Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir kvinner så livredde for småting, som edderkopper (skriker som små jenter)? Eller slanger? Hvorfor er kvinner så redde for å si i fra om noe og ber heller typen om å si i fra for dem?

Er det fordi kvinner ikke har baller? Testosteron og sånn?

Så vi er av naturen skapt slik at menn er ute i skogen og utforske og oppdager i mens kvinner sitter i ro og mak, trygt, i hjemmet og lager mat i påvente på at mannen skal komme hjem med fangst?

Anonymous poster hash: 9c20f...b3e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er helt individuelle forskjeller, men mulig at det finnes flere kvinner som er redd for edderkopper osv :) 

Anonymous poster hash: e5960...ad9
  • Liker 1
Skrevet

Vel, mange giftige ederkopper og småkryp der ute, så kanskje det er like greit å være litt redd?

Gjest lipgloss
Skrevet

Hvorfor blir kvinner så livredde for småting, som edderkopper (skriker som små jenter)? Eller slanger? Hvorfor er kvinner så redde for å si i fra om noe og ber heller typen om å si i fra for dem? Er det fordi kvinner ikke har baller? Testosteron og sånn? Så vi er av naturen skapt slik at menn er ute i skogen og utforske og oppdager i mens kvinner sitter i ro og mak, trygt, i hjemmet og lager mat i påvente på at mannen skal komme hjem med fangst? Anonymous poster hash: 9c20f...b3e

mitt inntrykk er at kvinner er sterke,selv er jeg ikke glad i hverken edderkopper eller slanger.

Skrevet

Jeg er kvinne og overhodet ikke redd for edderkopper og kryp. Jeg pleier å plukke opp edderkopper, og alle medkvinner hyler. Hehehehe

• Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet

Tar du på edderkopp med ballene?

AnonymBruker
Skrevet

Tar du på edderkopp med ballene?

Edderkopper har ikke baller.

• Liker 3
Skrevet

Det er helt individuelt. Jeg bryr meg ikke nevneverdig om småkryp og tar de lett ut av huset, men har hørt mange hyl fra voksne menn som ser edderkopper eller slanger. 

• Liker 1
Skrevet

Det er da en iboende greie å være redd for kryp. Kjenner flere menn som heller ikke liker edderkopper og kryp. Og hva er verst egentlig? Innrømme at man er redd eller som en del menn; nærmest være tvunget til å takle ting man ikke liker, kun i egenskap av sitt kjønn?

• Liker 5
Skrevet

Jeg er livredd edderkopper. Men når det kommer til å si i fra om ting så gjør jeg det helst selv. Trenger ingen til  å prate for meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da en iboende greie å være redd for kryp. Kjenner flere menn som heller ikke liker edderkopper og kryp. Og hva er verst egentlig? Innrømme at man er redd eller som en del menn; nærmest være tvunget til å takle ting man ikke liker, kun i egenskap av sitt kjønn?

Å ikke ha baller nok til å ordne opp i egne ting.

Skrevet

Å ikke ha baller nok til å ordne opp i egne ting.

Jeg har ingen baller, så det er nå helt greit. Men ikke hyler jeg av edderkopper heler.

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet

Edderkopper har ikke baller.

T

Tror du må lese en gang til.   :fnise:

Skrevet

Jeg har kanskje ikke baller og takk og lov for det. Men sterk viljestyrke har jeg. Det er det ingen baller i verden som kan slå. Baller tåler jo i grunn svært lite. Her i huset er det mannen som er redd og ber meg fjerne edderkoppene. Han setter seg oppå meg når vi ser på grøssere også,og holder meg hardt i hånda ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner menn også som er redde for småkryp. Blant annet en som ikke tør gå i kjelleren pga edderkopper, og en som hyler høyt om han får se ei mus komme springende. Begge er ellers tøffe nok i massevis.

Anonymous poster hash: 0ca82...62a
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor blir kvinner så livredde for småting, som edderkopper (skriker som små jenter)? Eller slanger? Hvorfor er kvinner så redde for å si i fra om noe og ber heller typen om å si i fra for dem?

Er det fordi kvinner ikke har baller? Testosteron og sånn?

Så vi er av naturen skapt slik at menn er ute i skogen og utforske og oppdager i mens kvinner sitter i ro og mak, trygt, i hjemmet og lager mat i påvente på at mannen skal komme hjem med fangst?

Mannen må vel komme hjem med fangsten først før kvinnen kan begynne med matlagingen.

• Liker 1
Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Man vokser nok mest på dette. Ergo er menn mer modne enn kvinner, og har kommet lengre i utviklingen :)

Endret av Hofmann
  • Liker 1
Skrevet

Man vokser nok mest på dette. Ergo er menn mer modne enn kvinner, og har kommet lengre i utviklingen :)

:Knegg: Right.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke feig. Kanskje fordi jeg er voksen og rasjonell.

Slanger er vakre skapninger, men edderkopper er litt ekle. Ikke verre enn det. Dessuten redsel for edderkopper er vel kalt araknofobi  og er veldig utbredt. Både hos menn og kvinner.

Er heller ikke redd for å være ute i naturen haha. Rar påstand. Dette handler om interesser. Noen er interessert i natur, jakt og fiske, andre ikke. Dette gjelder både menn og kvinner.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...