Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du kommer nok til å finne en bra kvinne til slutt :) du er enda ung :)

"Den som får deg er heldig" = "Jeg er ikke interessert"

Anonymous poster hash: 992ed...574

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du ser helt normal ut. Du er heller ikke tjukk eller noe slikt.

Problemet ditt er den dårlige selvtilliten. Om du i tillegg har litt problemer sosialt kan dette være nok til at jenter ikke ser deg. Den gode nyheten er at disse tingene kan endres på.

Legg bort "jeg synes så synd på meg selv"-holdningen, og ta heller tak i det du ikke liker ved deg selv. Ingen jenter tiltrekkes av sure, bitre menn i alle fall.

Hilsen jente

Anonymous poster hash: 4db16...13d

• Liker 6
Skrevet (endret)

Du har ikke noe problem på utseendesiden ts. Men som andre sier, så lyser det ganske lang vei holdningen en har til seg selv. Si til deg selv at du er en helt ålreit fyr, og fokuser litt mer utover på andre, så kan det hende du ser en forandring.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Gjest moe999
Skrevet (endret)

-

Endret av moe999
AnonymBruker
Skrevet

Problemet ditt er den dårlige selvtilliten. Om du i tillegg har litt problemer sosialt kan dette være nok til at jenter ikke ser deg. Den gode nyheten er at disse tingene kan endres på.

Legg bort "jeg synes så synd på meg selv"-holdningen, og ta heller tak i det du ikke liker ved deg selv. Ingen jenter tiltrekkes av sure, bitre menn i alle fall.

Hilsen jente

Det er jo ikke spor av verken bitterhet eller surhet i hovedinnlegget. Jeg er i samme situasjon som TS, men er så gammel at jeg ikke synes singeltilværelsen er like sår lenger. Jeg har aldri følt noen bitterhet overfor damene for at de ikke vil ha meg, det har jeg alltid hatt full forståelse for.

Så velkommen i klubben, Severin. Her får man klapp på skulderen og kurs i sublimering. Livet er ikke det verste man har, selv om man mangler noen å dele det med.

Anonymous poster hash: 4af35...c11

AnonymBruker
Skrevet

Alt sitter i hodet ditt ts! Du må forandre holdningen din, for nå snakker du som et offer, som kan bli en selvoppfyllende profeti. 

Jeg er selv singel, har vært det lenge, men jeg har god selvtillit. jeg orker bare ikke involvere meg i noen før jeg har skikkeig følelser for vedkommende. Har alltid hatt draget, selv om jeg både kan være sur, tverr, sta , ergjerrig, sær, vanskelig...

Vær deg selv er mitt råd, men di må være glad i deg selv for at andre skal bli glade i deg. Kanksje du burde snakke med  noen, få mer selvinnsikt angående selvbildet ditt?

Hilsen jente/dame

Anonymous poster hash: 42f38...2b1
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen jente

Synes ikke TS virker sur og bitter. Ja håper TS kan få bedre selvtillit og sosiale evner, men det er vel ikke gitt. 

Anonymous poster hash: dc269...c0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er da ikke stygg, du ser jo helt normal ut.

Ta deg en tur til frisøren og kjøp litt nye klær, så skal du se at alt blir meget bedre.

Sunt kosthold og slutte med røyk hjelper nok også.

Du må bare freshe deg opp litt, komme deg ut, vær positiv og glad. SMIL!

Da skal du se du tiltrekker deg mange fler.

Skal han forandre personlighet for å please det andre kjønn? Er så lei av sånne råd...: "vær glad og positiv, smil"...Høres så slitsomt ut..

Jeg vil ikke ha en mann som smiler hele tiden! Det hadde faktisk vært turnoff for meg. Det virker og usikkert.  

Vær deg selv ts. Men tror du må jobbe med selvbildet ditt.

Hilsen til tider sur, sta ,vansskelig, ergjerrig langtidsssingel kresen jente/dame som allikevel har draget

Anonymous poster hash: 42f38...2b1

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og brukerdebatt samt. svar.

- Pavilion, mod

AnonymBruker
Skrevet

Du ser helt vanlig ut og har ingenting å være misfornøyd med sånn sett. Hvilke jenter/damer er det du liker da? Hvis det er bare toppsjiktet som gjelder har du uansett tøff konkurranse for de skal alle andre menn også ha kloa i. Kunne du truffet en litt tyngre jente? Eller ei som ikke er kjempepen? 

Anonymous poster hash: 554f6...80e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt med utseende ditt, men du ser litt deppa og sur ut..og høres litt slik ut også, og det er ikke tiltrekkende. Problemet ditt er altså holdning, ikke utseende. 

Anonymous poster hash: 38c39...a8c
  • Liker 1
Skrevet

Utseende ingen hindring her, med riktig personlighet kunne du dratt damer som f***

Kjenner menn som er mindre heldige med utseendet enn deg som har kjæreste eller forhold bak seg, og også som har veldig draget på damene og etterlater flere knuste pikehjerter på livets landevei.

Skjønner ikke den defaitistiske holdningen til enkelte i tråder som dette (beklager ordbok-ordet, jeg kom ikke på en mindre snobbete måte å si det på i farten). Får dere en slags indre ro når dere gir opp?

Er det ikke fullt mulig å ha en indre ro og fremdeles ha tro på at det kan skje for deg en dag?

Å slå seg til ro med at en kvinne aldri kommer til å finne deg tiltrekkende høres jo ikke akkurat ut som veien til sjelefred, og i tillegg lukter det av selvoppfyllende profeti lang vei.

Mener ikke du skal lese The Game, trene/klippe håret/kjøpe nye klær og bruke hver eneste kalori på å tenke på hva kvinner liker og om de kan synes ditt og datt er attraktivt. Bare ha fokus på andre ting i livet enn dette savnet etter kjæreste, vær med venner som gjør deg lykkelig og gjør aktiviteter du vokser på og gir deg mestringsfølelse, eller som gir trygghet og selvsikkerhet. Og forstå at det finnes noen der ute som du kunne vært veldig bra for. Det er noe i den der klisjeen med at man må elske seg selv først, før andre kan gjøre det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Utseende ingen hindring her, med riktig personlighet kunne du dratt damer som f***

Kjenner menn som er mindre heldige med utseendet enn deg som har kjæreste eller forhold bak seg, og også som har veldig draget på damene og etterlater flere knuste pikehjerter på livets landevei.

Skjønner ikke den defaitistiske holdningen til enkelte i tråder som dette (beklager ordbok-ordet, jeg kom ikke på en mindre snobbete måte å si det på i farten). Får dere en slags indre ro når dere gir opp?

Er det ikke fullt mulig å ha en indre ro og fremdeles ha tro på at det kan skje for deg en dag?

Å slå seg til ro med at en kvinne aldri kommer til å finne deg tiltrekkende høres jo ikke akkurat ut som veien til sjelefred, og i tillegg lukter det av selvoppfyllende profeti lang vei.

Mener ikke du skal lese The Game, trene/klippe håret/kjøpe nye klær og bruke hver eneste kalori på å tenke på hva kvinner liker og om de kan synes ditt og datt er attraktivt. Bare ha fokus på andre ting i livet enn dette savnet etter kjæreste, vær med venner som gjør deg lykkelig og gjør aktiviteter du vokser på og gir deg mestringsfølelse, eller som gir trygghet og selvsikkerhet. Og forstå at det finnes noen der ute som du kunne vært veldig bra for. Det er noe i den der klisjeen med at man må elske seg selv først, før andre kan gjøre det.

At man har gitt opp handler vel om at det er bedre å forholde seg til en tilværelse der man ikke håper på å treffe noen og så blir skuffet gang på gang. Gjentakende avvisninger over mange år er tøft å forholde seg til for mange, og ja - det kan gi en indre ro å erkjenne at noe som uansett oppleves som uoppnåelig ikke er relevant for en lenger. 

Anonymous poster hash: 6f5f5...0ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med de over her som sier at det er ikke utseende,men holdningen.

"Ingen damer liker meg". Det kan fort bli en selvprofeti,og det er lite attraktivt med mennesker som ikke har noen tro på seg selv. Hvis du ikke har tro på deg selv,hvodan skal en fremmed ha tro på deg.

Fake it till you make it!

Anonymous poster hash: ed827...792
  • Liker 2
Skrevet

Kunne du truffet en litt tyngre jente?

Anonymous poster hash: 554f6...80e

Det er akkurat slike jenter jeg bruker å falle for.

Skrevet

Jeg vil at du tar til deg det som sies her inne nå..:)

For det er helt sant!

Du er IKKE stygg og du er ikke beyond hope !

Men du må gjøre noe med holdningen din...

For det er den som blir lagt merke til..!

Som noen her sa,ta deg en tur til frisøren,fresh opp frisyren og kanskje noen nye klær og stikk ut å smiiiiil til damene og oppfør deg som om du er på toppen av kjeden !

Det er DET damene legger merke til..:)

Skrevet

Hei,

Når jeg ser bildet ditt så er det første som slår meg at du ser deprimert ut? Hvis du har den framtoningen ute blant folk også, så tenker nok folk at du har lyst til å være i fred. Du ser ikke særlig imøtekommende ut.
Jeg tror neppe utseendet ditt er hovedproblemet, men måten du ser på deg selv på. Du må jobbe med selvtilliten mann!

Det andre som slår meg er at klesstilen din er litt for "spesiell" i henhold til hva mange liker, jeg tror nok det er stor fare for at du blir plassert i en eller annen bås med den stilen din. Og da trekker du også jenter som kun liker den type stil. (hvis det er det du ønsker å oppnå så er det forsåvidt greit.)

Men hvis du vil tiltrekke deg andre jenter (eller flere type jenter) Så kunne det kanskje vært et tips å endret på klesstilen.

Fjern slipset, fjern korset, gjør noe med håret så det ikke ser så blasst ut, og gjerne stikk på shopping med ei venninne:)

• Liker 4
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Legg merke til at ingen har så langt sagt at TS er kjekk(bildelinken AB siterte før TS redigerte innlegget). Han er "normal" blir det sagt, noe som er en måte å si "du har helt sikkert sjans på damer, men ikke på meg". Problemet kommer jo når alle damer sier dette, da er det jo ikke noe håp.

AnonymBruker
Skrevet

Legg merke til at ingen har så langt sagt at TS er kjekk(bildelinken AB siterte før TS redigerte innlegget). Han er "normal" blir det sagt, noe som er en måte å si "du har helt sikkert sjans på damer, men ikke på meg". Problemet kommer jo når alle damer sier dette, da er det jo ikke noe håp.

Akkurat. Det blir det samme når man snakker om høyde, kjekkhet, penisstørrelse, og de sier du er helt gjennomsnittlig så det er da håp for deg, osv. Men i virkeligheten så er det ingen som ønsker gjennomsnittlighet.

Anonymous poster hash: 68c10...16a

AnonymBruker
Skrevet

Men seriøst,de fleste mennesker er jo average. Det handler først om utseende,men personlighet teller masse! Og det skinner gjennom om man har dårlig selvtillit!

Anonymous poster hash: ed827...792
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...