Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at du er på bedringens vei! Har også hørt rykter om at vi skal gjennom alt som er av sykdom det første året etter barnehagestart, så det er vel bare å få det unnagjort. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, juliane skrev:

Krysser fingrene for at du er på bedringens vei! Har også hørt rykter om at vi skal gjennom alt som er av sykdom det første året etter barnehagestart, så det er vel bare å få det unnagjort. :P 

I wish!! Trodde jeg begynte å bli bedre igår men nei.. Idag merker jeg at tablettene begynner å virker. Fordi bivirkningene de advarte om, har jeg fått. Blæ! Oppi alt dette har jeg også fått mensen. 

Og ikke nok med det, igår klarte jeg å falle på isen og landet på armen. Fikk skikkelig vondt i håndleddet. Etter 2 timer på legevakta igår kveld, fikk jeg i hvert fall beskjed om at ikke noe var brukket men vondt gjør det. Så fikk heldigvis resept på smertestillende. Ba ikke om noen sykemelding igår. Noe jeg angrer på idag, så det blir å ta en tlf til legen etterpå og be om sykemelding ut uka. Må fokusere på å bli frisk nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei, alt på en gang jo. Godt at du skal ta det med ro ut uka. Håper håndleddet og formen blir bra fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg! Jaja, nesten like greit å få alt samtidig, når du først er syk og hjemme. :P God bedring! :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24. februar 2016 at 8.27, Helena83 skrev:

Kom over tråden din og fant ut at du har en ettåring i huset i dag, gratulerer med dagen E! :) Du virker som ei trivelig jente MissStiles, har fått et godt inntrykk av deg her inne. I tillegg har jeg veldig sansen for Julia Stiles som spiller i en av mine favorittfilmer :)  Ha en fortsatt fin dag! :)

Jeg har helt glemt å si, tusen takk for hyggelig kommentarer! Ønsker deg en god helg!

hvilken film da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av 1 åringen vår. (Ikke siter)

Nå skal vi snart gjøre oss klare til å gå i barnehagen. Idag skal de ha aktivitetsdag siden det har kommet så mye snø så da tar vi akebrettet. Hun synes det var gøy igår.

Ha en fin fredag!

Endret av MissStiles
Slettet bild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MissStiles skrev:

Jeg har helt glemt å si, tusen takk for hyggelig kommentarer! Ønsker deg en god helg!

hvilken film da?

Den heter "10 ting jeg hater ved deg" og er fra 1999. Elska den fra første gangen jeg så den, er en bra historie som er inspirert av en bok av Shakespeare faktisk. Originalen heter "The taming of the shrew", jeg skrev fordypningsoppgave om filmen/boka når jeg hadde norsk på videregående, da sammenligna jeg originalen med filmen, det ble hele 24 sider :fnise: Veldig mye bra musikk er det og i filmen, anbefales! Har du sett den forresten? ☺

Endret av Helena83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Nori skrev:

Hvordan er det med dere? 

Det går bra. Uka har gått så sinnsykt fort. Jeg er tilbake på jobb - hektisk!! E er i barnehagen og har det gøy. M hadde bursdag denne uka. Vi feiret litt igår med middag & kino. Og idag blir det feiring med familien hans.

Nå sover både både mann og barn. Da nyter jeg en rolig morgen med en kopp te & Grey's anatomy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, Nautika skrev:

Håper dere har hatt en hyggelig feiring i dag! :blomst:

Jo takk, veldig hyggelig igår!! Men nå er vi lei kaker!! Vi har spist kaker siden januar pga min bursdag, også E og til slutt hans bursdag. Nå holder det for en liten periode! 

Bare 5 dager igjen til påskeferie!! Hurra for det!! 

Idag skal jeg starte arbeidsdagen med å spise hotellfrokost. Ikle verst på en mandag morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hotellfrokost høres fantastisk ut :nigo: Hvor melder man seg for å få sånn jobb..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det er hektisk å være tilbake i jobb! Heldiggris som får meske deg med hotellfrokost, det er noe av det beste som finnes. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Og plutselig så var påskeferien over for denne gang.

Vi har faktisk hatt en fin påske, selvom været ikke har vært så bra og vi ikke har fått vært så mye ute på tur med E som vi hadde håpet på. Men vi har møtt både familie og venner i løpet av uken. E har vært så blid og fornøyd. Babler som bare det for tiden. Av ord vi forstår så er det "mamma, pappa, hei, takk, nei, ja og tittei". Og hun forstår mer og mer av hva vi sier. Så vi må være forsiktig med hva vi sier. Utrolig gøy å se at hun er så flink! 

Imorgen er det tilbake til hverdagen. Jobb for oss voksne og barnehagen for E. Gleder meg ikke til å stå opp. Fordi E har sovet til kl 7:30 de siste dagene og det er bedre enn kl 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...