Gå til innhold

dritt hore!

Fremhevede innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet

Jeg forstår faktor at TS reagerer. Men synes nå at siden du TS likevel bare skal ta de to navnene du hadde valgt. Hun er vel ute av livet ditt uansett, så det er ikke noe å bry seg om.

Boikott henne for godt. Hun høres ikke helt god ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"er hun ikke en nydelig prinsesse?" - NEI DET ER HUN IKKE!!! Grrrr

ts

Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

Skjønner at du er oppgitt over "venninna" di asså, men å legge hatet over på en uskyldig, nyfødt unge? Virkelig?

• Liker 4
Skrevet

Min reaksjon på førsteposten:

:skratte: l8qEkQmf6m5DG.gif

• Liker 2
Skrevet

Du må være tidenes mest umodne 26 åring. Godt det snart er skolestart!

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper denne tråden her er en trolletråd, ellers er jeg alvorlig bekymret for TS som omsorgsperson.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å gi det navnet til barnet mitt.  

Skrev en SMS til henne i sta. "synes det var rottent gjort å stjele vårt navn. Jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre, så bare glem å ta kontakt, og JA jeg har blokkert deg over alt, ikke noe vits i å spekulere hvorfor. Grattis med barnet"

Hun kom så med den samme regla som sist "det var han som ønsket det, jeg beklager vi kan dele navnet. håper du tar turen innom som avtalt ++". 

Orker ikke å svare henne, blokkerte og slettet nummeret. 

Hun er ute av livet mitt for godt. Vår felles venninne er like forbannet som meg, siden det samme skjedde med henne. Vi skal nå gå oss en tur sammen, for å roe oss ned. Jeg er fortsatt forbannet og ikke fader om jeg drar på barselbesøk. Alt hun er ute etter er gaven, som om at jeg bruker et gram av energi eller penger på henne. 

ts

Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

Hahahaha! Herregud! :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Anonymous poster hash: 4b0c2...d9e

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Kommer til å gi det navnet til barnet mitt.   Skrev en SMS til henne i sta. "synes det var rottent gjort å stjele vårt navn. Jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre, så bare glem å ta kontakt, og JA jeg har blokkert deg over alt, ikke noe vits i å spekulere hvorfor. Grattis med barnet" Hun kom så med den samme regla som sist "det var han som ønsket det, jeg beklager vi kan dele navnet. håper du tar turen innom som avtalt ++". Orker ikke å svare henne, blokkerte og slettet nummeret. Hun er ute av livet mitt for godt. Vår felles venninne er like forbannet som meg, siden det samme skjedde med henne. Vi skal nå gå oss en tur sammen, for å roe oss ned. Jeg er fortsatt forbannet og ikke fader om jeg drar på barselbesøk. Alt hun er ute etter er gaven, som om at jeg bruker et gram av energi eller penger på henne.   ts Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

Omg! Hvordan er det mulig å være så umoden? Folk må da for faen få lov til å bruke det navnet dem vil. God lord...
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha dåp før de har.

Anonymous poster hash: 2897c...7ba
Skrevet

Det var da fryktelig til bannskap og vrede. Hadde du reparert en vaskemaskin så skulle jeg kanskje ha skjønt det men at venninna di stjeler et navn du ønsker å bruke? Irriterende og sikkert sårende men gjort er gjort. Det er vel ingen konkurranse i å være den første til å bruke navnet? Hun kalte sikkert navnet for stygt som en slags omvendt psykologi for å få deg på andre tanker så la henne få være teit i fred. hold deg unna henne enn så lenge, kall ungen for det du vil og så kanskje dere tar opp igjen kontakten når hun får tenkt seg litt om og du får modnet litt.

Ideen om å ha dåp før henne var jo ikke så dum da ;)

Skrevet

For det første, så eier du ikke det navnet. Venninnen din kan kalle datteren sin Leah hvis hun vil uansett hva du måtte mene. For det andre, så er det bare til å kalle din kommende datter Leah også. Det er ingenting som stopper deg. Uansett, så bør ikke du la hatet ditt mot venninnen din gå utover datteren hennes. Å kalle en nyfødt baby stygg er rett og slett bare barnslig. Er ikke rart det er krig i verden...

AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men jeg tror ikke på dette...

Anonymous poster hash: 1b6dc...5ab

Skrevet

Høres ikke ut som om dere kommer til å fortsette vennskapet. Du eier ikke navnet, men det er ikke noe i veien for at du kaller datteren din det samme.

• Liker 1
Skrevet

tråden er ryddet for spekulasjoner

Kosemose, mod

AnonymBruker
Skrevet

Det TS også er sint over er hvordan venninna tidligere har sagt at hun ikke liker navnet. Det har jo hele tiden vært sårende for TS og nå toppen av kransekaka tar likevel venninnen navnet. Sms'n til venninnen var barnslig, synes heller du kunne skrevet en mail på Facebook f.eks. og fortelle litt om hva du føler, men ikke utblåsning slik du gjør her!hvis du har gått på sinnemesteingskurs er jo det interessant......

Men TS, herregud, vær en voksen ansvarlig mor. Du skremmer oss med ditt hat her!

Anonymous poster hash: dc773...6c4

Gjest Universe
Skrevet (endret)

Ei jeg var venn med i 10 år, har nå fått en unge. Hun hadde termin en måned før meg, begge ventet jenter.

Jeg er forbannet, jævlig forbannet! Vi snakket om fremtidlige barn, og navn. Leah, det er det navnet jeg har elsket siden jeg var 6 år for svarte! "æsj, for et stygt navn", det fikk jeg høre hele tiden. "Du skal vell bruke det stygge, fæle navnet til datteren din? synes synd på henne!" fikk jeg høre for noen få uker siden. Jeg har ikke nevnt det navnet på minst 5 år! 

Hvem i svarte helvete fettkuk kjerring var det som NÅ har brukt det navnet?!!!! 

Bra barnet er like stygg som moren sin! Jeg skal aldri snakke med hun igjen. Stjele navnet til MITT BARN!! Faen altså. 

Anonymous poster hash: 66d0e...005

Det var ei sånn kjerring som ville ha det navnet selv. Bare få de ut av livet ditt og gi en blanke faen i de. Ikke gidd å bruk energi på avfall. 

Endret av Universe
AnonymBruker
Skrevet

I følge SSB er det allerede 16 stykker i Norge som heter Leah Isabel, så løpet er nok kjørt for lenge siden er jeg redd.

*finner frem popcon*

Anonymous poster hash: 46078...365

Kongens barnebarn heter Leah Isadora : - D 

Romerske og latinske navn er fine.

Anonymous poster hash: d9274...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...