Gå til innhold

dritt hore!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså....
Jeg ser hvorfor hun er så sint som hun er, jeg hadde blitt rimelig pisst jeg også...
Når i tillegg det navnet betyr noe for TS, noe det klart ikke gjør for (ex-)venninnen...Og itillegg har hun sagt at navnet er stygt...Om det er så stygt, hvorfor ga hun det navnet til barnet sitt?
Klart, ingen som eier navn, men jeg synes det likevel er å gå over en strek...

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Altså....

Jeg ser hvorfor hun er så sint som hun er, jeg hadde blitt rimelig pisst jeg også...

Når i tillegg det navnet betyr noe for TS, noe det klart ikke gjør for (ex-)venninnen...Og itillegg har hun sagt at navnet er stygt...Om det er så stygt, hvorfor ga hun det navnet til barnet sitt?

Enig... men å kalle barnet stygg? Barnet er nyfødt... hun har ikke gjort noe galt. 

Anonymous poster hash: ff01f...11a

• Liker 12
Skrevet

Altså....

Det er nå måte på hvor sint man skal tillate seg å bli og. Å snakke stygt om navnevalget til en venn, for så å bruke det på egne barn vitner ikke om verdens høyeste intelligens, for all del. Men det gjør ingen til en "stygg hore"

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Altså....

Det er det som er verst! I flere år så har hun snakket dritt om det navnet. Rynket på nesen og sagt "stakkars barn". Sa hun det for å få meg til å ombestemme meg? Likte hun navnet, og ville ha det for seg selv?...

Det at hun stjal navnet Lukas kom som lyn fra klar himmel. Hun beklaget seg og skyldte på mannen, at det var han som ønsket det navnet. Venninnen min spurte han, og han sa han ikke likte navnet en gang! Han fikk velge mellomnavnet, for han likte ikke Lukas! Så de ble da enig om å velge vært sitt navn. Passer ikke sammen og høres helt teit ut Lukas Markus, det høres ut som en sykdom. 

ts

Så du vet det, alle navnene i denne tråden er fiktive! Jeg gir så klart ikke ut ekte navnet til to barn på nett. Det å si et navn er vell innafor, men to dobbelnavn på to søsken, og attpåtil ei som har vært utro med broren til typen, det er det vell ikke mange som gjør, og er da lett å kjenne igjen. 

Men det har samme "feeling" og ja du skjønner. Eneste navnet som er ekte er Vårin, for det navnet er ikke brukt, men et navn hun snakket mye om før. 

Favoritt navnet mitt er ikke Leah Isabel, men det "ligner" og er ikke et ganske så brukt navn som Sandra og Sara for eksempel. Men mer Engelsk :) 

Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

Gjest Belle âme
Skrevet

Om du reagerer sånn på noe lite, så lurer eg kordan du vil reagere på større ting.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Wow... Ærlig talt, det er bare et navn. Og det er ingen regel som hindrer andre i å bruke navnet. Forstår ikke hvorfor folk velger å diskutere navnevalg med andre nå er de blir helt i fra seg hvis noen andre i omgangskretsen velger samme navn. Hvis du vil være relativt sikker på å få navnet for deg selv, så holder du tett. Enkelt og greit :)

Skrevet (endret)

Det var da fælt til banning da? Velkommen til den virkelige verden. Du kan da virkelig ikke mene at man kan stole på andre sånn?

Jeg har tre gutter, om jeg får en jente så skal jeh aldri i verden dele min favoritt jentenavn til andre mennesker. Den skal jeg ha for meg selv fram til ungen kommer ut.

Endret av needinspiration
  • Liker 2
Skrevet

:scorpis: 

Skjønner at dette er irriterende. Men det får da være måte på sinne!! Kall ungen din det du vil. Ikke ha denne dama i livet ditt lenger, slutt å bruke energi på henne. Og om du skulle bli gravid igjen, så sier du ikke noe om navnet du ønsker til noen.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det samme ts som har skrevet innlegg om forhold som er slutt?

Det er da en unge som sitter å skriver. Kjeder seg i ferien.

Her drar hun inn barneskolen...så en ser jo nivået.

Anonymous poster hash: 1e784...674

• Liker 2
Gjest Magdalene
Skrevet

Det er greit å være lei seg og sint, men det får da være måte på.

Hvorfor er dere venninner i det hele tatt? Det virker jo som om du har så mye stygt å si om henne utenom det at hun valgte samme navn som dere.

De to barna kommer sikkert ikke til å bli venninner engang, så det gjør da ingen ting om de heter det samme?

Skrevet

Skjønner faktisk veldig godt at du er forbannet. Men, det var "ditt" navn. Gi barnet ditt det navnet, siden det er det du alltid har ønsket. 

Skrevet

Ser ikke helt problemet jeg. 

Kutter du hun ut, kan du jo fint kalle barnet ditt akkurat hva du vil. 

Det kan du uansett, forresten. 

• Liker 2
Skrevet

vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er så forbannet!!!

Tror jeg må gå meg en laaang tur, eller slå ned et tre eller noe, jeg så sint. Har ikke vært så sint på mange, mange år. Om hun var her foran meg nå, så hadde jeg dratt hun rett ned.

Der gikk 2 år på sinnemestringskurs rett ut vinduet.

ts

Aha, sinnemestringskurs, der har vi svaret på hvorfor du er så hissig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å gi det navnet til barnet mitt.  

Skrev en SMS til henne i sta. "synes det var rottent gjort å stjele vårt navn. Jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre, så bare glem å ta kontakt, og JA jeg har blokkert deg over alt, ikke noe vits i å spekulere hvorfor. Grattis med barnet"

Hun kom så med den samme regla som sist "det var han som ønsket det, jeg beklager vi kan dele navnet. håper du tar turen innom som avtalt ++". 

Orker ikke å svare henne, blokkerte og slettet nummeret. 

Hun er ute av livet mitt for godt. Vår felles venninne er like forbannet som meg, siden det samme skjedde med henne. Vi skal nå gå oss en tur sammen, for å roe oss ned. Jeg er fortsatt forbannet og ikke fader om jeg drar på barselbesøk. Alt hun er ute etter er gaven, som om at jeg bruker et gram av energi eller penger på henne. 

ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

beholder fornavnet, men vi vil endre mellom navn da!  Snakket med typen og vi ble enig om å bruke oldemoren hans sitt navn som mellomnavn. Det sto på listen vår, men etter mye frem og tilbake så kom vi frem til det andre navnet, som hun da stjal. De lå ganske likt, og vi slet med å bestemme oss. Fornavnet blir, for det er uaktuelt å endre på. Vi hadde først tenkt å ha 3 navn, men det blir litt for mye. 

Ingen vet om dette navnet, så ingen kan ta det fra oss. Kjenner ikke som gjør slikt heller, men bedre å holde det for oss selv frem til fødselen. 

ts

Skrevet

vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er så forbannet!!! 

Tror jeg må gå meg en laaang tur, eller slå ned et tre eller noe, jeg så sint. Har ikke vært så sint på mange, mange år. Om hun var her foran meg nå, så hadde jeg dratt hun rett ned. 

Der gikk 2 år på sinnemestringskurs rett ut vinduet. 

ts

Den sinnemestringsterapeuten gjorde ikke jobben sin særlig godt.

• Liker 5
Skrevet

1. Du er/var venninne med denne jenta, fordiii?

2. Navnet du har valgt er med høy sannsynlighet ikke så sjeldent at ingen andre har det. Er de (sitat) "hore bitch", "jævla fitte" og "dritt hore" også? Must be.

3. Du gikk på sinnemestringskurs i to år? Og du får barn?

Vel, kreativ er du. Voksen, not so much, troll eller ei.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner deg godt TS. Veldig godt! Like greit at du får utløp for det skriftlig inne på ett forum. Er jo ikke sånn at du skader noen akkurat ☺

Men du bør kanskje vurdere sinnemestringskurs igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...