Gå til innhold

Ting dere misliker at gjester gjør hjemme hos dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hygienebevisste mennesker lukker lokket når de trekker ned. Ergo må begge kjønn både åpne og lukke hver gang de skal benytte fasilitetene. 

Anonymous poster hash: 0cccf...724

 

 

Hvordan har dette noe med hygiene å gjøre?

Anonymous poster hash: f7bfe...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvordan har dette noe med hygiene å gjøre?

Anonymous poster hash: f7bfe...889

 

 

Når man trekker ned sprøytlakkeres omgivelsene med mikroskopiske dråper fra toalettet. Om du googler (noe jeg ikke har tid til for deg nå) finnes du artige forsøk hvor de fant avføringsbakterier på tannkoster plassert 3 meter fra toalettet. Du får også en fin video hvor de farger vannet og du får se hvordan de knøttsmå dråpene flyr omkring fra toalettet. 

Anonymous poster hash: 0cccf...724

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hygienebevisste mennesker lukker lokket når de trekker ned. Ergo må begge kjønn både åpne og lukke hver gang de skal benytte fasilitetene. 

Anonymous poster hash: 0cccf...724

 

Ok - da lurer jeg veldig på hva du gjør når du skal skylle av dokosten din?

Anonymous poster hash: 99643...8d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - da lurer jeg veldig på hva du gjør når du skal skylle av dokosten din?

Anonymous poster hash: 99643...8d7

Kaster den.

Anonymous poster hash: 70554...487

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster den.

Anonymous poster hash: 70554...487

Ja, det sier jo litt om hysteriet som tydeligvis preger deg. 

Anonymous poster hash: 99643...8d7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker at folk tar med seg hundene sine uanmeldt, når dette er hunder som ikke er sosialisert med våre dyr og barn. Blir mye styr ut av det. Og de passer jo ikke på selv, det er jeg som gjør. Ikke vil jeg ha de i møblene heller. Om vi kjenner dyret og de går godt over ens med våre er det noe helt annet. Eller om de spør først så vi kan begrense hvor drn skal være e.l.

Og når de røyker der de føler for å slenger sneipen i hagen og oppkjørselen. Jeg røkte før og har flere askebeger på uteplassene. Kan de ikke bruke dem????

Jeg blir også litt glad om jeg ser de har lagt ned lokket på toalette. 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg når de ikke skrur av lyset på do etter at de har vært på do. Eller i andre rom de har vært i

Det er den eneste regel jeg egentlig har, At lyset skal være av i rom folk ikke er i.

Da sier du ifra husk å slå av lyset når du er ferdig. Jeg er ikke vant til å slå av lyset på do

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sier jo litt om hysteriet som tydeligvis preger deg.

Anonymous poster hash: 99643...8d7

Jeg har aldri svart i denne tråden før og det var en spøk, takk for at du bet på ;)

Anonymous poster hash: 70554...487

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier du ifra husk å slå av lyset når du er ferdig. Jeg er ikke vant til å slå av lyset på do

Trodde det var ganske vanlig at folk skrur av lys i rommene de ikke oppholder seg i. 

Anonymous poster hash: 785ba...6d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var ganske vanlig at folk skrur av lys i rommene de ikke oppholder seg i.

Anonymous poster hash: 785ba...6d7

Det kommer vel an på. Jeg har alltid lysene på i gangen og på do, men det er fordi jeg finner jo ikke fram i mørket.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

 

Trodde det var ganske vanlig at folk skrur av lys i rommene de ikke oppholder seg i. 

Anonymous poster hash: 785ba...6d7

 

Jeg skruer av lyset på badet når jeg går om morgenen og før jeg legger meg om kvelden. Når jeg er hjemme etter jobb så står det på til jeg går til sengs. 

 

Det er ikke bra å skru av og på hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Da sier du ifra husk å slå av lyset når du er ferdig. Jeg er ikke vant til å slå av lyset på do

 

Jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være den gangen jeg hadde fest. Rett før de skulle gå, presterte en av gjestene å gå rett inn på badet, for å sette seg ned å bæsje. Jeg vaska den doen for drittmerker i flere dager, det hadde størknet fast. Fy faen, gå hjem og bæsj!

ÅÅÅÅ dette minte meg om en gang da en kopis til min eks kom på besøk! Han likte ikke meg noe spes, så han satte seg og dreit på dass, skikkelig skvalamøkk som vi si på hedmarken! Det var bæsj på doringen og til og med! Om han ble dårlig i magen så er det greit, men det stod en dokost ved siden av doen! Herregud å jeg brakk meg da jeg kom inn dit etterpå!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens bittelitt avsporing, men hvorfor i huleste er folk så utrolig oppsatt på dette med å ha lyset på særlig bad avskrudd?? Virker som de blir helt hysteriske hvis man ikke skrur av dette etter seg.

 

Er det fordi man er gjerrig på strømmen?
Redd for at det skal begynne å brenne?
Hva er greia?

 

Jeg har sparepære og sparedusj inne på badet, men jeg skrur på badet om morgenen, og av på kvelden. Drar jeg ut, skrur jeg det også av. Men må jo være stress å skru det av og på gjennom hele dagen når man går ut og inn? Jeg er iallfall innom badet flere ganger i løpet av dagen, både ved toalettbesøk, sette på klesvask osv osv. 

 

Kan noen fortelle hvor mye det koster i strøm å ha lyset på badet av fremfor på? Kan da ikke utgjøre store forskjellen?



Anonymous poster hash: 6712c...7be
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske høy takhøyde, irriterer meg sjelden, men skal jeg likevel trekke frem noe må det være at de fyller et stort glass med drikke, tar bare et par super og lar glasset stå der nesten fullt når de drar.

Anonymous poster hash: 3dba0...75b

Dette er jo ikke annet enn en bagatell..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe egentlig. Liker at folk føler seg hjemme hos meg. Eneste jeg muligens misliker er folk som kommer inn med tåfislukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅÅÅÅ dette minte meg om en gang da en kopis til min eks kom på besøk! Han likte ikke meg noe spes, så han satte seg og dreit på dass, skikkelig skvalamøkk som vi si på hedmarken! Det var bæsj på doringen og til og med! Om han ble dårlig i magen så er det greit, men det stod en dokost ved siden av doen! Herregud å jeg brakk meg da jeg kom inn dit etterpå!!!

Æsj! Regner med at han måtte vaske det selv. Evt kjæresten din om han hadde gått da dere oppdaget det?

Anonymous poster hash: da27d...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens bittelitt avsporing, men hvorfor i huleste er folk så utrolig oppsatt på dette med å ha lyset på særlig bad avskrudd?? Virker som de blir helt hysteriske hvis man ikke skrur av dette etter seg.

Er det fordi man er gjerrig på strømmen?

Redd for at det skal begynne å brenne?

Hva er greia?

Jeg har sparepære og sparedusj inne på badet, men jeg skrur på badet om morgenen, og av på kvelden. Drar jeg ut, skrur jeg det også av. Men må jo være stress å skru det av og på gjennom hele dagen når man går ut og inn? Jeg er iallfall innom badet flere ganger i løpet av dagen, både ved toalettbesøk, sette på klesvask osv osv.

Kan noen fortelle hvor mye det koster i strøm å ha lyset på badet av fremfor på? Kan da ikke utgjøre store forskjellen?

Anonymous poster hash: 6712c...7be

Vet ikke hva det koster, men lurer på at det nesten er dyrere å skru av og på. Men jeg vet ikke.

Lurer på det samme som deg i grunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker at folk tar med seg hundene sine uanmeldt, når dette er hunder som ikke er sosialisert med våre dyr og barn. Blir mye styr ut av det. Og de passer jo ikke på selv, det er jeg som gjør. Ikke vil jeg ha de i møblene heller. Om vi kjenner dyret og de går godt over ens med våre er det noe helt annet. Eller om de spør først så vi kan begrense hvor drn skal være e.l.

Og når de røyker der de føler for å slenger sneipen i hagen og oppkjørselen. Jeg røkte før og har flere askebeger på uteplassene. Kan de ikke bruke dem????

Jeg blir også litt glad om jeg ser de har lagt ned lokket på toalette. 😄

Hæ? Tar folk med hundene sine inn?? Hjelpe meg... Hvis noen kommer med en hund hjem til meg så kommer ikke den innafor dørstokken. Jeg er allergisk og synes hunder er masete. Altså, de er greie nok, men de har ingenting inne i et hus å Gjøre stakkars.

Håper ingen kommer til meg og tror de skal ha med hunden inn... Det blir blankt nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...