Gå til innhold

Ting dere misliker at verten gjør når dere er på besøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Giiidamei! Jeg tar det i alle fall som et kompliment om folk synes gulvet mitt er rent nok til å gå uten sokker. :D

Her også ;) elsker når folk jeg har på besøk føler de kan gå barføtt hos meg, men det var vist fryktelig ekkelt og uhygienisk i følge andre om jeg ikke husker helt feil.. jaja vi er vist forskjellige

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Giiidamei! Jeg tar det i alle fall som et kompliment om folk synes gulvet mitt er rent nok til å gå uten sokker. :D

Du kan jo selv blir smittet av fotsopp når du lar andre gå barbeint på gulvet.

Anonymous poster hash: 97767...03e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når verten sier "ÅH, BEKLAGER ALT ROTET HER. HAR VÆRT SÅ TRAVELT I DET SISTE" tydelig småstresset, og så er boligen så ren og ryddig at du kan speile deg i gulvet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når verten ber meg ta med søppla ut på vei hjem. 

 

Setter en dårlig slutt på kvelden for min del... 



Anonymous poster hash: 5191b...ccb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagsgjester som plasserer tyggisen sik på kanten av tallerkenenen idet vi skal spise middag og lar den bli liggende når tallerkenenen ryddes. Ekkelt!

Anonymous poster hash: ccfc9...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Når verten ber meg ta med søppla ut på vei hjem.

Setter en dårlig slutt på kvelden for min del...

Anonymous poster hash: 5191b...ccb

Haha! Det ber exen til samboeren min om hver gang han er der for å levere barna😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Jeg skrev det i forbindelse med at det eksisterte da 4 tråder på kg om folk som var så "uhøflig" å ikke ha sokker i sandalene og tok av seg skoene på besøk slik at en gjekk barføtt hos vertskapet, da lånte vertskapet ut lånesokker slik at gjestene ikke skulle sette avtrykk på parketen og det synes jeg blir helt tullete. Har heldigvis aldri opplevd det selv når jeg valser barbeint hos folk.

selvsagt, viss en fryser på beina og kan låne tykkesokker eller tøfler så er jo det noe annet, men at vertskapet skal tvinge på folk sokker om sommeren fordi de har fotallergi det var det jeg mente.

Sette avtrykk i gulvet faktisk.....herregud hvor finner dere sånne folk??😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du kan jo selv blir smittet av fotsopp når du lar andre gå barbeint på gulvet.

Anonymous poster hash: 97767...03e

 

Ja, da er jeg så uheldig da. Jeg kan bli smittet av fotsopp i dusjen på trening eller i svømmehallen også. Og går jeg på restaurant (eller i det hele tatt ut døra) kan jeg bli smittet av forkjølelse. Spiser jeg middag hos noen, kan jeg få matforgiftning. Best å holde seg hjemme alene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er når verten tar opp følsomme temaer som hva slags problemer barnet mitt har, eller om jeg ikke har jobb der og da. En gang begynte jeg å grine fordi hun presset meg til å snakke om at jeg hadde fått sparken. Det var jeg som gjest som fikk kritikk for at jeg var så følsom.

Når verten fotfølger deg fra døra til bilen når dere skal dra og kommenterer at å kjører du ikke du nei.

Gjør narr av deg forran alle når du sier eller gjør en feil osv.

Maser om å vil treffes oftere når dere har null kjemi og aldri prater ellers.

Tvinger kake i deg. Ett stykke til da.....et til..et til. Mer kaffe ? Mer kaffe?

Fyker rundt og kjefter.

Anonymous poster hash: 8dd5c...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hjertesukk

Fotsopp smitter stortsett ikke på tørre overflater :P så med mindre parketten ser ut som gulvet i en nybrukt dusj når dere har gjester, så behøver du ikke bekymre deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kommer på en ting. Om det ikke fins lås på badedøra. Er då flaut å låne toalettet så kommer noen brasende inn

Var hos noen som hadde det sånn. Jeg satt og tviholdt i dørhåndtaket. Likevel kom en person og røsket opp døra... 😡

Anonymous poster hash: 1c858...ac5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaater fuktige håndhåndklær!!! Særlig sure... Svigers har alltid det, så da jeg kjente at hendene stinket surt etter å ha brukt det, har jeg sluttet å tørke meg.. Liker ikke det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har jeg en venninne som alltid setter på høy musikk, sikkert for å skape god helgestemning eller noe, men som bare er slitsomt for da hører jeg jo ikke hva ho sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint lite som irriterer meg egentlig, men noen punkter kommer jeg på:

 

-At jeg MÅ spise/smake på den digre sukkerfylte kaken som er laget fordi jeg skulle komme på besøk. Dette enda jeg har diabetes og er overvektig. Utallige ganger har jeg sagt at jeg prøver å gå ned i vekt og ikke kan spise sukker. Får da beskjed om at jeg ikke må bli hysterisk og må leve litt... 

-At folk har det alt for varmt. Takler ikke varme. Når verten vet at jeg er kjempevarm av meg så synes jeg det er kjipt at jeg skal smelte bort for at verten som fryser av ingenting skal sitte i singlet midt på svarteste vinteren. 

-Folk som kjefter/glefser til partneren sin eller klager på de til meg mens partneren er til stede å hører på. Det er så sykt pinlig. Hva skal man si til det?



Anonymous poster hash: 4eb42...f41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også en ting til. Folk som ikke har søppelbøtte på badet. Hvor skal man kaste tampongene? 



Anonymous poster hash: 4eb42...f41
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

-De som sliter med "Flink pike" syndromet, alt skal være perfekt og de stresser så jævlig at hele besøket er forferdelig.

-De som ikke har klart å få kontroll på OCD'en sin og mener det er bedre for meg å "danse tisse dansen" hjem med en sprengt blære enn å gå på deres do.

-De som sier "føl deg som hjemme" men egentlig mener

-jeg eier dette territoriumet, jeg har pisset på hvert et møbel og du må bare ikke tro at du er noe annet enn et fremmedlegeme på besøk her som får lov av meg å inhalere luft i min bolig, og du må for all del ikke finne på å gjøre noe du føler er komfortabelt her (Ja satt litt på spissen men har lest den andre tråden og der følte jeg det var litt av denne tankegangen).

-De som deler ut *lånesokker* (et begrep jeg aldri hadde hørt om en gang før kg.)

-De som har det iskaldt/alt for varmt.

Kommer garantert på mer etterhvert her.

hihihi lånesokker, det er noe av det rareste jeg også har lest på kg at noen gjør :) hadde noen forlangt at jeg måtte ta på meg sokker før jeg fikk komme inn hadde jeg snudd på hælen og gått igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Jeg syntes lånesokker/tøfler er genialt :D Vi hadde det selv i mange år, fordi det var så vanvittig gulvkaldt. Hadde man ikke noe ekstra på beina var det vondt å gå på gulvet. Leide bare og huseier nektet å gjøre noe med det.

Jeg hadde blitt fornærmet visst jeg hadde blitt tibudt lånesokker eller tøffler bare fordi værten ikke ville se eller ha mine barbeinte føtter på gulvet :( er det gulvkaldt så kan man sikkert leve med det når man er på besøk,vi som ikke bruker sokker er vandt til at det er forskjeld på gulvarmen,men foretrekker å være barbeint fordiom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt fornærmet visst jeg hadde blitt tibudt lånesokker eller tøffler bare fordi værten ikke ville se eller ha mine barbeinte føtter på gulvet :( er det gulvkaldt så kan man sikkert leve med det når man er på besøk,vi som ikke bruker sokker er vandt til at det er forskjeld på gulvarmen,men foretrekker å være barbeint fordiom

Hva var det i mitt innlegg som fikk deg til å tro at mine gjester ikke får lov til å gå barbein? Kaldt gulv eller ei. Vi hadde sokker/tøffler til de som ønsket. Hvis man ville gå barbeint så var ikke det er problem heller.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Hva var det i mitt innlegg som fikk deg til å tro at mine gjester ikke får lov til å gå barbein? Kaldt gulv eller ei. Vi hadde sokker/tøffler til de som ønsket. Hvis man ville gå barbeint så var ikke det er problem heller.

oi ja nei jeg har nok missforstått litt :) trodde du ikke lot folk komme barbeint inn til deg,er så mange her på kg som ikke liker gjester uten strømper ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mange ting jeg kan tenke meg til er irritererende. Men her er noen ting jeg har opplevd som gjest.

 

- Når gjestehåndkle på do er vått (ikke en tørr flekk) allerede når man kommer

- Hvis verten har vasket med salmiakk rett før man ankommer og det fortsatt stinker

- Når man blir invitert til middag og de ikke har startet på middagen en gang. For så å blir satt i sving på kjøkkenet for å få ting ferdig. Er jo ikke noe problem hvis man vet det på forhånd - ala vil du komme over så kan vi lage middag sammen. Ender ofte med at man er dødssulten når maten endelig er ferdig fordi man regnet med å komme til middag til avtalt tidspunkt, ikke 2 timer senere.

- tomt for dopapir

- når det er tydelig skittetent. Litt rot her og der og ikke nyvasket den dagen er helt fint, men når det er smuler og belegg på vasken, brunt i do osv... Jeg har det ofte skittent selv, men når jeg inviterer folk, så passer jeg på at det er rent.

 



Anonymous poster hash: 4ccc2...8b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...