AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #561 Del Skrevet 1. juni 2017 På 14.7.2016 den 9.11, AnonymBruker skrev: Dette er absolutt en tankevekker for kvinner som tror de kan pule rundt uten å føle noe etterpå. Det er synd du føler det slik, men husk at du nå er i et forhold med en mann som faktisk ikke bryr seg. Derfor burde ikke du bry deg heller. Noen føler skam i åresvis for å ha hatt problem med rus, spill osv. Gi slipp. Anonymkode: f5080...de2 <3 Anonymkode: 08097...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 1. juni 2017 #562 Del Skrevet 1. juni 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: trodde faktisk du var hakket mer oppegående enn at du sier skjerp deg til mennesker som forteller om sin skam. Skjerp deg selv! Anonymkode: 08097...eab Jeg er ikke mer oppegående enn det! Jeg har store problemer med folk som føler skam, dvs ikke med folka som føler det, men folk som pålegger andre skam. Som f eks religiøse miljøer, som dømmer homofili så hardt at mange tar selvmord. Jeg HATER skam! Hater! Har sett hva det gjør med folk, og det er så ødeleggende! Så ja, jeg vil ha alle som føler skam til å komme seg ut av det og kunne puste fritt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #563 Del Skrevet 1. juni 2017 49 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Jeg er ikke mer oppegående enn det! Jeg har store problemer med folk som føler skam, dvs ikke med folka som føler det, men folk som pålegger andre skam. Som f eks religiøse miljøer, som dømmer homofili så hardt at mange tar selvmord. Jeg HATER skam! Hater! Har sett hva det gjør med folk, og det er så ødeleggende! Så ja, jeg vil ha alle som føler skam til å komme seg ut av det og kunne puste fritt! Så døm de som pålegger folk det da, og ikke de som føler det. Herregud! Anonymkode: 08097...eab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #564 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg mistet en pølse på gulvet på en stadio i Amerika.... Tenkte igjennom alt av helvete etter å ha plukket den opp for å kaste den, og jeg var fri for penger. Gikk unna området jeg mistet den og spiste den likevel i stede for å kaste den slik jeg planla. Det var veldig gode pølser.... Anonymkode: fca53...0cf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 2. juni 2017 #565 Del Skrevet 2. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så døm de som pålegger folk det da, og ikke de som føler det. Herregud! Anonymkode: 08097...eab Vel, det var bare en krass måte å si at hun ikke hadde grunn til å føle skam. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #566 Del Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Vel, det var bare en krass måte å si at hun ikke hadde grunn til å føle skam. Men det du gjør er jo å få henne til å føle skam fordi hun føler skam.. Anonymkode: 08097...eab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #567 Del Skrevet 4. juni 2017 På 8/3/2015 den 10.22, AnonymBruker skrev: Vel, det er forbudt å gifte seg med sin fetter/kusine her i Norge. Jeg kjenner også noen som er gift med sin fetter og har 4 barn med, ett av dem er handicappet fra fødsel av. De er utlendinger, og giftet seg da de var unge i hjemlandet. Personlig synes jeg det burde vært forbudt over hele verden men.. Et annet begrep er incest. Men vet ikke om det gjelder fettere/kusiner/onkler osv som foreldre/barn/besteforeldre. Var forelsket i min fetter fra jeg var 6/7-12 år ca, men da skjønte jeg ikke 100% hva "fetter" betydde. Gikk fort over da jeg skjønte det. Anonymous poster hash: c66fc...f3e Det er faktisk ikke forbudt, da det genetisk sett ikke går noe rett linje. Anonymkode: 1bc67...e8f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #568 Del Skrevet 5. juni 2017 Drømmer om playrape....... Anonymkode: 6236c...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Servicetekniker Skrevet 5. juni 2017 #569 Del Skrevet 5. juni 2017 Har alltid tent på gravide og ammende mødre men bare blitt noe lek med hun jeg var gift med når hun var gravid.Heldigvis var hun mere kåt enn vanlig når hun var gravid og ammet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Servicetekniker Skrevet 5. juni 2017 #570 Del Skrevet 5. juni 2017 På 12.8.2015 den 23.55, AnonymBruker skrev: Kan du forklare? Er du mann, gutt, dame eller jente? Hvordan endte dere opp med at du sugde puppene hennes for å lage mer melk? Anonymous poster hash: b43dd...a10 Jeg er en mann. Hun elsket og ha melk og gikk opp 1 bh str og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. juni 2017 #571 Del Skrevet 5. juni 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Mynona, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #572 Del Skrevet 5. juni 2017 Har aldri kysset, håldt hånd eller vært helt alene med en Jente. (synes litt synd på meg selv) Gutt (17) Anonymkode: f1eea...f1f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #573 Del Skrevet 6. juni 2017 På 28.5.2016 den 16.49, AnonymBruker skrev: Jeg har ligget med ganske mange gutter som har kjæreste eller er gift. Vet ikke hvorfor det tenner meg, men jeg liker å ha den makten. Tanker på at jeg kan fucke opp for dem med en liten melding tenner meg. Har aldri gjort det, men jeg har lekt med tanken flere ganger. Anonymkode: 840ce...158 Du skulle møtt min mann da! Jeg elsker tanken på at han nyter noen andre uten at jeg vet (a) Anonymkode: 9d1cb...b1c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #574 Del Skrevet 6. juni 2017 På 30.5.2017 den 17.21, AnonymBruker skrev: Jeg tenner på det at jeg er elskerinne. Altså jeg ligger ikke bare med en fyr på tross av at han har kjæreste, men på grunn av. Føler jeg får makt over parets forhold. Anonymkode: b4bf2...6cd Akkurat en sånn jente vi leter etter Anonymkode: 9d1cb...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devillen Skrevet 6. juni 2017 #575 Del Skrevet 6. juni 2017 Fantaserer om ei ung elskerinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #576 Del Skrevet 7. juni 2017 På 31.5.2017 den 14.03, AnonymBruker skrev: Du kunne bitt han? Men det var vel ikke så motvillig tenker jeg. Anonymkode: c470e...41c Det er usedvanlig enkelt å tvinge en munn åpen. Lett grep på på hver side av munnen og hun biter seg selv, uten noen sjanse for å skade ham. Anonymkode: d60e9...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 7. juni 2017 #577 Del Skrevet 7. juni 2017 14 timer siden, Devillen skrev: Fantaserer om ei ung elskerinne. Hoi, nå begynner denne tråden å bli ganske drøy! :D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #578 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg hadde sex med min bestevenns kone, Mens han lå på sykehuset. Flere ganger etter det også. Anonymkode: ee8fc...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #579 Del Skrevet 7. juni 2017 Har hatt heftig og røff sex med kona til min svogers bestekompis(og sjef). Jeg drev på med henne litt like før jeg traff min nåværende kjæreste. Så er nok ikke så bra om noen får vite det. Verken for min kjæreste(hun vet godt hvem denne kona er) eller for min svoger eller hans bestekompis/sjef(hun var jo utro). Anonymkode: a956e...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #580 Del Skrevet 7. juni 2017 Skjer med alle gamle tråder som blir skjøvet opp? Anonymkode: aa89d...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå