Gå til innhold

Er det fremdeles liv i fredagstacoen?


Crobern

Anbefalte innlegg

Hadde fredagstaco hellig et par år med familien, så flytta jeg ut hjemmefra. Har taco en gang i mnd ca nå. Hadde taco for en time siden, hihi :)



Anonymous poster hash: 3af62...4b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mythic

Har ikke spist taco i hele sommer, da grillen er flittig brukt, men i vinterhalvåret spiser jeg taco kanskje en gang hver uke eller hver annen uke. Det trenger ikke være på fredag, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacofredag lever i beste velgående hos oss, men kan like gjerne lage det på en tirsdag. Der er mat vi koser oss med når vi er ekstra sultne eller slitne. Lager godt tilbehør som salsa og guacamole fra bunn, dekker på med allslags godt, sitter i sofaen (viktig!) og ser på tv-serier og lar maten stå lenge fremme mens vi småplukker og koser oss.

Anonymous poster hash: 444d7...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Har ingen faste dager med hva vi spiser vi heller

Spiser taco en gang i blandt, men som regel ikke som den vanlige nordmann utifra hvordan jeg ser andre andre lage taco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt taco en gang og to for mange år sidn. Forstår ikke helt fascinasjonen for det, tacoen brakk alltid og det ble så graps og gris liksom. Har aldri lagt det selv i eget hus. 



Anonymous poster hash: 35d21...391
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taco <3

Jeg har heller ingen faste dager. Men det blir stort sett taco om vi er flere som treffes fordi det er så enkelt:)

Anonymous poster hash: 580fd...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker taco og spiser det som regel på fredager, men av og til ellers i uka også. Det er så enkelt og greit så passer når man er skrubbsulten etter jobb eller studier på vanlige hverdager også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Har hatt taco en gang og to for mange år sidn. Forstår ikke helt fascinasjonen for det, tacoen brakk alltid og det ble så graps og gris liksom. Har aldri lagt det selv i eget hus. 

Anonymous poster hash: 35d21...391

 

Blir fort litt gris, men med disse skjellene https://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRxqFQoTCIXH6r7ckccCFUmpHgodqagF8w&url=http%3A%2F%2Fwww.tulip.no%2Fnb-NO%2FForbruger%2FServeringsforslag-NO%2FPulled-Pork%2FTacoskjell.aspx&ei=6OPBVYWzH8nSeqnRlpgP&bvm=bv.99261572,d.dmo&psig=AFQjCNH4oC5An14yfGTZWaUlelgsul0_vQ&ust=1438856549876582så går det mye bedre.

Endret av Tvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera mi har det som fast fredagsmat sammen med mannen og ungene. Jeg spiser det en gang i blant. Av og til får jeg bare skikkelig lyst på det. Men hadde nok blitt lei hvis jeg skulle spist det hver eneste uke... Ostegratinert nachos derimot, er livet. Det kunne jeg spist flere ganger i uka om det ikke hadde vært så usunt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, taco er et must, men vi har det ikke fast på fredager, det skal sies.

 

Mvh Yvonne :heiajente:

Hvordan lager man tacoen lavkarbo? :)

Anonymous poster hash: 64f15...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Hvordan lager man tacoen lavkarbo? :)

Anonymous poster hash: 64f15...00a

Bytter ut ferdig tacokrydder med eget krydder

Vær forsiktig med rømme

Lag egen salsa og guacamole

Dersom man vil ha en tortilla så kan man lage det uten mais eller mel

Istedenfor skjell så kan man lage "skjell" av bacon eller ost

Man kan også lage nachos eller ostechips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så ofte som en gang i uka, men vi har det kanskje annenhver uke/ hver tredje uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...