AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #61 Skrevet 25. juli 2015 OK? Jaha? Den teorien der var ny og høres mer ut som en unskyldning for din egen latskap. For du er lat. Du er så lat at du påstår du har så mye å utrette, mens du sitter inne på KG og lager tulletråder Jeg bruker samme vannglass to dager i strekk. Til og med tre. Gjort det i alle år. Som et helt normalt menneske, pusser jeg tennene to ganger om dagen. Og jeg vasker håret etter 2-3 dager. Men dusjer hver dag. Og vasker som sagt sengetøy en gang i uka. PS: Jeg er aldri syk. Seriøst ikke vært borte fra jobb de siste tre-fire årene. Anonymous poster hash: f556a...af6 din nastye jente. Anonymous poster hash: ba5cd...4d0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #62 Skrevet 25. juli 2015 Bruker du samme vannglass i flere dager. Æsj. Her snakker vi ihvertfall om kroppsvæsker som sitter igjen, og i tillegg kommer tilbake inn i kroppen din. VIA MUNN!!! Skyller den så klart i varmt vann. Poenget er at man er ikke overhysterisk og prippen fordi man vasker sengetøyet en gang i uka. Man er bare normalt rensling. Noe TS ikke er fordi han er så sykt lat. Anonymous poster hash: f556a...af6
Crobern Skrevet 25. juli 2015 #63 Skrevet 25. juli 2015 Skyller den så klart i varmt vann. Poenget er at man er ikke overhysterisk og prippen fordi man vasker sengetøyet en gang i uka. Man er bare normalt rensling. Noe TS ikke er fordi han er så sykt lat. Anonymous poster hash: f556a...af6 Håper du skjønte at dette var en spøk ..?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #64 Skrevet 25. juli 2015 Håper du skjønte at dette var en spøk ..? Nå gjorde jeg det Folk mener så mye rart her på KG så ikke alltid like lett å skille spøk fra alvor. Anonymous poster hash: f556a...af6
Crobern Skrevet 25. juli 2015 #65 Skrevet 25. juli 2015 Nå gjorde jeg det Folk mener så mye rart her på KG så ikke alltid like lett å skille spøk fra alvor. Anonymous poster hash: f556a...af6 Det er sant.
Gjest The damned Skrevet 25. juli 2015 #66 Skrevet 25. juli 2015 En gang i halvåret? Æsj. Vi skifter ca annenhver uke,men kan gå tre uker også. Ellers synes jeg det er litt prippent å nekte å sove bare fordi man har hatt sex. Da må det være mye flekker i så fall,men ellers ser ikke jeg problemet med å sove i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå