Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, maomao skrev:

Men så er det ikke opp til deg O.G å avgjøre hvem som skal diskuteres eller ikke. Det er ikke du som bestemmer om offentlige personer som eksponerer seg selv og sitt er godkjente å diskutere eller ei. 

Hun er ingen offentlig person, hun er en som mange er nysgjerrig på. Det blir noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker hun hadde en blogg og den er ennå opp og går, selv om hun ikke oppdaterer lenger. Hun kunne like gjerne "slettet" den om hun ikke ønsket å eksponere seg selv. Ei heller en Insta konto. eller justert personverinstillingene på FB-kontoen sin. som svært mange gjør.  Just sayin

Endret av Miranda16
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Jeg kritiserer og kommenterer de der ute som stikker nesen sin ut og vil ha oppmerksomhet. Hvis jeg var så opptatt av Kristine som du hevder jeg er, så hadde jeg ikke skrevet at jeg syntes tråden hennes burde bli fjernet. 

Det var jo du som var en av de ivrigste når tråden ble dannet. Man kan ikke snu kappa etter vinden hele tida...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.8.2015 den 4.56, ClosedParadise skrev:

Syns hun ser ut som en typisk golddigger

Og nå var det forholdet over, skal tro hva hun skal leve av nå

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnskapssekretær
På 2.10.2017 den 20.04, maomao skrev:

Det var jo du som var en av de ivrigste når tråden ble dannet. Man kan ikke snu kappa etter vinden hele tida...

Er vi ikke her for å se under lupen da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rock&republic skrev:

Og nå var det forholdet over, skal tro hva hun skal leve av nå

Jeg tror nok hun klarer seg veldig bra ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, rock&republic skrev:

Og nå var det forholdet over, skal tro hva hun skal leve av nå

Bare og selge gifteringen sin det, og vips 1 mill på konto 😅 hun har nok MYE verdi, Ferrari har hun jo og ☺️☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
På 11.10.2017 den 7.22, Amber skrev:

Skilles etter ett år som gift? Hva skjer?

 

På 11.10.2017 den 10.34, Xstrella skrev:

Sjelden 25 åring og 50-55 åring varer livet ut. 

 

Ganske opplagt ja, og skjer nok mer mellom husets fire vegger enn det som publiseres i sosiale medier. Lykke kan ikke kjøpes for penger uansett hvor mye man vrir og vender på det. Når den "spenninga" (materialistiske ting, livsstil og reiser) er slutt/kjedelig, hva har man å bygge videre på da? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Endelige skrev:

 

 

Ganske opplagt ja, og skjer nok mer mellom husets fire vegger enn det som publiseres i sosiale medier. Lykke kan ikke kjøpes for penger uansett hvor mye man vrir og vender på det. Når den "spenninga" (materialistiske ting, livsstil og reiser) er slutt/kjedelig, hva har man å bygge videre på da? 

Virker som de er gode venner og samarbeider godt. Kanskje de ikke lukker døren helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...