Gå til innhold

Ting dere misliker at verten gjør når dere er på besøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Også en ting til. Folk som ikke har søppelbøtte på badet. Hvor skal man kaste tampongene?  Anonymous poster hash: 4eb42...f41

Putt den i veska og kast tampongen hjemme hos deg! Sure stinkede tamponger er årsaken til at jeg har fjerna søppelbøtta på badet. Det er til å spy av! Hvor vanskelig kan det være å skifte tampong litt oftere?

Selv pakker jeg brukte tamponger godt når jeg er på besøk hos noen, og kaster den i søpla ute. Eller at jeg sørger for å skifte rett før jeg drar på besøk.

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Putt den i veska og kast tampongen hjemme hos deg! Sure stinkede tamponger er årsaken til at jeg har fjerna søppelbøtta på badet. Det er til å spy av! Hvor vanskelig kan det være å skifte tampong litt oftere?

Selv pakker jeg brukte tamponger godt når jeg er på besøk hos noen, og kaster den i søpla ute. Eller at jeg sørger for å skifte rett før jeg drar på besøk.

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Hvordan kan man skifte tampong oftere når du mener man skal skifte rett før man drar på besøk? Og er det bedre med en "sur stinkende" tampong i vesken som gjesten din har med seg i stuen din? Om man er på besøk i en blokk, så er det ikke bare å stikke ned 14 etasjer for å hive tampongen ute før man kommer inn i stuen igjen... Og hvis du har sur stinkende søppelbøtte, så vil jeg anbefale deg å tømme den oftere!

Anonymous poster hash: 20594...244

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man skifte tampong oftere når du mener man skal skifte rett før man drar på besøk? Og er det bedre med en "sur stinkende" tampong i vesken som gjesten din har med seg i stuen din? Om man er på besøk i en blokk, så er det ikke bare å stikke ned 14 etasjer for å hive tampongen ute før man kommer inn i stuen igjen... Og hvis du har sur stinkende søppelbøtte, så vil jeg anbefale deg å tømme den oftere!

Anonymous poster hash: 20594...244

Det stinker jo ikke når du pakker den godt. Det har jeg gjort av og til når jeg måtte skifte tampong.

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man skifte tampong oftere når du mener man skal skifte rett før man drar på besøk? Og er det bedre med en "sur stinkende" tampong i vesken som gjesten din har med seg i stuen din? Om man er på besøk i en blokk, så er det ikke bare å stikke ned 14 etasjer for å hive tampongen ute før man kommer inn i stuen igjen... Og hvis du har sur stinkende søppelbøtte, så vil jeg anbefale deg å tømme den oftere!

Anonymous poster hash: 20594...244

Jeg vasket søppelbøtta mi hver uke, kjære deg. Det er gammel urin blandet med mensblod som stinker.

Men nå som jeg ikke har søppelbøtte på badet, slipper jeg det problemet :)

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putt den i veska og kast tampongen hjemme hos deg! Sure stinkede tamponger er årsaken til at jeg har fjerna søppelbøtta på badet. Det er til å spy av! Hvor vanskelig kan det være å skifte tampong litt oftere?

Selv pakker jeg brukte tamponger godt når jeg er på besøk hos noen, og kaster den i søpla ute. Eller at jeg sørger for å skifte rett før jeg drar på besøk.

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Problemet ditt er vel mer at du tar ut søpla for sjeldent. Jeg har en veldig liten søplekasse på badet som blir kjapt full så jeg må gå ut ogte med døpla. Blir ikke stygg lukt da. Og så er det lokk på. En løsning kanskje? Er ekkelt om du forventer at gjester skal putte brukte tamponger og bind oppi veska si.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet ditt er vel mer at du tar ut søpla for sjeldent. Jeg har en veldig liten søplekasse på badet som blir kjapt full så jeg må gå ut ogte med døpla. Blir ikke stygg lukt da. Og så er det lokk på. En løsning kanskje? Er ekkelt om du forventer at gjester skal putte brukte tamponger og bind oppi veska si.

Jeg har pleid å tømme søpla etter hvert besøk. Da stinker det av søpla når folk kaster brukte tamponger og bind. Problemet er at noen bytter tamponger når de må og ikke hver gang de tisser. Mulig det er noe annet kjønnssykdom som gjør at det stinker. Og selvsagt har jeg lokk på den søppelbøtta.

ellers kom jeg i skade i å gå inn på toalett rett etter at en annen kollega hadde vært der. Man kunne lukte at hun hadde mensen.

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å tømme søpla etter hvert besøk. Da stinker det av søpla når folk kaster brukte tamponger og bind. Problemet er at noen bytter tamponger når de må og ikke hver gang de tisser. Mulig det er noe annet kjønnssykdom som gjør at det stinker. Og selvsagt har jeg lokk på den søppelbøtta.

ellers kom jeg i skade i å gå inn på toalett rett etter at en annen kollega hadde vært der. Man kunne lukte at hun hadde mensen.

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Man pakker de vel inn før man kaster de?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pakker de vel inn før man kaster de?

Ikke hos meg. Og det tror jeg er vanlig at man ikke pakker det inn.

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hos meg. Og det tror jeg er vanlig at man ikke pakker det inn.

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

Da skjønner jeg jo at det er ekkelt. Jeg trodde derimot det var vanlig å pakke de inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er skittent og rotete. Jeg er iallfall nøye på det selv.. :) 



Anonymous poster hash: b584b...e3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de ikke vasker på badet/toalettet (og du nesten må skrubbe dosetet før du tør å sette deg ned), og det ikke er håndkle til å tørke hendene etter at du har vasket de...

 

Og du ikke blir bydd så mye som et glass vann...



Anonymous poster hash: 20594...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Vert som sjekker mobil, facebook, svarer på sms, har samtaler i telefonen (ikke korte jeg har besøk snakkes sener, men samtaler)

- Har TV på og tydelig følger med 

- Rotete/ møkkete

- Ber meg på middag og så har en grandiosa (greit i begynnelsen av 20 årene, men er nå 35) 



Anonymous poster hash: 1f45c...ce5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på TV`n

 

Serverer mye usunn mat og maser på at jeg skal spise mye av det (jeg tar litt, men forsøker å gå ned i vekt, så jeg vil helst ikke få i meg hele dagsbehovet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken som vert eller som gjest er jeg fan av frasen "Føl deg som hjemme!" Dersom jeg skulle følt meg som hjemme hos verten, måtte jeg først støvsugd og ryddet de rommene jeg skulle oppholde meg i. Og så måtte jeg hatt en skikkelig god lufting med vinduene.

Som vert vil jeg ikke at folk skal føle seg hjemme hos meg. For det er dem som gjør det, og de slenger gjerne sko/veske/mobiltelefon/jakke/annet rot hvor enn det måtte passe. Og så bruker de helst familiebadet, og ikke gjestebadet, til å gjøre sitt fornødne.

Nei, jeg er ikke hjemme når jeg er hos deg, og du er ikke hjemme når du er hos meg. Jeg er på besøk, og da oppfører jeg meg deretter. Forhåpentligvis gjør du det samme når du er på besøk hos meg.

Anonymous poster hash: 788ed...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd så mye rart, har forsovet nesten bare venner fra utlandet som også er litt mer åpne.
Det er vell bare noen få ting...
Bånding via baksnakking, altså at alt skal handle om å snakke dritt om andre. Kunne ikke brydd meg mindre.
Dårlig "student" mat, ble invitert på julemiddag, vi ble servert medister pølser med smelta ost og macaroni...
Hvis verten inviterer til formell middag og er LITT for lettkledd, hu bøyer seg og styrer på kjøkkenet og vi som gjester har sett alt...

At verten og gjester ikke låser etter seg når de er på do..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke opplevd så mye rart, har forsovet nesten bare venner fra utlandet som også er litt mer åpne.

Det er vell bare noen få ting...

Bånding via baksnakking, altså at alt skal handle om å snakke dritt om andre. Kunne ikke brydd meg mindre.

Dårlig "student" mat, ble invitert på julemiddag, vi ble servert medister pølser med smelta ost og macaroni...

Hvis verten inviterer til formell middag og er LITT for lettkledd, hu bøyer seg og styrer på kjøkkenet og vi som gjester har sett alt...

At verten og gjester ikke låser etter seg når de er på do..

 

For så vidt.

 

Forsovet betyr noe helt annet.

Anonymous poster hash: fabf1...69b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd så mye rart, har forsovet nesten bare venner fra utlandet som også er litt mer åpne.

Det er vell bare noen få ting...

Bånding via baksnakking, altså at alt skal handle om å snakke dritt om andre. Kunne ikke brydd meg mindre.

Dårlig "student" mat, ble invitert på julemiddag, vi ble servert medister pølser med smelta ost og macaroni...

Hvis verten inviterer til formell middag og er LITT for lettkledd, hu bøyer seg og styrer på kjøkkenet og vi som gjester har sett alt...

At verten og gjester ikke låser etter seg når de er på do..

Jeg syns det hørtes godt ut med medisterpølser og smelta ost med makaroni, selv om jeg aldri hadde servert mine gjester det :)

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...