MissStiles Skrevet 12. april 2017 Forfatter #661 Del Skrevet 12. april 2017 Da er det min tur til å ta påskeferie! Uvant å måtte jobbe disse 3 dagene. Alltid hatt fri hele påsken. Så nå skal det bli deilig med noen dager fri! E har kost seg sammen med bestemoren sin idag. Siden barnehagen hadde stengt og de ikke ga beskjed før for 2 uker siden. Da var det ikke så lett å fri. Vi har litt planer som f.eks. bursdagsfeiringen til kusina til E, og dra på badeland hotellet ikke langt unna der vi bor. Ellers bare slappe av og håpe det blir fint vær sånn at vi kan være mye ute. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. april 2017 #662 Del Skrevet 12. april 2017 God påske til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 12. april 2017 #663 Del Skrevet 12. april 2017 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 12. april 2017 #664 Del Skrevet 12. april 2017 God påske, blir deilig med noen dager sammen som familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2017 Forfatter #665 Del Skrevet 18. april 2017 Da var påsken over for denne gang. Det har gått veldig fort. Vi har hatt noen fine dager men merker at det har vært litt slitsomt og. Spesielt siden været ikke har vært det beste og vi har vært litt mye inne. Men E koste seg veldig på badeland og lekeland sammen med kusina og fetteren sin. Kjenner at jeg ikke er helt klar for en ny uke med jobb. Spesielt siden E sov i senga sammen med meg inatt. Litt trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 20. april 2017 #666 Del Skrevet 20. april 2017 Badeland og lekeland kan jeg tenke meg bar populært. Overnattet dere på hotellet også? Været i påsken har ikke akkurat vært noe å rope hurra for nei. Håper arbeidsdagene har gått greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. april 2017 Forfatter #667 Del Skrevet 23. april 2017 Igår ettermiddag dro E og M til moren hans mens jeg dro til ei venninne. Vi var på show. Også sov jeg over siden det ble så sent. Veldig gøy å være ute igjen. Drakk ikke mye men slitsomt å være oppe lenge også våkne tidlig dagen etter. Nå skal jeg kjøpe meg en kaffe før jeg setter meg på toget hjem. Tror ikke jeg ikke rekker hjem før E skal sove men det blir fint å se henne når hun våkner. Søsteren min kommer også på besøk i ettermiddag og E synes alltid det er gøy å ha besøk av tante. Da kan vi gå på lekeplassen siden det er så fint vær ute! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. april 2017 Forfatter #668 Del Skrevet 24. april 2017 Idag kom det hygggelig mail: Årets lønnsoppgjør er ferdig: Jeg går opp ca 450kr i måneden og får etterbetalt for forrige måned på lønningen imorgen! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. april 2017 #669 Del Skrevet 24. april 2017 :hoppe: Så deilig med lønnsoppgjør som helt fersk i ny jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. april 2017 #670 Del Skrevet 25. april 2017 Lønnsoppgjør er alltid velkomment! Og som Nautika sier er det jo ekstra deilig når du nettopp har begynt, mange har jo en kontrakt som sier at du ikke får lønnsoppgjør før neste år igjen. Vårt oppgjør er alltid så treigt, så det er ikke klart før novemberlønna som regel. (Selv om det gjelder fra 1. april.) Og for meg som stadig vekk går ut i permisjon i sommermnd ender det med at jeg ikke får glede av løønsoppgjøret før jeg kommer tilbake, siden nav regner permisjonspengene fra den gamle lønna. Burde jo egentlig få ny lønn utbetalt siden det er jobben som utbetaler foreldrepengene, men sånn var det ikke forrige gang hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. april 2017 Forfatter #671 Del Skrevet 25. april 2017 Idag fikk jeg en veldig fiiiin lønnsslipp! Me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. april 2017 #672 Del Skrevet 25. april 2017 Så gøy, grattis! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 25. april 2017 #673 Del Skrevet 25. april 2017 Fantastisk deilig og særlig med tanke på det du var igjennom med gamlejobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2017 Forfatter #674 Del Skrevet 28. april 2017 Endelig fredag! Uka begynte med gode nyheter men det tok ikke mange dager før det kom dårlige nyheter. Bilen var på service denne uka og det ble dyrere enn antatt. Og AC takket for seg her om dagen. Så dette blir dyrt! Der rykker vel skattepengene våre. Bra vi ikke skal på noe ferie til sommeren da! Men allikevel så er det surt.... Godt det er langhelg! Vi skal kjøre opp til Trøndelag imorgen. Datteren til ei god venninne av meg skal konfirmeres så da tar jeg med meg både mann & barn oppover. Vi er spent på bilturen. Det pleier å gå greit å kjøre langt med E men aldri kjørt lengre enn 4-5 timer. Også litt spent på hvor mange stopp det blir. Uansett så er det meldt bra vær og jeg gleder meg til en helg borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. april 2017 #675 Del Skrevet 29. april 2017 Åh, så kjedelig! Får håpe det ikke blir for dyrt da. Kos dere med langhelg, håper dere får mye bra vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. april 2017 #676 Del Skrevet 29. april 2017 Hvordan gikk bilturen? S er ikke spesielt glad i å kjøre bil, så 4-5 timer er maks her. Og da må vi kjøre slik at hun sover formiddagsluren sin i bilen... Utrolig surt med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 30. april 2017 #677 Del Skrevet 30. april 2017 Reparasjoner på bil er noe av det kjedeligste å bruke penger på. Håper dere koser dere i bartebyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #678 Del Skrevet 1. mai 2017 På 29.4.2017 den 23.06, juliane skrev: Hvordan gikk bilturen? Bilturen gikk faktisk overraskende greit oppover. E var kjempeflink. Vi fikk kjørt litt lengre enn planlagt før vi tok første stopp. Også fant vi et sted med lekeplass og da var E fornøyd. Og etter det tok hun en litt lengre lur. Vi var ganske slitne når vi kom frem og gikk rett for å spise middag. Konfirmasjonen var veldig fin. Mange fine taler. Masse god mat. Hun ble fornøyd med gaven. Utrolig at jeg har en venninne på min alder som har en 16 åring som datter. Hun har blitt så voksen. Jeg har ikke sett henne på sikkert 3 år så jeg synes det var hyggelig å bli bedt. E var også kjempeflink. Det hjalp å ta med tegnesaker og en bok. Hehe.. Nå venter vi at frokosten skal begynne. Vi trodde den begynte kl 7 men ikke idag siden det er helligdag. Det mener jeg at kunne stått et sted men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #679 Del Skrevet 4. mai 2017 Idag fikk vi to nyheter. Bilen var på service for 2.gang pga AC og den kom ikke på mer enn 5500kr og bilen ble ferdig idag. 5500kr er fortsatt mye siden det blir ca 15000kr for begge servicene. Og jeg fikk godkjent en uke ferie i juli. Vi sleit litt med å få kabalen til å gå opp og koselig at jeg får en uke ferie sammen med E og M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 4. mai 2017 #680 Del Skrevet 4. mai 2017 Så bra at bilen ble billigere enn forventet, vanligvis er det jo motsatt. Og herlig å få en uke sammen! Har dere tenkt noe hva dere vil gjøre den uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå