Gå til innhold

ting som ikke kommer i ditt hus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Det er veldig unødvendig bruk av strøm når man like greit kan henge klærne til tørk.

 

Det er mye som er unødvendig. Tørketrommel er fint for de som har en travel hverdag med flere i familien, eller generelt bare ikke har så mye klær. 

Anonymous poster hash: 7b355...eca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye som er unødvendig. Tørketrommel er fint for de som har en travel hverdag med flere i familien, eller generelt bare ikke har så mye klær.

Anonymous poster hash: 7b355...eca

Tenkt på at de som kommenterer her kanskje er aleine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt på at de som kommenterer her kanskje er aleine?

 

Og jeg sa også at de som kansje har en travel hverdag? Og nei, jeg tror ikke alle her er aleine, muligens noen men, vet ikke da. Igjen, det er mye som er unødvendig. 

Anonymous poster hash: 7b355...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hagenisse. Eller gnom heter det kanskje. Strengt tatt ikke INN i huset da, men den skal ikke på tomten heller. 

Anonymous poster hash: a3e1b...0cb

 

Skriver under på denne. Hagegnomer er nifse, og skal IKKE inn i min hage/mitt område

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er veldig unødvendig bruk av strøm når man like greit kan henge klærne til tørk.

Jeg henger tøyet ut på vinteren også. Tøy tørker fort ute. Du må ha luft til for å tørke tøy. Blir det dårlig vær ute på vinter,tar jeg stativet inn på et rom og setter opp vindu litt. Stativ står da under vindu.

Anonymous poster hash: 119d9...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg sa også at de som kansje har en travel hverdag? Og nei, jeg tror ikke alle her er aleine, muligens noen men, vet ikke da. Igjen, det er mye som er unødvendig.

Anonymous poster hash: 7b355...eca

"Travel hverdag med flere i familien"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor mange gulvtepper, nips, veggord, støvsamlere og andre småmøbler som bare er i veien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fatter ikke at så mange svarer tørketrommel!? :overrasket: Jeg hadde aldri i livet greid meg uten tørketrommel. Vi er fem mennesker som produserer skittentøy her i huset, og jeg har absolutt ikke plass til å henge opp alt som blir vasket av klær, pluss håndklær og sengetøy. Det er ikke alle som har eget vaskerom å henge opp klær på, eller en uteplass til klesvask om sommeren. I vår familie har vi dessuten et par pollenallergikere, derfor utgår klestørking ute uansett.

Å tørke tøy i stua er uaktuelt, ikke bare fordi det ser rotete ut, men også fordi det blir dårlig inneklima av det: http://www.abcnyheter.no/livet/2013/09/24/182762/advarer-mot-torke-klaer-inne

Anonymous poster hash: 01d15...db8

 

Enig. Tørketrommel er gull. Håndklærne blir i tillegg stive og ekle hvis jeg tørker dem på stativet! Sparer også plass til å tørke klær i trommel. Hadde ikke greid meg uten den :-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med Coelho bøker?

Jeg har lest tre stykker, og etter min mening er de fulle av banaliteter pakket inn i kvasidype floskler. Men hver sin smak; selv om bøkene hans ikke passer meg, er det mange andre som liker dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest tre stykker, og etter min mening er de fulle av banaliteter pakket inn i kvasidype floskler. Men hver sin smak; selv om bøkene hans ikke passer meg, er det mange andre som liker dem.

 

Sønnen min elsket dem da han var 15. Han har jo heldigvis utviklet seg siden da. 

Anonymous poster hash: 01d15...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke liker teakmøbler, IKEA-møbler, mummikopper, fargede håndklær og tørketromler trenger ikke komme inn i mitt hus.

Personlig er jeg ikke spesielt glad i shabby chic eller fransk landstil, så vi kommer til å styre unna dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Travel hverdag med flere i familien"

 

Åh herregud, gi deg. Mulig å pirke så jævla mye? Du skjønner godt hva jeg mener. ;) 

Anonymous poster hash: 7b355...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg fatter ikke at så mange svarer tørketrommel!? :overrasket: Jeg hadde aldri i livet greid meg uten tørketrommel. Vi er fem mennesker som produserer skittentøy her i huset, og jeg har absolutt ikke plass til å henge opp alt som blir vasket av klær, pluss håndklær og sengetøy. Det er ikke alle som har eget vaskerom å henge opp klær på, eller en uteplass til klesvask om sommeren. I vår familie har vi dessuten et par pollenallergikere, derfor utgår klestørking ute uansett.

Å tørke tøy i stua er uaktuelt, ikke bare fordi det ser rotete ut, men også fordi det blir dårlig inneklima av det: http://www.abcnyheter.no/livet/2013/09/24/182762/advarer-mot-torke-klaer-inne

Anonymous poster hash: 01d15...db8

 

 

Jeg vil svare tørketrommel av den enkle grunn at jeg er lett utsatt for statisk elektrisitet i utgangspunktet, og klær/sengetøy/håndklær som har vært i tørketrommelen lader meg opp til et såpass høyt nivå at jeg får støt av ALT med metall i seg. Mildt sagt plagsomt. Men det kan hende støtene blir verdt det om jeg får barn ;-)

 

Ellers sier jeg;

ALT med sitateter og bokstaver (som ikke er bøker ;-) )

Veggklistremerker av alle slag

Innebygde kjøleskap - hvor skal jeg da sette alle magnetene mine? :P

Anonymous poster hash: 2fe55...024

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg vil svare tørketrommel av den enkle grunn at jeg er lett utsatt for statisk elektrisitet i utgangspunktet, og klær/sengetøy/håndklær som har vært i tørketrommelen lader meg opp til et såpass høyt nivå at jeg får støt av ALT med metall i seg. Mildt sagt plagsomt. Men det kan hende støtene blir verdt det om jeg får barn ;-)

 

Ellers sier jeg;

ALT med sitateter og bokstaver (som ikke er bøker ;-) )

Veggklistremerker av alle slag

Innebygde kjøleskap - hvor skal jeg da sette alle magnetene mine? :P

Anonymous poster hash: 2fe55...024

 

 

Hvis du har eddik i skyllevannet istedenfor tøymykner, så unngår du statisk elektrisitet, selv ved bruk av tørketrommel. Tøyet blir også enda mykere, og det lukter helt nøytralt. :)

Anonymous poster hash: 01d15...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Moldesupportere

- "Home is where the heart is"

- Frityrkoker/muffinjern/browniejern o.l

- Utstoppede dyr/trofeer

- Persiske tepper

- Hagenisser, dyr eller figurer

- Kors/engler/kristne symboler

 

---

 

Ellers skulle jeg aldri ha tørketrommel eller mikro, men vi kjøpte nettopp hus med innebygd mikro og tørketrommel ble kjøpt nettopp fordi det kommer en baby om noen uker og da er vi fire + en hund som skal ha vasket klær og utstyr. Jeg har innsett at begge deler er ganske greie å ha, egentlig. :ler:

 

Edit; glemte noe

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg fatter ikke at så mange svarer tørketrommel!? :overrasket: Jeg hadde aldri i livet greid meg uten tørketrommel. Vi er fem mennesker som produserer skittentøy her i huset, og jeg har absolutt ikke plass til å henge opp alt som blir vasket av klær, pluss håndklær og sengetøy. Det er ikke alle som har eget vaskerom å henge opp klær på, eller en uteplass til klesvask om sommeren. I vår familie har vi dessuten et par pollenallergikere, derfor utgår klestørking ute uansett.

Å tørke tøy i stua er uaktuelt, ikke bare fordi det ser rotete ut, men også fordi det blir dårlig inneklima av det: http://www.abcnyheter.no/livet/2013/09/24/182762/advarer-mot-torke-klaer-inne

Anonymous poster hash: 01d15...db8

 

Vi er bare to og hadde takket ja til tørketrommel jeg! Liker alt som gjør ting lettere, hadde og tatt vel i mot en robotklipper, robotstøvsuger og vaskedame:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Samme lurer jeg på.

Tøyet blir jo så mye mykere og bedre enn på tørkestativ, det går mye fortere å tørke klærne og det er mindre arbeid, og en slipper å ha et fullastet tørkestativ i stuen til en hver tid. Med andre ord vinn-vinn over alt.

Anonymous poster hash: 2430e...cf5

 

Det sliter jo fryktelig på tøyet, og jeg tror ikke det er sånn at man enten har tørketrommel eller tørker klærne i stua.

 

 

Jeg fatter ikke at så mange svarer tørketrommel!? :overrasket: Jeg hadde aldri i livet greid meg uten tørketrommel. Vi er fem mennesker som produserer skittentøy her i huset, og jeg har absolutt ikke plass til å henge opp alt som blir vasket av klær, pluss håndklær og sengetøy. Det er ikke alle som har eget vaskerom å henge opp klær på, eller en uteplass til klesvask om sommeren. I vår familie har vi dessuten et par pollenallergikere, derfor utgår klestørking ute uansett.

Å tørke tøy i stua er uaktuelt, ikke bare fordi det ser rotete ut, men også fordi det blir dårlig inneklima av det: http://www.abcnyheter.no/livet/2013/09/24/182762/advarer-mot-torke-klaer-inne

Anonymous poster hash: 01d15...db8

 

Vi var fem hjemme hos oss da vi alle bodde hjemme - aldri hatt verken tørketrommel, uteplass, eget vaskerom med hengeplass eller klær til tørk i stua  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innså nettopp at vi har mor-datterlampe  :sjokkert: Visste ikke at det var så ille, men jo mer jeg ser på den nå, jo styggere synes jeg at den er :P

 

 

I tillegg til mange av de tingene som her skrevet her (spesielt alt det med sitater og slikt på) må jeg nevne...

 

ÅKLE.

 

Min kjære har fått arvet et slikt av en eldgammel slektning, og svigermor gleder seg så til vi en dag kjøper leilighet hvor vi kan få plass til dette fantastiske åkledet - helst over sofaen.

 

Jeg har sagt til samboeren at det rett og slett ikke kommer til å skje, men han er livredd for å fornærme familien og kommer ofte med et slikt "men det blir jo ikke så ille dersom vi har et sånt bord/bokhylle/sofa/utstoppa villsvinhau ved siden av".

 

Nope.



Anonymous poster hash: e2c7f...16e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...