AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #21 Skrevet 24. juli 2015 Jaja, ikke kom på kg og klag over all sengemiten som formerer seg i sengtøyet de månedene dere ruller rundt i møkka.....Anonymous poster hash: e9da2...94c 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 24. juli 2015 #22 Skrevet 24. juli 2015 Dama er sinnssykt prippen på sengetøy. Hun nekter å ligge over hvis jeg ikke har skiftet det ut siden sist helg vi hadde sex, og hun nekter plent å sove i samme sengtrekk som vi har hatt sex i. Jeg syns dette er latterlig. Jeg runker i senga om vi ikke har sex i den. Skal jeg da liksom skifte ut laken for hver gang jeg runker? Jeg er vokst opp med at vi skifter sengtrekk en gang i halvåret, men jeg skifter det en gang i måneden, og jeg lever faktisk enda! Sant hun er prippen? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Er dette et tulleinnlegg laget for å skape litt bråk? : ) Jeg kan ikke tro annet. Gitt at dette er sant (!): føler med (ex?)-damen din! Jeg hadde stukket av på dagen. Æsj!!!
Tibbie Skrevet 24. juli 2015 #23 Skrevet 24. juli 2015 ikke sant? hadde aldri fått gjort annet om jeg skulle skifte sengetøy hver gang det er litt svette der. faen er det med folk? ikke rart de utvikler allergier og alskens sensitiviteter. gjør de annet enn å omgi seg sterile omgivelser, tøymykner og parfyme? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Nettopp. Min bestevenninne er som meg. Ikke superopptatt av å vaske alt rundt oss hele tiden. Moren og broren hennes er rake motsetningen. De smører hendene med antibac flere ganger om dagen (vi gjør det bare når vi er på festival og må tisse ) og er hysterisk opptatt av bakterier. De er også mennesker som blir syke av alt. De er syke flere ganger i året, mens for meg og venninna mi er så og si aldri syke. Tilfeldig? Think not (Vil bare påpeke at dette ikke har noe å si på personlig hygiene, sånn at noen tror vi er svette eklinger som aldri dusjer. Vi er nok noen sosiale "jåledukker". Måtte bare påpeke det ) 4
Tibbie Skrevet 24. juli 2015 #24 Skrevet 24. juli 2015 Er dette et tulleinnlegg laget for å skape litt bråk? : ) Jeg kan ikke tro annet. Gitt at dette er sant (!): føler med (ex?)-damen din! Jeg hadde stukket av på dagen. Æsj!!! Hvorfor er det æsj? :O Hvor mange ganger i uken skifter du egentlig sengetøy? 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #25 Skrevet 24. juli 2015 Nettopp. Min bestevenninne er som meg. Ikke superopptatt av å vaske alt rundt oss hele tiden. Moren og broren hennes er rake motsetningen. De smører hendene med antibac flere ganger om dagen (vi gjør det bare når vi er på festival og må tisse ) og er hysterisk opptatt av bakterier. De er også mennesker som blir syke av alt. De er syke flere ganger i året, mens for meg og venninna mi er så og si aldri syke. Tilfeldig? Think not (Vil bare påpeke at dette ikke har noe å si på personlig hygiene, sånn at noen tror vi er svette eklinger som aldri dusjer. Vi er nok noen sosiale "jåledukker". Måtte bare påpeke det ) Dette har jeg vanskelig for å tro Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #26 Skrevet 24. juli 2015 Men jenter - er det ikke jævla dobbeltmoralsk å ønske å bli slikket både bak og frem men å ikke kunne sove i kjærestens uvaskede sengtrekk? Ærlig talt. Dama mi lar meg til og med slikke henne i rumpa. Anonymous poster hash: ea53e...975 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #27 Skrevet 24. juli 2015 Du får si at du har skiftet sengetøy, og at det er makent til det som du hadde på sist. Anonymous poster hash: e211b...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #28 Skrevet 24. juli 2015 http://www.klikk.no/helse/doktoronline/infeksjoner/article487971.ece Anonymous poster hash: 9c103...e23
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #29 Skrevet 24. juli 2015 Men jenter - er det ikke jævla dobbeltmoralsk å ønske å bli slikket både bak og frem men å ikke kunne sove i kjærestens uvaskede sengtrekk? Ærlig talt. Dama mi lar meg til og med slikke henne i rumpa. Anonymous poster hash: ea53e...975 Dette må være noe du konstruerer at damer ønsker å bli slikket alle veier. Så skriver du selv at dama de lar deg få gjøre det, høres ut som dine ønsker. Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 5
Tibbie Skrevet 24. juli 2015 #30 Skrevet 24. juli 2015 Dette har jeg vanskelig for å tro Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 Lol. Kom å lukte og kjenne på meg, så skal du se at jeg lukter digg og har silkemyk hud 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #31 Skrevet 24. juli 2015 Dere som har ONS, ber dere han/henne om å skifte på senga også? Anonymous poster hash: e211b...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #32 Skrevet 24. juli 2015 Lol. Kom å lukte og kjenne på meg, så skal du se at jeg lukter digg og har silkemyk hud Lett å si bak en anonym profil på et nettforum Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #33 Skrevet 24. juli 2015 Dere som har ONS, ber dere han/henne om å skifte på senga også? Anonymous poster hash: e211b...8e5 Har dere ONS med andre sine kroppsvæsker i sengen også? Om dere tar med et par hjem i måneden så vil det jo være rester igjen fra den forrige gjesten Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 1
VampireLadyXXL Skrevet 24. juli 2015 #34 Skrevet 24. juli 2015 Noen er mer pripne enn andre. Senga blir full av bakterier uansett, så jeg ser ikke problemet. Ligger i hodet det der. 1
Carrot Skrevet 24. juli 2015 #35 Skrevet 24. juli 2015 Dere som har ONS, ber dere han/henne om å skifte på senga også? Anonymous poster hash: e211b...8e5 Nå er ikke ONS min sterke side da jeg ikke har erfaring med slikt, men jeg vil tro en ufiks seng ganske kjapt ville ført til noe annet enn heftig lek i halmen altså.. Men når det er sagt så er jeg prippen nok til å si at jeg hverken vil bli slikket på eller spyttet på og ikke er jeg spesielt giret på å drive dele tungen min med all verdens kroppsdeler heller
OPIgirl Skrevet 24. juli 2015 #36 Skrevet 24. juli 2015 Dama er sinnssykt prippen på sengetøy. Hun nekter å ligge over hvis jeg ikke har skiftet det ut siden sist helg vi hadde sex, og hun nekter plent å sove i samme sengtrekk som vi har hatt sex i. Jeg syns dette er latterlig. Jeg runker i senga om vi ikke har sex i den. Skal jeg da liksom skifte ut laken for hver gang jeg runker? Jeg er vokst opp med at vi skifter sengtrekk en gang i halvåret, men jeg skifter det en gang i måneden, og jeg lever faktisk enda! Sant hun er prippen? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Hun er ikke prippen. Du derimot, er en stor gris. Hvorfor i granskauen runder du ikke i et håndkle som du kaster i skittentøy kurven etterpå. Kjenner jeg blir kvalm av å skulle ligge i sengetøy om er tilgriset av ukegammelt sperm. Eeeeew.
Tibbie Skrevet 24. juli 2015 #37 Skrevet 24. juli 2015 Hun er ikke prippen. Du derimot, er en stor gris. Hvorfor i granskauen runder du ikke i et håndkle som du kaster i skittentøy kurven etterpå. Kjenner jeg blir kvalm av å skulle ligge i sengetøy om er tilgriset av ukegammelt sperm. Eeeeew. Han skriver jo at han sender det på seg selv. Det er ikke borti sengen 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #38 Skrevet 24. juli 2015 Lol. Kom å lukte og kjenne på meg, så skal du se at jeg lukter digg og har silkemyk hud Mmmm, vi to skulle funnet sammen Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 1
Tibbie Skrevet 24. juli 2015 #39 Skrevet 24. juli 2015 Mmmm, vi to skulle funnet sammen Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Se der, ja 1
peppermyntete Skrevet 24. juli 2015 #40 Skrevet 24. juli 2015 Jeg vil si dere er litt spesielle begge to. Det finnes jo en mellomting mellom å bytte på senga en gang i mnd når man i tillegg til å sove i den har jevnlig sex i den og å måtte bytte på etter hver eneste økt. Selv bytter jeg på en gang i uka, men så søler ikke vi spesielt mye på sengetøyet under sex heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå