Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er ALLTID rådet "tren styrke"? Er dette så vanvittig viktig for kvinner?

Anonymous poster hash: 3f42b...f4b

Nei, ikke i seg selv, men kommer man i bedre form får man gjerne bedre selvbilde og bedre utstråling, og det hjelper på.

Anonymous poster hash: 7e8c4...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dere menn som henger så mye her inne og aldri får dame, skulle bruke den tiden på sosialtrening i stedet? Jeg mener... Meld dere på en morsom danse workshop for begge kjønn, start i treningsgrupper der man har interaksjon med andre mennesker, gå på foredrag for å møte likesinnede.

At du er singel har garantert ikke med at kvinner ikke er interesserte i deg, det har nok heller å gjøre med at du ikke møter på kvinner som er interessert i samme tingene som du er interessert i og at når du først gjør det så har du så lite sosialtrening at du ikke vet hvordan du skal ta det videre. Selv de styggeste menn og kvinner får seg kjæreste, og husk på at den som er stygg i noens øyne er vakker i andres, og vica versa. Når alt kommer til alt så er det flowen, kjemien og det man deler seg imellom av interesser og drømmer, som gjør at man går i et forhold.

Og for all del, ikke stress med at du er singel, jo mere bevisst du er på det selv, jo mere blir desperasjonen plukket opp av andre. Slå deg til ro med at sånn er det, og ikke tenk med hver kvinne du snakker med at "hvis jeg sier eller gjør sånn og sånn nå, så kanskje DA blir hun interessert i meg", legg heller fra deg sånne tanker, ha en naturlig flow. Menn som er trygge på seg selv, og ikke overivrige, eller overusikre er noe som er tilfallende for oss kvinner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette handler om noe dypere enn tanbleking og styrketrening...

Når ts snakker om seg selv som en som aldri har draget, er det noe inni deg du må jobbe med. 

En mann eller ei dame som har selvtilliten i orden, tar det ikke som et nederlag å bli avvist, men tenker mer at den personen ikke var rett for han/henne. De tenker at det finnes noen for dem. Men å gi opp etter avvisninger ( som kanskje ts selv har vært med på underbevisst ), vitner om et dårlig selvbilde. 

Det er dette du må jobbe med ts. Hvorfor du ser på deg selv om ikke bra nok, for det lyser frem i det du skriver her. Skaff deg mer selvinnsikt, så du kan bli glad i deg selv, og deretter glad i noen andre.

Anonymous poster hash: 42f38...2b1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

P.s : det jeg skrev nettopp, kan og ha med din oppvekst å gjøre. Hvordan dine omsorgspersoner behandlet deg ( din mor, din far...) Kanskje du aldri har blitt "sett" ordentlig?

• Liker 1
Skrevet

Men TS skylder jo ikke kun på utseende.

Nei, da er han vel fucked da, og kan bare grave seg ned, eller? Hva er poenget ditt?

• Liker 2
Skrevet

Kjenner meg godt igjen i endel av det du skriver,TS.    Har vært singel i ca 2 år,og av og til føles det som det kommer til å bli sånn lenge fremover..

Skrevet

Hvorfor er ALLTID rådet "tren styrke"? Er dette så vanvittig viktig for kvinner?

Anonymous poster hash: 3f42b...f4b

Og hvorfor nevnes aldri "les bøker". Virker ikke som om kvinner ønsker en belest mann.

• Liker 4
Skrevet

Nei, da er han vel fucked da, og kan bare grave seg ned, eller? Hva er poenget ditt?

At det er greit å lese det man svarer på.

AnonymBruker
Skrevet

Helt riktig det du skriver her. Problemet oppstår når man har en eller annen livslang diagnose. Uten god mental helse blir man aldri et harmonisk menneske, og da blir man aldri sjarmerende heller. Sånt lyser lang vei og plukkes ubevisst opp av andre, både kvinner og menn. Merk deg at de som sliter på partnerfronten også har en tendens til å slite på vennefronten. Sånn jeg ser det er manglende attraktivitet hos normalt utseende personer mer et symptom på andre mer underliggende problemer. Om en person har passert 30 eller 40 årene uten å noensinne hatt en kjæreste eller noe kjærlighet i livet holder det nok ikke bare å gi standardsvarene som "jobb med deg selv" eller "fake it til you make it". Man må mye dypere til verks. 

Forøvrig mener jeg alle mennesker, absolutt alle, trenger å bli sett av noe, bli elsket av noen og bety noe for noen. Jeg driter i hva menneskerettighetene sier. Dette er noe av det mest grunnleggende behov vi mennesker har.

Anonymous poster hash: 87829...8ca

Det er ikke alle som passer inn i A4 boksen, med å ha kjæreste innen den og den alderen, samboerskap, evt barn osv. Vi er alle svært forskjellige , og lever forskjellige liv.

Selv om en mann har hatt kjærester på "rett tidspunkt" i forhold til alderen sin, trenger han ikke å være en bedre kjæreste enn f.eks ts eller en annen med lite erfaring på damefronten. Det finnes MANGE idag som har hatt for mange forold spør du meg, til at man kan bli skeptisk...Mine barn, dine barn  er og et bevis på dette, og mange av de tar med seg de samme problemene inn i nye forhold, istedenfor å jobbe med seg selv! Å være tilgjengelig på diverse dating kanaler 24/7 gjør det ikke bedre...Mange bekreftelsessyke folk der ute som og trenger å jobbe med seg selv, ikke bare ts, fordi han er "annerledes", som du fremstiller han.

Jeg vil mye heller ha en mann som ikke har x antall ekser, enn en som ikke har vært med så mange.

Bare for å sette dine argumenter i et litt annet perspektiv.

Alle passer ikke inn i samfunnets forventninger, og lever deretter. De av dere som blir skeptisk av dette, bør kanskje gå inn i dere selv.

• Liker 4
Skrevet

At det er greit å lese det man svarer på.

Ditto ;)

Jeg skrev at utseende iallefall ikke var en hindring, og kom med noen forslag om hva jeg tror kan hjelpe å gjøre han mer attraktiv personlighetsmessig.

Det ble kanskje langt for deg, prøv å lese forbi første setning, jeg har troa på at du kan klare det hvis du bare prøver hardt nok.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville satset på en Mod-inspirert haircut om du skal til frisøren.Tror det hadde kledd deg bra.

Anonymous poster hash: 39760...70e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest litt på bloggen din.

Tror at hvis du klarer å få litt orden på hodet ditt så kunne du fått deg dame uten stress.

Det er hvertfall ikke noe galt med utseendet.

Heller ikke med vekten. Dette tror jeg du innerst inne vet selv.

Jeg er selv en attraktiv kvinne, og jeg har vært sammen med flere menn som var mindre heldig med utseendet objektivt sett. Det er utstrålingen som teller, hvordan han får kvinnen til å føle seg, humor og selvtillit og oppriktig interesse for henne og hennes liv.

Dette er ting det går an å jobbe med.

Deprimerte folk har selvsagt vanskeligere for å få seg kjæreste, men ikke gi opp. Håper du finner noe som hjelper deg. Det fins garantert en dame for deg, men du må få orden på deg selv først.

Psykolog, coach og piller kan være behjelpelig.

Lykke til, aldri gi opp, du er bare 28! Fortsatt ung og med fremtiden foran deg!

Håper du klarer å finne gleden i livet ditt når du flytter :)

Kanskje du kan finne et åndelig miljø dit du flytter, jeg ble mye lykkeligere da hvertfall. Det er åpne, inkluderende mennesker som vil deg alt godt.

Anonymous poster hash: 7f8fe...9e9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er overrasket over all responsen her inne, dette var tross alt et innlegg jeg skrev mens jeg var ganske nedstemt og "sytete".

Ja, jeg går til psykolog og jeg vet jeg må gjøre noe med selvbildet mitt. Jeg vet jo innerst inne at folk ikke brekker seg når de ser meg, men det er allikevel den følelsen jeg sitter med. Jeg har gjort mye selv, gått gjennom utdanning, jeg har gått ned over 25 kilo de siste to årene, jeg har tatt tak i en god del ting, men det føles likevel som om jeg er totalt uinteressant for det motsatte kjønn uansett. Det hadde kanskje vært like greit at jeg ikke la ut bilde og profilnavn her, men jeg bryr meg overraskende lite. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overrasket over all responsen her inne, dette var tross alt et innlegg jeg skrev mens jeg var ganske nedstemt og "sytete".

Ja, jeg går til psykolog og jeg vet jeg må gjøre noe med selvbildet mitt. Jeg vet jo innerst inne at folk ikke brekker seg når de ser meg, men det er allikevel den følelsen jeg sitter med. Jeg har gjort mye selv, gått gjennom utdanning, jeg har gått ned over 25 kilo de siste to årene, jeg har tatt tak i en god del ting, men det føles likevel som om jeg er totalt uinteressant for det motsatte kjønn uansett. Det hadde kanskje vært like greit at jeg ikke la ut bilde og profilnavn her, men jeg bryr meg overraskende lite. 

"det føles likevel som om jeg er totalt uinteressant for det motsatte kjønn uansett", skriver du etter at du nevnte at du har gjort endel. Vel ts, det er i dette utsagnet selvbildet kommer frem. For holdningen sitter i hodet ditt, ikke hos det andre kjønn, som du tror. Når du har denne "mantraen" i bakhodet hele tiden, blir det som jeg nevnte tidligere , en selvoppfyllende profeti. 

Bar at du går til psykolog, men du må endre HOLDINGEN din, først til deg selv, hvordan du ser på deg selv, så vil det andre gå seg til naturlig.

Hvordan kan andre se deg og som noe de vil ha, når du selv tviler på deg selv?

Det er her du må ta tak.

• Liker 1
Skrevet

"det føles likevel som om jeg er totalt uinteressant for det motsatte kjønn uansett", skriver du etter at du nevnte at du har gjort endel. Vel ts, det er i dette utsagnet selvbildet kommer frem. For holdningen sitter i hodet ditt, ikke hos det andre kjønn, som du tror. Når du har denne "mantraen" i bakhodet hele tiden, blir det som jeg nevnte tidligere , en selvoppfyllende profeti. 

Bar at du går til psykolog, men du må endre HOLDINGEN din, først til deg selv, hvordan du ser på deg selv, så vil det andre gå seg til naturlig.

Hvordan kan andre se deg og som noe de vil ha, når du selv tviler på deg selv?

Det er her du må ta tak.

Jeg vet jeg har en lang vei å gå, med tanke på holdningen min til meg selv.

Men jeg vet ikke helt om jeg tror på dette om at før noen andre kan elske deg må du elske deg selv. Jeg kjenner folk i forhold som har store problemer med eget selvbilde.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort mye selv, gått gjennom utdanning, jeg har gått ned over 25 kilo de siste to årene, jeg har tatt tak i en god del ting, men det føles likevel som om jeg er totalt uinteressant for det motsatte kjønn uansett.

Hva gjør du selv for å tilnærme deg det motsatte kjønn da?

Anonymous poster hash: 4db16...13d

Skrevet

Hva gjør du selv for å tilnærme deg det motsatte kjønn da?

Jeg gjør det som de fleste menn gjør, vil jeg tro. Jeg kommer med (ærlige) komplimenter, jeg kan til tider være ganske morsom og snakker høflig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg har en lang vei å gå, med tanke på holdningen min til meg selv.

Men jeg vet ikke helt om jeg tror på dette om at før noen andre kan elske deg må du elske deg selv. Jeg kjenner folk i forhold som har store problemer med eget selvbilde.

Det har du rett i, men det er denne "mantraen" i bakhodet ditt som blokkerer for deg nå.

Du må snu tankegangen, du må tenke at alt er mulig. Du må slutte å sammenligne deg med andre, du må slutte å tenke på at du har vært singel lenge og hvorfor du tidligere har blitt avvist.

Synes selvbildet ditt ligger som en rød tråd hele veien, og da må du jobbe med det.

Hvorfor synes du så lite om deg selv?

Skrevet

Det har du rett i, men det er denne "mantraen" i bakhodet ditt som blokkerer for deg nå.

Du må snu tankegangen, du må tenke at alt er mulig. Du må slutte å sammenligne deg med andre, du må slutte å tenke på at du har vært singel lenge og hvorfor du tidligere har blitt avvist.

Synes selvbildet ditt ligger som en rød tråd hele veien, og da må du jobbe med det.

Hvorfor synes du så lite om deg selv?

Det er ikke så lett når man har blitt avvist et par ganger og man blir sittende igjen med inntrykket at jentene er ute etter noen som er bedre, kjekkere, slankere, smartere. Det er disse inntrykkene jeg sitter igjen med. Selv når jeg har vært på mitt mest sosiale har dette blitt utfallet.

Tro ikke at jeg er så desperat at jeg prøver meg på hvem-som-helst. Jeg har min smak når det gjelder jenter og jeg har overraskende mange krav til å være så uattraktiv som jeg er. Jeg sitter ofte igjen med det at når jeg er ute med venner så er jeg den eneste som ikke blir med noen hjem eller den eneste som ikke får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Selvsagt er det mange andre grunner til mitt dårlige selvbilde, men jeg sitter ofte igjen med følelsen at jeg er mindre attraktiv enn andre og at det er utseende mitt som er et hinder.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så lett når man har blitt avvist et par ganger og man blir sittende igjen med inntrykket at jentene er ute etter noen som er bedre, kjekkere, slankere, smartere. Det er disse inntrykkene jeg sitter igjen med. Selv når jeg har vært på mitt mest sosiale har dette blitt utfallet.

Tro ikke at jeg er så desperat at jeg prøver meg på hvem-som-helst. Jeg har min smak når det gjelder jenter og jeg har overraskende mange krav til å være så uattraktiv som jeg er. Jeg sitter ofte igjen med det at når jeg er ute med venner så er jeg den eneste som ikke blir med noen hjem eller den eneste som ikke får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Selvsagt er det mange andre grunner til mitt dårlige selvbilde, men jeg sitter ofte igjen med følelsen at jeg er mindre attraktiv enn andre og at det er utseende mitt som er et hinder.

Nå fikk jeg litt inntrykk av at du mener du kan stille masse krav til jenter, mens de samme jentene ikke skal stille noen krav til deg? :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...