Milio Skrevet 2. november 2017 #461 Del Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, O.G. skrev: Jeg bare stilte et spørsmål. Har du et problem med det eller? For meg virket det bare som du prøvde å "unnskylde" han fordi han utdanner seg til lege. Det virket iallefall sånn for meg, siden det var det innlegget du valgte å sitere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. november 2017 #462 Del Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, Milio skrev: For meg virket det bare som du prøvde å "unnskylde" han fordi han utdanner seg til lege. Det virket iallefall sånn for meg, siden det var det innlegget du valgte å sitere. Unnskylde ham? For hva da? Jeg kjenner ham ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 2. november 2017 #463 Del Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, O.G. skrev: Unnskylde ham? For hva da? Jeg kjenner ham ikke. Du vet hva jeg mener. Jeg stusset på hvilket innlegg du valgte å sitere og hvorfor. Ingen av oss kjenner han, men fint hvis hun har fått seg ny kjæreste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. november 2017 #464 Del Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, Milio skrev: Du vet hva jeg mener. Jeg stusset på hvilket innlegg du valgte å sitere og hvorfor. Ingen av oss kjenner han, men fint hvis hun har fått seg ny kjæreste. Nei, jeg aner ikke hva du snakker om. Jeg har aldri hørt om denne mannen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 3. november 2017 #465 Del Skrevet 3. november 2017 14 timer siden, Milio skrev: Du vet hva jeg mener. Jeg stusset på hvilket innlegg du valgte å sitere og hvorfor. Ingen av oss kjenner han, men fint hvis hun har fått seg ny kjæreste. Skikkelig fint å få seg ny kjæreste ett år etter at du giftet deg Rart ikke se og hør / mediene snoker i dette? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 3. november 2017 #466 Del Skrevet 3. november 2017 42 minutter siden, Amber skrev: Skikkelig fint å få seg ny kjæreste ett år etter at du giftet deg Rart ikke se og hør / mediene snoker i dette? Spørs hvor interessert de er i Kristine, egentlig. Da de gikk fra hverandre forsøkte de å få tak i Dag for en uttalelse. Dag er litt mer kjent i media. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 4. november 2017 #467 Del Skrevet 4. november 2017 Barbie& Ken.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno1 Skrevet 4. november 2017 #468 Del Skrevet 4. november 2017 for 9 timer siden la hun ut et bilde fra bryllupet med Dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjasefrue Skrevet 4. november 2017 #469 Del Skrevet 4. november 2017 Dere, greit nok at de ikke har vært gift så lenge. Men de har tross alt vært sammen siden 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 4. november 2017 #470 Del Skrevet 4. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 24. november 2017 #471 Del Skrevet 24. november 2017 Var ikke hun en nær venn av Børre Olsen? Jeg syns bare det var rart at hun ikke var i begravelsen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 24. november 2017 #472 Del Skrevet 24. november 2017 3 timer siden, bonsaijenta skrev: Var ikke hun en nær venn av Børre Olsen? Jeg syns bare det var rart at hun ikke var i begravelsen hans. Jentetur til Dubai, ser det ut som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 24. november 2017 #473 Del Skrevet 24. november 2017 20 minutter siden, Milio skrev: Jentetur til Dubai, ser det ut som. Jeg så det. Det koster ikke akkurat så mye å booke om en flybillett. Hun som har flust med penger. De reiste i tillegg på økonomiklasse, så det er vel bare lommerusk for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 24. november 2017 #474 Del Skrevet 24. november 2017 43 minutter siden, bonsaijenta skrev: Jeg så det. Det koster ikke akkurat så mye å booke om en flybillett. Hun som har flust med penger. De reiste i tillegg på økonomiklasse, så det er vel bare lommerusk for henne. Har hun så mye penger egentlig? Hun jobbet på parfymeri før hun ble sammen med Dag, og tiden etter det var hun bare hjemme med barna. Mulig hun tjener noe på sosiale medier, men har aldri sett reklame eller annonser på hennes kanaler. Trodde Dag var den med pengene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 25. november 2017 #475 Del Skrevet 25. november 2017 Ser hun har fått seg nytt hus. Er det i Oslo eller Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 25. november 2017 #476 Del Skrevet 25. november 2017 2 timer siden, LilleKlump skrev: Ser hun har fått seg nytt hus. Er det i Oslo eller Bergen? Bergen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppsi Skrevet 25. november 2017 #477 Del Skrevet 25. november 2017 Hun har vel fått med seg en del av formuen etter det ble slutt, siden de var gift? Husker det var litt i media om hun forrige dama til Høili som ikke var gift med han, og hun måtte gå på nav da det ble slutt med Dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 25. november 2017 #478 Del Skrevet 25. november 2017 På 24.11.2017 den 13.39, Milio skrev: Har hun så mye penger egentlig? Hun jobbet på parfymeri før hun ble sammen med Dag, og tiden etter det var hun bare hjemme med barna. Mulig hun tjener noe på sosiale medier, men har aldri sett reklame eller annonser på hennes kanaler. Trodde Dag var den med pengene. Hun jobber på parfymeri nå også, vet jeg. Tror det er morens (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endelige Skrevet 26. november 2017 #479 Del Skrevet 26. november 2017 9 timer siden, Peppsi skrev: Hun har vel fått med seg en del av formuen etter det ble slutt, siden de var gift? Husker det var litt i media om hun forrige dama til Høili som ikke var gift med han, og hun måtte gå på nav da det ble slutt med Dag.. Fallhøyden er nok stor når man er vandt til annen livsstil. Men nå var det vel ikke akkurat derfor hun måtte søke støtte hos nav! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2017 #480 Del Skrevet 26. november 2017 På 24.11.2017 den 9.00, bonsaijenta skrev: Var ikke hun en nær venn av Børre Olsen? Jeg syns bare det var rart at hun ikke var i begravelsen hans. Hun var det. Det kan være mange forskjellige årsaker til det. Farmora døde tidligere i år og så har det vært samlivsbrudd. Folk håndterer sorg på så forskjellig vis. Kan være at det har blitt for mye henne på en gang hvis hun hadde vært tilstede i begravelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg