Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann skal man ikke innrømme dette, men jeg gjør det likevel. Jeg synes det er pinlig at jeg er singel, og at jeg sannsynligvis kommer til å være det for resten av livet. Det er ingen tvil at dette er en av hovedgrunnene til mitt dårlige selvbilde. Realiteten er nemlig den at jenter ikke er interessert i meg. Jeg er verken smart nok, kjekk nok, slank nok eller morsom nok til at noen legger merke til meg. Og det har sakte men sikkert gått opp for meg at det er realiteten. 

Jeg har prøvd. Og jeg hadde i mange år et ganske så optimistisk syn på dette med forhold og muligheten for kanskje å finne noen. Jeg var til og med ganske så åpen når det gjaldt hva slags type jenter jeg likte. Men jeg har innsett at det ikke lenger er noen muligheter for min del. Jeg har, med en viss motstand, innsett at jeg vil få et liv uten en partner. Jeg venner meg nok mer til tanken med årene, siden det faktisk ikke er så lenge siden jeg innså at det blir min fremtid. Samtidig føler jeg at jeg bør ha muligheten til å si åpent at jeg kjenner på et savn.

Det er jo en gang slik at ikke alle finner noen. Jeg håpte veldig lenge, men innser at jeg blir en av disse. Det gjør vondt å innrømme det, men det er bedre å innse det selv enn å fortsette og tro på noe som aldri vil skje.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger denne!!!!

Bra tråd TS

Anonymous poster hash: 369a9...2b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Anonymous poster hash: 63e18...e50

• Liker 1
Skrevet

Veldig bra skrevet, Du er ikke alene om og føle det sånn.

Skrevet

Jeg har jobbet i en butikk, og det er utrolig mange forskjellige par innom. Du skulle bare ha sett.. Det får en virkelig til å tro at det er håp for alle:)

Men du kommer ikke til å få kjæreste med den holdningen der.

Er du med på noe sosialt? Har du noen venner som kan hooke deg opp med noen?

Har du prøvd å bli kjent med noen over nett (møteplassen, sukker)?

Har du noen fritidsinteresser? Er du noe ute på byen?

Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut utseendemessig, men det utrolig hvor langt man kommer med bra klesstil og å være fin på håret. Smil litt, og vær rak i ryggen, så blir det enda bedre også.

Hvis du er misfornøyd med utseendet ditt, så må du gjøre det beste ut av det.

Hva med å ta en tur til frisøren, og få en ny klipp?

Har du noen venninner som kan ta med deg på shopping? Eller så kan du jo spørre betjeningen i butikken om litt hjelp.

Trening og sunt kosthold hjelper gjerne på både kroppsfasong og det psykiske, så hvis du ikke allerede trener og spiser sunt, vil jeg anbefale det også.

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du TS?

Anonymous poster hash: 63e18...e50

28 år.

Skrevet (endret)

Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut utseendemessig, 

Verre enn du aner.

Endret av Severin
Skrevet

Jeg var til og med ganske så åpen når det gjaldt hva slags type jenter jeg likte. 

Det burde vel redde deg.

Skrevet

Verre enn du aner. Jeg er direkte stygg.

Newsflash. Du ser helt normal ut.

• Liker 19
Skrevet

Du er ikke stygg. Dont Giv eup! og til deg som sier: "Norske kvinner i dag er horer " Shame on You and GFYS

Sorry ladies. BTW Veldig bra skrevet TS!

Gjest Mythic
Skrevet

TS: Du er da overhodet ikke stygg, men kvitt deg med det slipset ;)

AnonymBruker
Skrevet

TS: Du er da overhodet ikke stygg, men kvitt deg med det slipset ;)

Og korset i samme slengen!

Anonymous poster hash: 992ed...574

• Liker 4
Skrevet

Du er da ikke stygg, du ser jo helt normal ut.

Ta deg en tur til frisøren og kjøp litt nye klær, så skal du se at alt blir meget bedre.

Sunt kosthold og slutte med røyk hjelper nok også.

Du må bare freshe deg opp litt, komme deg ut, vær positiv og glad. SMIL!
Da skal du se du tiltrekker deg mange fler.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

imagenes-de-forever-alone-Forever_Alone.

• Liker 2
Skrevet

Uff... Du er hinsides alt håp ja. Stakkals. :(

Jepp

AnonymBruker
Skrevet

Jepp

Fisking etter komplimenter er det du driver med! Samme som jenter som alle ser at er helt normalt pene, som alltid skal si de er tjukke eller stygge bare for at folk skal si imot dem. 

Anonymous poster hash: 73f2e...0e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir evig single, så skyldes det i hvertfall ikke utseendet.

Du skriver at du ikke er smart, kjekk, slank nok eller morsom. Ut i fra hovedinnlegget så virker du ikke uintelligent. Hvis du selv mener du ikke er smart nok så er du fortsatt ung nok til å studere/lese mer og bli smartere.

Du kan trene og bli slankere/muskuløs. Selvtilliten vil stige og du blir mer interessant for kvinnene?

Hvis du bor på en liten plass/i bygd, flytt bort ett år eller mer... 😊

Anonymous poster hash: c2f21...915

Skrevet

Du er virkelig ikke stygg Ts og du virker som en hyggelig fyr.

Du kommer nok til å finne en bra kvinne til slutt :) du er enda ung :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...