Gå til innhold

Ødelegge/knuse ting når man er sint


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker ikke helt hva som var greien, men var på vei hjem etter en tur på butikken, og hadde hatt en rævva dag. At det blåste og regnet så mye at jeg seriøst måtte trille sykkelen i stedet for å sykle - det ble liksom dråpen. Gikk noen hundre meter i tidenes motvind før det ble nok. Jeg tok seriøst hver eneste vare ut av posene som hang på styret, og kastet de en etter en i grøften så hardt jeg kunne. Haha, herregud.

Må ha vært litt av et syn. Var en bil som stoppet og lurte på om jeg ville sitte på.

Føles jo bra å kaste ting når man er sint... men skikkelig nederlag å innse at man må plukke de opp igjen før man går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har masse temperament .. og det er mang en tallerken mm. som har flydd gjennom huset her. Føler meg ikke spesielt bra etterpå .. bare litt dum? Spesielt siden det er over like fort som det startet. Mistenker at jeg må ha litt italiensk blod i årene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg gjør det stadig vekk ! er ingenting som er så deilig som å knuse mammas teservise når hun sier jeg må legge meg tidlig ! er kanskje ikke så veldig saklig da:/ men det får henne til å forstå at hun har feil . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har kunst en god del telefoner oppigjennom årene, og fjernkontroller.

Har også kastet en helt ny brusflaske i veggen, da sprutet det høyt og lavt.

 

Etter å ha ødelagt ting for flere tusen så måtte jeg finne andre måter å få ut sinnet på.

En dag så stakk jeg ei saks ned i armen min, og slik startet flere år med selvskading. Ingenting er bedre enn å ødelegge deg selv. 

Anonymous poster hash: 280c9...270

 

Ditto

Anonymous poster hash: 3458f...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...