Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Jeg føler hun virker litt trist i det siste. Håper det går bra med henne. Jeg har alltid hatt sansen for henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.3.2017 den 23.31, Skorpion89 skrev:

Jeg føler hun virker litt trist i det siste. Håper det går bra med henne. Jeg har alltid hatt sansen for henne. 

Kristine er bare herlig hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, March 24, 2017 den 23.47, O.G. skrev:

Kristine er bare herlig hun.

Ja, har alltid hatt inntrykk av det. Derfor får jeg sympati for henne når hun virker trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Ja, har alltid hatt inntrykk av det. Derfor får jeg sympati for henne når hun virker trist.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skorpion89 skrev:

Ja, har alltid hatt inntrykk av det. Derfor får jeg sympati for henne når hun virker trist.

Hvorfor tenker du at hun er trist? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt merkelig ut når Linni på 31, typen på 20 og mannen til fru Høili på over 50 ble avbildet sammen på fest. Sistnevnte kunne vært bestefaren til han yngste der. 😆

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 27.3.2017 den 7.34, Xstrella skrev:

Så litt merkelig ut når Linni på 31, typen på 20 og mannen til fru Høili på over 50 ble avbildet sammen på fest. Sistnevnte kunne vært bestefaren til han yngste der. 😆

Ehhh Dag Høili er født i 1968 så han er 49 og Linni sin type er 20, ja han kunne vært faren men det stopper der😂😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rock&republic skrev:

Hvor er Dag for tiden? Utrolig lenge siden vi har sett han på snappene hennes

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, rock&republic skrev:

Hvor er Dag for tiden? Utrolig lenge siden vi har sett han på snappene hennes

 

Dag kjører opp og ned Hegdehaugsveien/Bogstadveien og Stortingsgata med Ferrarien sin. Med åpne vinduer, mye trykk på volumet og gasspedalen og gjerne en venn ved siden av seg i passasjersetet.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker veldig trist... Får litt sånn "stakkars lille rike pike" vibes av snappen hennes... Går liksom i det samme hele tiden: marmor-huset på Snarøya, Marbella, McDonalds, Taco, frokostbord og pakker til barna. Og så på'n igjen! (De som følger henne på snap skjønner hva jeg mener) 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
2 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Hun virker veldig trist... Får litt sånn "stakkars lille rike pike" vibes av snappen hennes... Går liksom i det samme hele tiden: marmor-huset på Snarøya, Marbella, McDonalds, Taco, frokostbord og pakker til barna. Og så på'n igjen! (De som følger henne på snap skjønner hva jeg mener) 

Når man har to små barn er vel hverdagen gjerne ganske rutinert? :P Har da sett at hun koser seg og fester en gang i blant også, møter venninner osv. Virker som hun har en ganske vanlig hverdag som småbarnsmor, bortsett fra dette med pengene og au-pair. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at hun var flere uker i Spania med moren og så på fjellet med familien sin. Og nå hjemme uten mannen. Håper de finner ut av det, for de bruker å være mye mer sammen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, ashanti skrev:

Når man har to små barn er vel hverdagen gjerne ganske rutinert? :P Har da sett at hun koser seg og fester en gang i blant også, møter venninner osv. Virker som hun har en ganske vanlig hverdag som småbarnsmor, bortsett fra dette med pengene og au-pair. 

Da ser vi nok forskjellige ting... Jeg synes det ser ensomt og kjedelig ut... Nitrist, pakket godt inn bak bling og mye penger. Og så langt fra en vanlig hverdag, som småbarnsmor, man overhode kan komme! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Da ser vi nok forskjellige ting... Jeg synes det ser ensomt og kjedelig ut... Nitrist, pakket godt inn bak bling og mye penger. Og så langt fra en vanlig hverdag, som småbarnsmor, man overhode kan komme! 

Tror ikke Kristine kommer unna en hverdag på linje med andre som har små barn, for de trenger jo rutinen sin uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 20.4.2017 den 11.23, O.G. skrev:

Tror ikke Kristine kommer unna en hverdag på linje med andre som har små barn, for de trenger jo rutinen sin uansett. 

Enig, synes hun er flink ☺️ Håper hun kommer tilbake på sosialemedier som før☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser hun er litt tilbake på snap.

Noen som vet noe om hvordan det går med henne og mannen? Ser hun er hos foreldrene sine i Bergen nå. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Moongirl skrev:

Ser hun er litt tilbake på snap.

Noen som vet noe om hvordan det går med henne og mannen? Ser hun er hos foreldrene sine i Bergen nå. 

 

Aner ikke hva som er greia mellom de to nå, men det er mindre av han både på snap og IG hvertfall... og hun har vel vært i Marbella mesteparten av sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Gresshoppa said:

Aner ikke hva som er greia mellom de to nå, men det er mindre av han både på snap og IG hvertfall... og hun har vel vært i Marbella mesteparten av sommeren.

Er noe som skurrer her. Har fulgt henne på snap, og det har ikke vært mye av mannen eller familien i det siste. Reagerte veldig på Marbellla. 

Håper alt står bra til med henne. Hun er et friskt pust, og har så mye positiv energi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...