Gå til innhold

Har du oppgradert til Windows 10?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Avast i flere år, og er veldig fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte Microsoft Security Essentials på Windows 7, og funksjonaliteten til denne er innebygget i 8 og 10. Ellers kommer man langt med sunn fornuft og en sporadisk sjekk av nettlesertillegg og installert programvare.

• Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet

Er det bedre enn Avlra?

Avlra sine konstante pop up meldinger har vært en stor plage så lenge som jeg har hatt det :P

Skrevet

Tja, spørs vel hva du legger i bedre.

Skrevet (endret)

Jeg er helt og fullt seriøs, ja.

http://www.multicom.no/multicom-kunshan-p771-173-full-hd/cat-p/c/p10631442

Anonymous poster hash: 229a9...7d5

Det var ikke pcen jeg hintet til.

Men heller det at du lurte på om det var musen din som gjorde at installasjonen gikk raskere.

Grunnen til at det gikk så raskt er rimelig åpenbart.

Endret av -Leon-
Skrevet (endret)

Installerte for et par dager siden og er meget fornøyd. Tok ikke mer enn 15-20 minutter før pc'en var oppgradert, og jeg er mye mer fornøyd med Windows 10 enn 8. Synes denne ligner på en oppgradert versjon av Windows 7 som jeg likte godt.

Har ikke støtt på noen problemer ennå. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest imperio
Skrevet

Har nå flyttet alt over til ekstern harddisk, så venter på oppdateringen. Vet jeg kan gjøre det manuelt, men jeg er litt noob når det kommer til PC. så venter til pop up tingen 

Skrevet

Har nå flyttet alt over til ekstern harddisk, så venter på oppdateringen. Vet jeg kan gjøre det manuelt, men jeg er litt noob når det kommer til PC. så venter til pop up tingen 

Tror det blir same shit om du bruker linken over her. For det er uansett bare å trykke neste.

Skrevet

Det er same shit om man velger å vente på reservasjonen sin eller laste ned manuelt og installere derfra. Anbefaler at man laster ned nå og lager installasjons-DVD, helst noen stk, for det er bare ett år hele greia er gratis.

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Bare meg som har fått rævva internett og fucka opp etter installasjonen?

AnonymBruker
Skrevet

Bare meg som har fått rævva internett og fucka opp etter installasjonen?

Søk opp drivere til nettverkskortet ditt. Det gjorde jeg, etter det fungerte nettet som det skal igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke pcen jeg hintet til.

Men heller det at du lurte på om det var musen din som gjorde at installasjonen gikk raskere.

Grunnen til at det gikk så raskt er rimelig åpenbart.

Åh, du er ikke helt overbevist? Men det er en rimelig rask mus altså!

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

Jeg har instalert

funker helt fint oss meg. Ingen problemer med det

Dataen min er faktisk blitt raskere etter at jeg instalerte Windows 10

Endret av Balian de Ibelin
  • Liker 3
Gjest Jacklost
Skrevet

Søk opp drivere til nettverkskortet ditt. Det gjorde jeg, etter det fungerte nettet som det skal igjen. Anonymous poster hash: 229a9...7d5

Hvorfan vet jeg hvilken jeg skal søke opp? Jeg kan ikke mye om slikt :)
Skrevet

^^Lag egen tråd eller send PM til meg, så løser vi det. Trenger ikke avspore tråden med ikke-Win10 relatert problem.

Skrevet

Nå har jeg oppgradert, og det var en helt sømløs opplevelse bare jeg ventet til windows update tok seg av det hele. Den manuelle versjonen fungerte jo ikke for meg i det hele tatt. Jeg vet ikke helt hvor lang tid det tok, for jeg gikk på kjøkkenet og laget middag mens den holdt på.

Jeg har absolutt alt jeg hadde og jeg har ikke støtt på noen problemer til nå. Kjørte 3DMark 11 (normal Firestrike) og endte opp med nøyaktig(!) samme score som jeg hadde i februar i år. Restartet maskinen og gikk opp hele to poeng på samme test. Jeg tror vi kan konkludere med at det ikke er noen problemer med Nvidia-driveren etter oppgradering.

• Liker 4
Skrevet

Jeg prøver og jeg holder på å bli sprø... Eller kanskje det ikke er jeg som er tålmodig nok?

Prøvd både via appen på pc'n, og brukt programmet i linken i tråden her....

Alt går fint.....alt kompatibelt osv....

Ender en stund opp med sort skjerm, men win10 logoen midt på skjermen, that's it....

Må jeg bare vente lenger? La den stå slik en stund?

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg nedgraderte til Windows 7. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg oppgradert. Kjempefornøyd med alt, bortsett fra en ting og det er at jeg ikke får sett på netflix. Har prøvd å laste ned silverlight, men det hjalp ikke. Får sett på popcorntime og på jutjub.

Anonymous poster hash: 7bf0d...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...