Gå til innhold

ting som ikke kommer i ditt hus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SykkelJenny
  • Utstoppa dyr
  • Pels
  • Rosemalte ting
  • Broderier på veggen
  • Messing
  • Fargerike vegger
  • Katt eller hund
  • Gyngestol<
  • Gamle loppefunn
  • Bibel
  • CD-hyller
  • Stereoanlegg
  • Store høyttalere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ser at mange ikke vil ha skinnsofa i hus, jeg har en svart skinnsofa som jeg ikke liker i det hele tatt.

Lyst å bytte den ut, men har hund som ligger i sofaen og barnebarn med skitne fingrer og kliss, som ikke er til å unngå. Da er det bare å vaske av flekker.

Hvilke sofaer har dere som har små barn og dyr?

Uhygenisk med stoffsofa synes jeg.

Anonymous poster hash: e0409...9be

 

Ektorp sine sofaer har utskiftbart og vaskbart trekk. Kanskje det hade vært noe for deg? Da kan du bare skifte trekkene hvis du har lyst å fornye stuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ektorp sine sofaer har utskiftbart og vaskbart trekk. Kanskje det hade vært noe for deg? Da kan du bare skifte trekkene hvis du har lyst å fornye stuen.

Det er litt feil, jeg trodde også at trekkene var vaskbare. Men det er faktisk ikke alle. Så nå skal jeg bytte trekk for å få meg ett jeg faktisk kan vaske selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er kjempefine jeg 

Hver sin smak. Hadde vært veldig kjedelig om alle likte det samme :cowboy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er kjempefine jeg

Men er jo det som er så flott med denne tråden. Obe persons trash is another persons treasure. Denne tråden er jo fantastisk spm interiørtips. Folk kan gjerne ramse opp en haug av ting de ikke vil ha i sitt hus og legger gjerne ut link og alt. Og så kanskje klikker du innpå linken. Finner ut at du syns det var kjempefint og så kanskje stikker du å kjøper det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er jo det som er så flott med denne tråden. Obe persons trash is another persons treasure. Denne tråden er jo fantastisk spm interiørtips. Folk kan gjerne ramse opp en haug av ting de ikke vil ha i sitt hus og legger gjerne ut link og alt. Og så kanskje klikker du innpå linken. Finner ut at du syns det var kjempefint og så kanskje stikker du å kjøper det?

Haha, genialt. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Tørketrommel 

 

Gamle ting, ser for meg at de er fulle av krypdyr og yuk. Elsker shabby chic stilen, men mye av det ser gammelt og skittent ut. Vet ikke om det heter Shappy chic, for noe av det ser mer bestemor-ish ut. 

 

Før var jeg imot veggord... helt til jeg hadde 3 stooore vegger som var helt tomme. Nå har jeg to vegger med veggord, en på kjøkkenet og en på stuen.

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå ble jeg nesten lei meg.

 

Har stor tv, skinnsofa (SVART!), mor/datter lampe, cotton lights, IKEA kjøkken, noen få IKEA møbler.. Holdt nesten på å kjøpe recliner i svart her om dagen ! Bra jeg ikke gjorde det. ;)



Anonymous poster hash: 761eb...f16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gevir, hodeskaller og utstoppede dyr! *grøss*

 

Enig i gevir og utstoppede dyr. 

I utgangspunktet kunne det ikke falt meg inn å kjøpe ting med hodeskaller heller. 

Helt til jeg fikk blant annet to hodeskaller fra Kosta Boda fra min far til 30 års dagen. Liker lyset de gir på mørke kvelder, så de liker jeg veldig godt. 

Men det er heller ikke slik at de viser veldig godt. Det ser ut som to klumper i glass når man står langt borte :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannlåser og sluk som er fulle av hår og gørr !

Folk tømmer bare Plumbo i sluken og vasken og gidder ikke rense slukene for hår og gørr, fordi de synes det er så ekkelt.



Anonymous poster hash: 9d4a7...70b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Tuja er så fælt, hvorfor har mange det når det finnes så mange finere planter ?

Endret av Seajewel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Ser at mange ikke vil ha skinnsofa i hus, jeg har en svart skinnsofa som jeg ikke liker i det hele tatt.

Lyst å bytte den ut, men har hund som ligger i sofaen og barnebarn med skitne fingrer og kliss, som ikke er til å unngå. Da er det bare å vaske av flekker.

Hvilke sofaer har dere som har små barn og dyr?

Uhygenisk med stoffsofa synes jeg.

Anonymous poster hash: e0409...9be

 

 

Hund og barn i hus her, stoffsofa :) Men trekk som kan vaskes, men har fortsatt ikke vasket trekkene på to år. Hadde sofa uten vaskbart trekk i fire år før det. Skinnsofa i ett år da babyen var nyfødt, for alle anbefalte det. Og det angret vi hardt på, skinnsofa er skikkelig ubehagelig! 

 

Har aldri hatt problem med at det blir flekker i sofaen heller, og vi spiser mye i sofaen, null problem. :) Største problemet er når man har sex i sofaen, men da legger vi bare et pledd over. 

Anonymous poster hash: 38b5a...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uff, nå ble jeg nesten lei meg.

 

Har stor tv, skinnsofa (SVART!), mor/datter lampe, cotton lights, IKEA kjøkken, noen få IKEA møbler.. Holdt nesten på å kjøpe recliner i svart her om dagen ! Bra jeg ikke gjorde det. ;)

Anonymous poster hash: 761eb...f16

 

 

Stor tv og stereoanlegg har jeg også, aldri i verden om jeg ville byttet det ut, ser for mye film og hører for mye musikk til det :) Masse ikea-møbler, og cotton lights. Men ingen sort skinnsofa da ;) 

Anonymous poster hash: 38b5a...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuja er så fælt, hvorfor har mange det når det finnes så mange finere planter ?

Fordi de vil ha en vintergrønn hekk det er minimal jobb med.

Nå hater jeg tuja selv, men har faktisk satt opp en hekk mot en av naboene fordi det var det eneste naboen kunne tenke seg. Har en haug av andre hekktyper på tomta også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...