Gå til innhold

Del ting du ALDRI kan fortelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.5.2024 den 14.50):

Jeg holdt på med faren til venninna mi

Jeg "lånte"  den yngre kjæresten til mora til venninna mi

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så jeg låner litt av andre…

+ 1  😉

Anonymkode: ea366...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da jeg jobbet som aupair i Italia som 18-åring, innledet jeg et seksuelt forhold til far i huset

Ikke meg, men ei venninne av meg gjorde akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bullehurk skrev (1 minutt siden):

Ikke meg, men ei venninne av meg gjorde akkurat det samme.

Det er ikke bra. Skulle ønske jeg kunne fjerne det fra minnet.

Anonymkode: ff5bb...052

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stjal en 1000 lapp av pappaen min for mange år tilbake. Skammer meg over det ennå. Har en følelse av at han vet om det, men han har aldri sagt noe. Stjal ofte av mora mi også, men har ikke dårlig samvittighet for det.

Anonymkode: 6573f...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for kontaktannonse og avsporinger. 

Christina82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ringte inn til sextlf, snakka med menn mens de onanerte. Var relativt ung, og synes det var spennende å høre på. Skjønte ikke så mye av det den gangen. Presenterte meg som Marit. Kan ikke helt forstå at de ikke hørte hvor ung jeg var. Kan hende de hørte det, men ikke brydde seg. Jeg var 12 år. 

Anonymkode: 6e372...13f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har deilig sex med en mann 10 år eldre enn meg. Han gir meg helt fantastiske orgasmer. 

K49

Anonymkode: bd8cf...144

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At jeg ønsker gå fra kona etter 30 år, fordi hun ikke har lyst på sex lengre. Ikke vil hun snakke om det eller oppsøke hjelp heller. 

Men jeg kan ikke gjøre det mot henne og barna våre. 

Anonymkode: b47ef...b9d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2015 den 23.09):

Lå med eksen til venninna mi. Han som dumpa henne, så hun er fremdeles ikke over han.

Anonymous poster hash: 11e1d...dcd

Du er veldig stolt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 20.05):

Ja, fy faen. Og folk som puler på sin partners slekt og venner. 

Anonymkode: 7eda3...b8d

Ja noen ekle mennesker som eier ikke noe skam 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 39...Jeg og en kompis sugde hverandre på hyttetur i ungdomstiden. Begynte å bli "farlig" etter  den hendlesen, da hver gang han var full så snakka og brølte ut at han ville ha sex med meg. Han fikk desverre rundjuling av andre for sin oppførsel i det å "anklage meg" for å være homofil.

Jeg er heller ikke homofil eller fibil den dag i dag...kunne ikke tenke meg i det hele tatt å ta i en kuk en gang. Det var nok bare ivrigeheten og alkoholen som styrte meg den ene gangen. Har imidlertid taffset og fingret kona hans en god del år etterpå da, i badstua hjemme til foreldrene mine. Hun er ikke så heit, men jeg fikk henne til å komme, og hun suge meg tom og svelget alt  etterpå. Fin opplevelse i tidlig voksenalder

Anonymkode: 139b6...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ligget med minst 7 gifte kvinner. Litt usikker på noen av de andre - så antagelig er det over 10.

Mange som lever i sexløse forhold, eller ønsker å sprite opp sexlivet litt.

M40

Anonymkode: 19f55...335

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle ønsket jeg sa mer NEI. Ville vært en helt annen idag tror jeg.

Anonymkode: 23d5f...16d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ligget med minst 7 gifte kvinner. Litt usikker på noen av de andre - så antagelig er det over 10.

Mange som lever i sexløse forhold, eller ønsker å sprite opp sexlivet litt.

M40

Anonymkode: 19f55...335

+ 1     Signeres !

Garantet tosifret for min del, iallefall hvis man regner med samboende.  Mange med menn som ikke var noe fart i lenger, som ville ha noe ungt på si.  Herlige minner fra 80-90 tallet.

Anonymkode: ea366...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.6.2024 den 7.32):

At jeg ønsker gå fra kona etter 30 år, fordi hun ikke har lyst på sex lengre. Ikke vil hun snakke om det eller oppsøke hjelp heller. 

Men jeg kan ikke gjøre det mot henne og barna våre. 

Anonymkode: b47ef...b9d

Jeg skilte meg fra kona etter 30 år. Har ikke angret på det et sekund, og barna våre godtar det uten problemer

Anonymkode: 57886...575

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg drømmer om å ha sex med eksen min. Jeg gikk ifra han, men angrer som en hund. 😭

Han fikk ny dame kjapt, så er ikke noe håp om å få han tilbake. Men drømmer likevel om å ha et vilt sexliv med han. 

Anonymkode: 54e37...c4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Sliter med angstanfall. 
ingen andre vet det. Ikke min lege heller

Anonymkode: a5d57...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sliter med angstanfall. 
ingen andre vet det. Ikke min lege heller

Anonymkode: a5d57...db8

Hvorfor vil du ikke si det til legen? Vil du ikke ha hjelp?

Anonymkode: f40ca...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fest i leiligheten min, så ble to jenter som var venninner over, fordi det var så dyrt for dem å ta taxi, og bussen gikk om noen timer. Hadde rota med hun ene hele kvelden, så når alle (bortsett fra de to) hadde gått, hadde vi sex på rommet mitt mens venninna sov på sofaen i stua. Jeg våknet litt senere for å pisse, da satt venninna på gulvet i dusjen (uten å ha dusjet). Sa jeg måtte pisse, men hun brydde seg ikke, så jeg pisset foran henne. Sa hun synes pikken min så digg ut, og begynte å ta på meg. Hadde sex med henne på badet. Møtte de aldri igjen.

Fest hos ei jente jeg holdt på med. Mens folk var i stua, så hadde vi sex på rommet hennes, før vi gikk ut igjen. Når festen var over skulle ei venninne sove over. Hu lå i bare trusa i dobbeltsenga, mens hun jeg holdt på med lå naken i midten, og jeg på den andre siden. Vi var så kåte at vi hadde sex ved siden av venninna, og jeg mistenker at hun var våken og hørte oss, uten å si noe. Angrer dypt på at jeg ikke spurte hun jeg holdt på meg om vi ikke venninna også skulle bli med.

Hadde besøk av en FF på dagen fordi hun skulle til syden to uker på kvelden, og ville pule før hun dro. På kvelden, under 4 timer senere, så ville en FF komme til meg for å pule. Sa ikke nei. 

Anonymkode: fd2a7...1e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...