Gjest lipgloss Skrevet 24. juli 2015 #41 Skrevet 24. juli 2015 skifter sengtøy 1 gang pr mnd,men er det sædflekker så skiftes det med en gang:))
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #42 Skrevet 24. juli 2015 Jeg er enig i at hun er prippen. Vi skifter sengetøy en gang i uken, noen ganger hver andre uke. Det gjør oss ingenting å sove i litt tørket sperm. Kjedelig med folk som er så nøye på det. Anonymous poster hash: d98c3...693 Det som derimot er kjipt, er å være så lat at en ikke orker å skifte sengtøy. Jeg skifter én gang i uken, og jeg er singel. Å være i et forhold, ha sex og skifte sengtøy én gang i måneden? Yuk. Anonymous poster hash: 013a1...1e0
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #43 Skrevet 24. juli 2015 Folk er hysteriske. Det er deilig å skifte på senga, men å kreve at du skifter på det etter en uke....eller etter sex..Blir helvetes mye vasking av sengetøy om dere holder på som kaniner i løpet av en helg. Anonymous poster hash: e211b...8e5 Å skifte én gang i uken burde være en selvfølge, og det burde absolutt ikke gå mer enn to uker før en skifter. Og når en har et aktivt sexliv, burde en skifte oftere. Ikke etter hver gang, men oftere enn én gang i uken. Ekkelt å dusje og legge seg i sengen hvor det er rester etter sæd, svette og andre kroppsvæsker. (Hm, kanskje derfor noen lukter rart selv om de dusjer hver dag?) Anonymous poster hash: 013a1...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #44 Skrevet 24. juli 2015 ikke sant? hadde aldri fått gjort annet om jeg skulle skifte sengetøy hver gang det er litt svette der. faen er det med folk? ikke rart de utvikler allergier og alskens sensitiviteter. gjør de annet enn å omgi seg sterile omgivelser, tøymykner og parfyme? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Det handler ikke å skifte sengtøy hver bidige dag, men å skifte én gang i måneden...? Hallo! Anonymous poster hash: 013a1...1e0
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #45 Skrevet 24. juli 2015 Nettopp. Min bestevenninne er som meg. Ikke superopptatt av å vaske alt rundt oss hele tiden. Moren og broren hennes er rake motsetningen. De smører hendene med antibac flere ganger om dagen (vi gjør det bare når vi er på festival og må tisse ) og er hysterisk opptatt av bakterier. De er også mennesker som blir syke av alt. De er syke flere ganger i året, mens for meg og venninna mi er så og si aldri syke. Tilfeldig? Think not (Vil bare påpeke at dette ikke har noe å si på personlig hygiene, sånn at noen tror vi er svette eklinger som aldri dusjer. Vi er nok noen sosiale "jåledukker". Måtte bare påpeke det ) Jeg skifter sengtøy minst én gang i uken, liker å ha det rent rundt meg og bruker antibac nå og da (når jeg benytter offentlig transport, har tatt på dørhåndtak), og jeg nesten aldri syk. Har ikke hatt forkjølelse og influensa... Jeg kan ikke huske sist gang jeg hadde det. "Tilfeldig? Think nok :)" Jeg har også jobbet på sykehus og vet hvor mange bakterier det finnes (det finnes jo gode- og dårlige bakterier, og bakterier som ikke skader så lenge de oppholder seg på områder hvor de "skal" oppholde seg) som kan gi kroniske sykdommer (når snakker jeg spesielt om underlivet). Jeg gjør mitt for å ikke pådra meg smittsomme sykdommer. Hjemme er jeg mer avslappet. Men jeg er nesten aldri syk. Anonymous poster hash: 013a1...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #46 Skrevet 25. juli 2015 Dette har jeg vanskelig for å tro Anonymous poster hash: 8f0d2...8e9 Enig. Hvordan er det mulig å bare skifte sengtøy 1 gang i halvåret? Det er disgusting, det. Anonymous poster hash: 013a1...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #47 Skrevet 25. juli 2015 Er det noen som tenker på at de sløser unødvendig med vann og strøm og forurenser mer når de vasker sengetøy to ganger i uka? Jeg er enig i at en gang i halvåret eller annenhver mnd er litt uhygienisk men en gang i måneden eller annenhver uke? Fullstendig innafor så lenge man ikke svetter unormalt mye, spruter sæd i sengetøyet eller er syk! Ønsker man å skifte oftere handler det om trivsel, ikke helse. Anonymous poster hash: 1ac06...29b 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #48 Skrevet 25. juli 2015 Dama er sinnssykt prippen på sengetøy. Hun nekter å ligge over hvis jeg ikke har skiftet det ut siden sist helg vi hadde sex, og hun nekter plent å sove i samme sengtrekk som vi har hatt sex i. Jeg syns dette er latterlig. Jeg runker i senga om vi ikke har sex i den. Skal jeg da liksom skifte ut laken for hver gang jeg runker? Jeg er vokst opp med at vi skifter sengtrekk en gang i halvåret, men jeg skifter det en gang i måneden, og jeg lever faktisk enda! Sant hun er prippen? Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Du er URENSLIG....Du må skifte sengetøy oftere.Helt enig med dama de. Anonymous poster hash: c5502...658 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #49 Skrevet 25. juli 2015 For et slit. Jeg hater husarbeid fra før av, og hvis jeg i tillegg skulle bytte på alle sengene i huset en til to ganger i uka, så hadde jeg ikke fått gjort noe annet! For en evig runddans av meningsløs aktivitet. Anonymous poster hash: b41ee...d3c 1
Mallimor Skrevet 25. juli 2015 #50 Skrevet 25. juli 2015 (endret) Enig med Ts. Enkelte er hysteriske. Å bytte annenhver måned holder lenge, ingen som dør av det. Ikke blir man syk av det, heller. Noen er gale i hodet, enkelt og greit. Menneskekroppen er ikke skapt for overdreven renslighet. Anonymous poster hash: d4156...53f Ingen dør av det nei, men ekkelt er det! Er det samme som å bruke genseren i 2mnd. Du ligger trossalt i samme Tøyet flere timer hver natt.. Grøss... Endret 25. juli 2015 av Mallimor 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #51 Skrevet 25. juli 2015 Er det rart noen menn stinker?? Sånn innestengt soveromslukt er ekkelt. Og avtennende. Å vaske sengetøy en gang i uka er normalen. Og også anbefalt. Lufte soverommet også. TS - er du også en av de som aldri bytter tannbørste? Det er i hvert fall ekkelt. Motbydelig faktisk. Anonymous poster hash: f556a...af6 1
Gjest chisandra Skrevet 25. juli 2015 #52 Skrevet 25. juli 2015 Ts, du er kanskje litt slapp, mens hun er litt prippen. Lykke til med å finne en mellomting. Folk blir syke av hysteri.
Gjest Cartman Skrevet 25. juli 2015 #53 Skrevet 25. juli 2015 Kjøp deg firstprice dasspapir. Det funker til alt. Ingen liker sædflekker. Det er jo jææææævla kleint hvis folk kommer på besøk.
Gjest Cartman Skrevet 25. juli 2015 #54 Skrevet 25. juli 2015 Er det rart noen menn stinker?? Sånn innestengt soveromslukt er ekkelt. Og avtennende.Å vaske sengetøy en gang i uka er normalen. Og også anbefalt. Lufte soverommet også. TS - er du også en av de som aldri bytter tannbørste? Det er i hvert fall ekkelt. Motbydelig faktisk.Anonymous poster hash: f556a...af6 Oj faaaaaaeeeeen hahahahahahahaha..... Kan ikke du hjelpe meg med klesvask ???? Der er jeg en stjerne. Tannbørsten min er splitter ny, men den smaker litt lano. Hadde et lite såpeuhell.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #55 Skrevet 25. juli 2015 Er det rart noen menn stinker?? Sånn innestengt soveromslukt er ekkelt. Og avtennende. Å vaske sengetøy en gang i uka er normalen. Og også anbefalt. Lufte soverommet også. TS - er du også en av de som aldri bytter tannbørste? Det er i hvert fall ekkelt. Motbydelig faktisk.Anonymous poster hash: f556a...af6 I motsetning til dere så lever ikke menn en komfortabel og tøsete tilværelse der de får poeng for å være renslig, pene og har en egenverdi av å sitte å skravle og blogge om meningsløst vås. Vi må nemlig stå på for å få noe ut av livet, og da er det begrenset hvor mye tid du gidder å bruke på piss som å lukte av frist tøymykner døgnet rundt. Når du begynner å legge deg borti at noen ikke skifter sengtøy ukentlig så sier det noe om din egen tragiske tilværelse og hvor heldig du er som slipper unna med det, så hold kjeft. Ingen trenger å skifte sengetøy oftere enn en til to ganger i måneden. Anonymous poster hash: ba5cd...4d0
Crobern Skrevet 25. juli 2015 #56 Skrevet 25. juli 2015 I motsetning til dere så lever ikke menn en komfortabel og tøsete tilværelse der de får poeng for å være renslig, pene og har en egenverdi av å sitte å skravle og blogge om meningsløst vås. Vi må nemlig stå på for å få noe ut av livet, og da er det begrenset hvor mye tid du gidder å bruke på piss som å lukte av frist tøymykner døgnet rundt. Når du begynner å legge deg borti at noen ikke skifter sengtøy ukentlig så sier det noe om din egen tragiske tilværelse og hvor heldig du er som slipper unna med det, så hold kjeft. Ingen trenger å skifte sengetøy oftere enn en til to ganger i måneden. Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Hvem er Dere? "Vi må nemlig stå på for å få noe ut av livet" - Må ikke alle det? 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #57 Skrevet 25. juli 2015 I motsetning til dere så lever ikke menn en komfortabel og tøsete tilværelse der de får poeng for å være renslig, pene og har en egenverdi av å sitte å skravle og blogge om meningsløst vås. Vi må nemlig stå på for å få noe ut av livet, og da er det begrenset hvor mye tid du gidder å bruke på piss som å lukte av frist tøymykner døgnet rundt. Når du begynner å legge deg borti at noen ikke skifter sengtøy ukentlig så sier det noe om din egen tragiske tilværelse og hvor heldig du er som slipper unna med det, så hold kjeft. Ingen trenger å skifte sengetøy oftere enn en til to ganger i måneden. Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 Hahaha dette er noe av det dummeste jeg har lest! Hvor vanskelig er det å vaske litt sengetøy da? Har du bare en kald bekk og et vaskebrett tilgjengelig? Selv lever jeg i en moderne verden med vaskemaskin. Jeg bare slenger sengetøyet inn i denne, skrur på og gjør alt mulig annet mens maskinen fikser vasken. Og når dette er gjort, så slenger jeg det rene tøyet inn i en tørketrommel og lar den ligge der. Så er det bare å kle på senga og sove godt. Det er dritenkelt. Jeg tror jeg bruker sånn ca 7 fysiske minutter på selve vasken. 7 minutter i uka. Det er et par runk for deg det. Kutt ut disse to runkene og vips har du rent sengetøy. Men helt seriøst. Jeg dropper menn med skittent sengetøy og ekkel tannbørste. Og jeg er ikke engang prippen, men normalt renslig Ingen av mine venninner ville orka en slik mann. Ingen. Heldigvis så vasker de fleste menn sitt sengetøy og bytter sine tannbørster ofte. Min mann er veldig flink på dette også. Anonymous poster hash: f556a...af6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #58 Skrevet 25. juli 2015 Hahaha dette er noe av det dummeste jeg har lest! Hvor vanskelig er det å vaske litt sengetøy da? Har du bare en kald bekk og et vaskebrett tilgjengelig? Selv lever jeg i en moderne verden med vaskemaskin. Jeg bare slenger sengetøyet inn i denne, skrur på og gjør alt mulig annet mens maskinen fikser vasken. Og når dette er gjort, så slenger jeg det rene tøyet inn i en tørketrommel og lar den ligge der. Så er det bare å kle på senga og sove godt. Det er dritenkelt. Jeg tror jeg bruker sånn ca 7 fysiske minutter på selve vasken. 7 minutter i uka. Det er et par runk for deg det. Kutt ut disse to runkene og vips har du rent sengetøy. Men helt seriøst. Jeg dropper menn med skittent sengetøy og ekkel tannbørste. Og jeg er ikke engang prippen, men normalt renslig Ingen av mine venninner ville orka en slik mann. Ingen. Heldigvis så vasker de fleste menn sitt sengetøy og bytter sine tannbørster ofte. Min mann er veldig flink på dette også. Anonymous poster hash: f556a...af6 Det er nettopp det. Er du først så jævla hysterisk på sengetøyet så er det andre ting som stadig må vaskes. Plutselig kan man ikke lenger bruke et vannglasset fra frokosten på ettermiddagen. Ikke kan du sitte i samme buksa to dager på rad. Plutselig må man bytte ut tannbørsta ukentlig. Du kjenenr vel på ånden din hver andre time før du pakker in en tyggegummi mellom de tosifa antall pussene også? Det er et ork å være hundre prosent renslig, det er meningsløst og det er destruktivt. Det hindrer deg fra å legge en innsats i viktigere ting,enten det er trening, utdannelse, jobb og generelt bare det å leve livet. Faen ta det der helvetes hysteriet deres. Anonymous poster hash: ba5cd...4d0
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #59 Skrevet 25. juli 2015 Det er nettopp det. Er du først så jævla hysterisk på sengetøyet så er det andre ting som stadig må vaskes. Plutselig kan man ikke lenger bruke et vannglasset fra frokosten på ettermiddagen. Ikke kan du sitte i samme buksa to dager på rad. Plutselig må man bytte ut tannbørsta ukentlig. Du kjenenr vel på ånden din hver andre time før du pakker in en tyggegummi mellom de tosifa antall pussene også? Det er et ork å være hundre prosent renslig, det er meningsløst og det er destruktivt. Det hindrer deg fra å legge en innsats i viktigere ting,enten det er trening, utdannelse, jobb og generelt bare det å leve livet. Faen ta det der helvetes hysteriet deres. Anonymous poster hash: ba5cd...4d0 OK? Jaha? Den teorien der var ny og høres mer ut som en unskyldning for din egen latskap. For du er lat. Du er så lat at du påstår du har så mye å utrette, mens du sitter inne på KG og lager tulletråder Jeg bruker samme vannglass to dager i strekk. Til og med tre. Gjort det i alle år. Som et helt normalt menneske, pusser jeg tennene to ganger om dagen. Og jeg vasker håret etter 2-3 dager. Men dusjer hver dag. Og vasker som sagt sengetøy en gang i uka. PS: Jeg er aldri syk. Seriøst ikke vært borte fra jobb de siste tre-fire årene. Anonymous poster hash: f556a...af6
Crobern Skrevet 25. juli 2015 #60 Skrevet 25. juli 2015 (endret) OK? Jaha? Den teorien der var ny og høres mer ut som en unskyldning for din egen latskap. For du er lat. Du er så lat at du påstår du har så mye å utrette, mens du sitter inne på KG og lager tulletråder Jeg bruker samme vannglass to dager i strekk. Til og med tre. Gjort det i alle år. Som et helt normalt menneske, pusser jeg tennene to ganger om dagen. Og jeg vasker håret etter 2-3 dager. Men dusjer hver dag. Og vasker som sagt sengetøy en gang i uka. PS: Jeg er aldri syk. Seriøst ikke vært borte fra jobb de siste tre-fire årene. Anonymous poster hash: f556a...af6 Bruker du samme vannglass i flere dager. Æsj. Her snakker vi ihvertfall om kroppsvæsker som sitter igjen, og i tillegg kommer tilbake inn i kroppen din. VIA MUNN!!! Endret 25. juli 2015 av Crobern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå