this_is_she Skrevet 6. mars 2020 #841 Del Skrevet 6. mars 2020 Dere som misliker at folk gjør nummer to hos dere, hvordan gjør dere det med besøk langveisfra? Sender dere gjestene til nærmeste bensinstasjon for å drite? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #842 Del Skrevet 6. mars 2020 På 1.3.2020 den 5.24, AnonymBruker skrev: Kommer de hjem til deg for å dusje? Anonymkode: 2297c...4fd Ehm, nei? Men har jo ofte ovetnatting av venner og har også venner og familie som bor langt unna, og da må de være hos meg i flere dager når de først kommer. Anonymkode: 2f606...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 6. mars 2020 #843 Del Skrevet 6. mars 2020 I motsetning til en del andre her irriterer jeg meg over folk som ikke har med hunden sin når de kommer på besøk (i enkelte tilfeller vil jeg heller ha besøk av hunden enn av eieren...). La gjerne ungene være igjen hjemme, men ta med den store pelskoseklumpen hit. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #844 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg låner ikke ut toalettet, uansett. Så pleier ikke ha noe særlig gjester nei. Man vet jo hvordan man blir syk, jo det kommer fra andre sin bakterieflora. Anonymkode: c7b9f...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. mars 2020 #845 Del Skrevet 6. mars 2020 8 timer siden, Alice123 skrev: Du må huske at det er sikkert over hundre individer som har gitt uttrykk for sine individuelle irritasjoner. Det er ikke slik at denne tråden i sin helhet er en guide på hvordan man ikke skal oppføre seg hjemme hos folk. Et veldig godt poeng. I slike tråder blir jo også ting satt på spissen og overdrevet litt. Bruker man normal folkeskikk og har litt sosiale antenner er det jo stort sett aldri noe problem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #846 Del Skrevet 6. mars 2020 På 26.7.2015 den 1.34, koko458 skrev: Det verste gjester kan gjøre hos meg er å ikke legge ned dolokket etter de har vært på do, bare tanken på "alt" som blir blåst ut i rommet gir meg frysninger.... Jeg er motsatt. Her legger vi aldri ned dolokket. Orker ikke å ta i dolokket hver gang jeg skal på do. Dolokk skal stå oppe. Anonymkode: 5133f...d25 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #847 Del Skrevet 6. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg låner ikke ut toalettet, uansett. Så pleier ikke ha noe særlig gjester nei. Man vet jo hvordan man blir syk, jo det kommer fra andre sin bakterieflora. Anonymkode: c7b9f...0d5 Du trenger hjelp Anonymkode: 5133f...d25 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #848 Del Skrevet 6. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er motsatt. Her legger vi aldri ned dolokket. Orker ikke å ta i dolokket hver gang jeg skal på do. Dolokk skal stå oppe. Anonymkode: 5133f...d25 Samme her, syns det er ekkelt å ta på dolokket. Tror uansett det er en myte at det sprer seg med dritt i lufta. Anonymkode: 2f606...545 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 6. mars 2020 #849 Del Skrevet 6. mars 2020 Tror jeg må ha verdens enkleste omgangskrets for kjenner meg ikke igjen i noe av det her. Ikke så begeistret hvis de går barbeint (og da gjerne sitter sammenkrøpet i sofaen med beina ved putene osv). Men det er sikkert fordi jeg aldri går barbeint selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #850 Del Skrevet 6. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger hjelp Anonymkode: 5133f...d25 Nei Anonymkode: c7b9f...0d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonito Skrevet 6. mars 2020 #851 Del Skrevet 6. mars 2020 Det irriterer meg grenseløst når folk ikke respekterer det når jeg ber de la være å hause opp dyret! Så finner de ut at 60 kg ellevill hund blir for mye for dem å hanskes med, og ber meg fjerne henne. 😑 Gjør som jeg sier eller skyld deg selv har jeg begynnt og si. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #852 Del Skrevet 6. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her, syns det er ekkelt å ta på dolokket. Tror uansett det er en myte at det sprer seg med dritt i lufta. Anonymkode: 2f606...545 sjekk denne: https://www.dr.dk/levnu/krop/video-tarmbakterier-kan-flyve-fra-toilet-til-tandboerste Anonymkode: d9cb9...2ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. mars 2020 #853 Del Skrevet 6. mars 2020 3 timer siden, Bonito skrev: Det irriterer meg grenseløst når folk ikke respekterer det når jeg ber de la være å hause opp dyret! Så finner de ut at 60 kg ellevill hund blir for mye for dem å hanskes med, og ber meg fjerne henne. 😑 Gjør som jeg sier eller skyld deg selv har jeg begynnt og si. Enig. Den ene hunden min er pinnegal og jeg sier til alle at de ikke skal kaste pinne med han. Så snur jeg meg vekk og der flyr det jaggu en pinne. Når hunden ikke gir seg er det plutselig MITT problem. Ehmmmm nei, det var DU som kastet den pinnen, nå får du tåle masete hund. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 6. mars 2020 #854 Del Skrevet 6. mars 2020 På 5.3.2020 den 12.32, AnonymBruker skrev: Lurer alltid på hvem denne Sambo er. Anonymkode: 3e866...2f6 Lillebroren til Rambo 🤪🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2020 #855 Del Skrevet 6. mars 2020 På 5.3.2020 den 17.16, AnonymBruker skrev: I følge legene er ingenting galt med meg Det er bare at kroppen min ikke klarer å fortelle meg at jeg må drite på en ordentlig måte, ei heller å holde på tisset. Anonymkode: 06f20...010 Er du i umiddelbar nærhet av toalettet til enhver tid da, eller bor du på do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. mars 2020 #856 Del Skrevet 6. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: sjekk denne: https://www.dr.dk/levnu/krop/video-tarmbakterier-kan-flyve-fra-toilet-til-tandboerste Anonymkode: d9cb9...2ce Det er eldgammelt nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #857 Del Skrevet 6. mars 2020 3 timer siden, Apocalypte skrev: Det er eldgammelt nytt. Enig at det er eldgammelt. Men det betyr ikke at det fortsatt gjelder. Det er ikke kult å få tannbørste og annet dynket i bæsjedråper fordi enkelte ikke skjønner poenget med dolokk. Anonymkode: d9cb9...2ce 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #858 Del Skrevet 6. mars 2020 - jeg misliker at venner har sex på gjesterommet! - at de føler seg som hjemme og forsyner seg av mat og alkohol. - at vi styrer med å lage mat og gjøre det flott, mens vi har to småbarn og tydelig er sliten at dem ikke tilbyr noe hjelp, men skal ha servert alt gratis og ikke en gang gir en drit tilbake. Sikkert mye mer og, men dette er det som akutt kom fram 😆 Anonymkode: f9180...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 6. mars 2020 #859 Del Skrevet 6. mars 2020 20 hours ago, Alice123 said: Når folk skrur av lyset på badet mitt går pæra så fort fordi man skrur på/av på/av på/av for hver som går på do (det det blir jo en del ganger når man har folk). Bedre å bare å ha lyset på hele tiden (på mitt bad med min taklampe). Samma her. Jeg må ha på varme på badet uansett, så jeg sparer ikke noe på strøm om noen skrur av lyset. Går barbeint hjemme selv, og synes det er greit at andre gjør det, så lenge de ikke putter beina på bordet eller på "hodeputene" jeg har i sofaen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #860 Del Skrevet 6. mars 2020 4 timer siden, Apocalypte skrev: Er du i umiddelbar nærhet av toalettet til enhver tid da, eller bor du på do? Jeg har tisset på meg alvorlig mange ganger av at jeg ikke har vært i nærheten av en do. Når jeg må nr.2 har det heldigvis alltid vært en do i nærheten. Anonymkode: 06f20...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå