk synd på disse stakkarene som må lage tråder på Kvinneguiden for å liksom bevise hvor mandige og tøffe de er. 

Jeg er enig. Dette begynner å bli patetisk. Særlig når du etter ei stund forstår hvem som står bak ca. alle trådene, haha! Jeg lurer på hva som har ført til disse holdningene og denne misnøyen med alle damer. Mulig det er mye avvisning eller en rekke mislykkede forhold. Trist de ikke bruker tiden på å få det bra meg seg selv/andre/finne en bra dame/skaffe seg et liv framfor å lage det ene innlegget etter det andre der det liksom er "vitenskapelig bevist" (det vil si: noe ts har kokt i hop) at kvinner på en eller annen måte er underlegne menn.Jeg tror rett og slett jeg skal slutte å gi slikt oppmerksomhet, akkurat som jeg overser irriterende hunder og permfolk på gata. Men det er ikke lett, noen ganger går man rett på den slimete limpinnen og blir provosert. 

Endret av sol87
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er enig. Dette begynner å bli patetisk. Særlig når du etter ei stund forstår hvem som står bak ca. alle trådene, haha! Jeg lurer på hva som har ført til disse holdningene og denne misnøyen med alle damer. Mulig det er mye avvisning eller en rekke mislykkede forhold. Trist de ikke bruker tiden på å få det bra meg seg selv/andre/finne en bra dame/skaffe seg et liv framfor å lage det ene innlegget etter mennesker der det liksom er "vitenskapelig bevist" (det vil si: noe ts har kokt i hop) at kvinner på en eller annen måte er underlegne menn.Jeg tror rett og slett jeg skal slutte å gi slikt oppmerksomhet, akkurat som jeg overser irriterende hunder og permfolk på gata. Men det er ikke lett, noen ganger går man rett på den slimete limpinnen og blir provosert.

Hvem står bak alle trådene?

Anonymous poster hash: e1578...dba

• Liker 2
Skrevet

Hvem står bak alle trådene?

Vi har ikke lov til å drive brukerdebatt her inne, heldigvis. Leser man en del tråder, vil man nok gjøre seg opp en mening. 

Skrevet

Hvorfor blir kvinner så livredde for småting, som edderkopper (skriker som små jenter)? Eller slanger? Hvorfor er kvinner så redde for å si i fra om noe og ber heller typen om å si i fra for dem?

Er det fordi kvinner ikke har baller? Testosteron og sånn?

Så vi er av naturen skapt slik at menn er ute i skogen og utforske og oppdager i mens kvinner sitter i ro og mak, trygt, i hjemmet og lager mat i påvente på at mannen skal komme hjem med fangst?

Mulig det bare er meg men jeg evnet ikke å koble det du skriver i innlegget ditt med begrepet "feige".....

Skrevet

TS

Du kaller kvinner feige. Samtid finnes det menn som løper så langt beina kan bære dem hvis de får vite at de skal bli far. Gjelder selvfølgelig IKKE alle menn. Det finnes veldig mange gode fedre der ute. :)

• Liker 1
Skrevet

jenter er redde for alt ...om du skrur av lyset hyler de. 

Feige av natur, spiller hele tiden spill og bruker utseendet sitt til å oppnå fordeler i alt 

fra trafikkkontroller til å få gratis drinker eller skyss hit eller dit. 

Når opplevde du at en kvinne tok initiativ til noe som helst egentlig? ..neida det er 100% opptil mannen 

å ta all risiko - så kan de baksnakke oss til hele byen om hvor fornærma de er av at han eller han trodde han hadde sjanse på prinsessen. ...osv osv. 

jaja...

Anonymous poster hash: db4a6...21b

Jeg er kvinne og jeg tar risikoer og initiatv ovenfor menn jeg liker.

Har aldri baksnakket en mann,eller ledd av han.Har alltid hatt mange mannlige bekjente og venner.

Noen kvinnr er forferdelig umodne..enig i det.

Men alle kvinner er jo ikke like...

Blir som å dømme alle menn som voldelige orangutang-aper....i adferd.Når kun noen få prosent a de-virkelig er slik.Du er vell heller ikke stolt over alt av hankjønn som finnes,selv om du er mann selv.

Jeg er heller ikke stolt av alle kvinner,selv om jeg er kvinne.Ser jeg at det er mange rotne epler blant kvinner..

Men de finnes blant menn også.

Anonymous poster hash: 769cd...813

Gjest Matronella
Skrevet

Jeg begynner å bli kjønnsforvirret av å lese disse trådene.. for i følge dem kan jeg umulig være kvinne.

Skrevet (endret)

Tror du det? Jeg tror det har mer å gjøre med instinkter. Menn er tøffere, mer robuste. Kvinner er langt mer redde for det ukjente. Det er særlig tydelig på de som får barn. Mødre er alltid livredde for alt som kan skje barna deres, menn derimot, er langt mer avslappet og tar det kult. Det ser en tidlig hos kjønnene også. Gutter legger seg ikke ned og griner med en gang de slår seg, jenter derimot, får grineanfall bare de får noen små skrubbsår.

Kan det være at jenter og gutter er skapt forskjellig og det er derfor det er naturlig for oss å ha forskjellige roller?

Det du sier er bare tull. Guttebarn som slår seg gråter like mye som jentene Endret av Maleficenta
Gjest Wilma89
Skrevet

Her i huset er det jeg som må ta edderkopper, mens samboeren står på en stol å hyler😂 Tror det er veldig individuelt

Skrevet

Her i huset er det jeg som må ta edderkopper, mens samboeren står på en stol å hyler😂 Tror det er veldig individuelt

Å bli sammen med en homofil mann lønner seg ikke i lengden. Til slutt gidder han ikke spillet lenger og stikker av.

Anonymous poster hash: a19ac...5ea

Skrevet

Å bli sammen med en homofil mann lønner seg ikke i lengden. Til slutt gidder han ikke spillet lenger og stikker av.

Homofil for de han ikke liker edderkopper?

Anonymous poster hash: 4029d...7e9

Skrevet

tullebukk

Skrevet

Det er jo helt individuelt. Kvinner lager mer lyd generelt da, så du merker det mer når en dame blir redd for en edderkopp vs når en mann blir redd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...