Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ikke tidligkveld?

*titter på klokka*

Det ser da vel vitterlig ut som tidligkveld enda...

Men vi pleier jo ikke å legge oss før midnatt da, så for oss er det tidlig :roll:

Sov godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra 1.10 får jeg ny fastlege :hoppe:

Jeg prøvde å ringe for litt siden for å avbestille timen hos dustelegen, men kontortiden hadde nettopp "gått ut".

Så da får jeg ringe i morgen i stedet da.

Mannen skal også prøve å få skiftet fastlege.

For jeg slapp å dra 5 mil for å få fastlege alikevell. Det viste seg (mirakuløst nok) at den andre legen vi har her hadde noen ledige plasser :hoppe: Så da fikk jeg ham som fastlege i stedet :-) (og vi håper at mannen får plass hos ham også, uten noe mer om-og-men)

Når mannen kommer hjem nå om en halvtime eller noe (i dag lovte han meg at han ikke skulle jobbe overtid) :wink: så har han fri i MANGE dager!!!!

Åh, som jeg gleder meg.

Skal virkelig bare nyte dagene!

Men jeg bør vel begynne å lage middag.

Eller - skal bare ha grillpølser og pose-potetmos, så det tar jo ikke så lang tid :wink: Venter litt til jeg så jeg er sikker på at han ikke skal jobbe overtid (i går fikk jeg jo SMS 5 eller 10 minutter før kl 15) :wink::ler:

Skrevet

Og der ringte mannen for å fortelle meg at han også hadde skiftet fastlege :wink:

(var ikke om overtid denne gangen som jeg trodde da jeg så nummeret) :ler:

Fikk sendt ham innom butikken for å kjøpe margarin som jeg glemte da jeg handlet i dag. Og så kommer han hjem.

*på tide å starte med potetmosen*

Skrevet

Bare innom for å si hei. Akkurat kommet hjem fra frisøren og snart på tur å besøke en venninne. Litt rart med så lite hår, men jeg venner meg vel til det.

Dessuten ser det ut til at det blir nytt arbeidssted på meg nå

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Har fått takkekort i dag :-)

Dere var nydelige og så så :hjerter: ut.

Tusen takk :-)

Skrevet

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Har fått takkekort i dag :-)

Dere var nydelige og så så :hjerter: ut.

Tusen takk :-)

Skrevet

Så raskt takkekortet kom frem da. *overrasket*

Det ble ikke sendt før i går, skjønner du :oops:

Men det er bra det kom frem da.

Selvfølgelig så vi forelsket ut - noe annet skulle jo bare mangle.

Jeg har jo sagt at jeg hadde et kjempesmil hele dagen - fra jeg startet hos frisøren, til kjolen falt på stuegolvet :wink:

Og bildet er jo bare en bekreftelse på at jeg smilte like mye som jeg trodde jeg gjode...

_____

De siste to dagene har jeg ikke hatt særlig med nett-tilgang.

Har vært innom som raskest fra mannen sin PC, men bare for å se på det aller nødvendigste.

Min PC har vært kranglete, men med et nytt nettverkskort i dag, så ble den god som gull igjen.

Vet ikke hvorfor nettverkskortet mitt plutselig ikke ville noe mer (fungerte i bare noen sekunder av gangen), men men...

God å få komme inn på KG igjen i allefall :Nikke:

Hadde jo nesten abstinenser i går kveld og i dag tidlig (før vi fikk kjøpt nytt kort i trondheim i dag)

Skrevet

Forresten...

Vi fikk da endelig til å rote oss til å kjøpe servise også :Nikke:

Etter å ha gått inn i butikken med katalogen hvor vi(jeg) hadde merket av hvor mange vi skulle ha av et servise - så kom vi ut med et helt annet servise enn det vi hadde bestemt oss for... :roll:

Her har vi gått i flere uker og grublet over hvilket servise vi skulle ha, og tilslutt fikk vi bestemt oss. Og når vi kommer i butikken så ombestemmer vi oss på sekundet... :wink:

Vi endte opp med Platina fra Porsgrunds Porselænsfabrik (finner ikke bilde) :evil:

Men men....

Vi fikk bestemt oss, og vi endte opp med 8 middagstallerkener, 8 dyptallerkener, 8 kaffekopper med skål, 8 fat (kaffe-fat) og 4 krus.

Og enda hadde vi igjen penger på gavekortene, så vi kjøpte oss en salt- og en pepper-kværn (har tenkt på å kjøpe dette lenge, men nå husket vi det)

Så nå blir det å spise fra nye fat i Bananheimen :-)

___

Egentlig burde jeg gått til sengs nå, men det er så kjedelig.

Mannen sitter og jobber med en innleveringsoppgave, og da blir det jo så kjedelig å ligge alene (selv om jeg har en bok jeg kan ty til da) :roll:

Regner med at mannen bruker mesteparten av morgendagen og lørdagen på den oppgaven (og muligens søndagen også), så da kan det bli mye KG-tid på meg resten av denne uka.... :sjarmor:

Skrevet

*titter på klokka*

Mannen sitter fremdeles og jobber med oppgaven sin.

Jeg tror jeg trekker meg tilbake nå alikevell, så får han bare komme etter....

*tusler bort til senga mi*

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Hei!

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg.

Klem fra meg :klem2:

Skrevet

Hei hei

Min siste dag på jobben er endelig over. Nå er det tid for å se fremover :-)

Skrevet
GOD MORGEN! :-)

God morgen!

Jeg må si du er tidlig oppe :roll:

Jeg tuslet nemlig ikke ut av senga før kl 13.30 :oops:

Ha en fin helg da!

Skrevet
Hei!

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg.

Klem fra meg :klem2:

ha en fin helg du også.

Har starter helga fint i allefall - med sol og greier (godt etter denne regnværsperioden)

:klem:

Skrevet
Hei hei

Min siste dag på jobben er endelig over. Nå er det tid for å se fremover :-)

Det må være delig.

Et kapittel er lukket, og du er klar for en ny frisk!

Håper det blir bedre for deg nå da :Nikke:

(du har allerede vært på jobb når jeg står opp - ikke ille) :wink::ler:

Skrevet

(du har allerede vært på jobb når jeg står opp - ikke ille) :wink::ler:

:ler:

Treiging :ler:

Skrevet

Ikke treig - bare trett :wink:

Slo ikke av lyset på soverommet før mannen kom og la seg kl 3.30. Og da begynte jo han og snorke (han gjør det når han er sliten) :evil:

Så jeg fikk ikke sove før langt på "morgenkvisten".

Fikk vekt mannen i 5-tiden, og han gikk opp for å lage en varmeflaske til meg som jeg kunne ha over bekkenet, og DA fikk jeg også endelig sove etterpå....

Skrevet

Ja, det er bra godt å slappe skikkelig av sammen :-)

Skrevet

Ja det er godt.

Og vissheten om at han har fri i en hel uke til er deilig :Nikke:

Og vissheten om at vi om en uke nå befinner oss hos "søta bror" er heller ikke så ille :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...