Gå til innhold

dritt hore!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ei jeg var venn med i 10 år, har nå fått en unge. Hun hadde termin en måned før meg, begge ventet jenter.

Jeg er forbannet, jævlig forbannet! Vi snakket om fremtidlige barn, og navn. Leah, det er det navnet jeg har elsket siden jeg var 6 år for svarte! "æsj, for et stygt navn", det fikk jeg høre hele tiden. "Du skal vell bruke det stygge, fæle navnet til datteren din? synes synd på henne!" fikk jeg høre for noen få uker siden. Jeg har ikke nevnt det navnet på minst 5 år! 

Hvem i svarte helvete fettkuk kjerring var det som NÅ har brukt det navnet?!!!! 

Bra barnet er like stygg som moren sin! Jeg skal aldri snakke med hun igjen. Stjele navnet til MITT BARN!! Faen altså. 

Anonymous poster hash: 66d0e...005

Beklager, men jeg ler og ler. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt siden jeg lå i fostervannet har jeg planlagt å få tre døtre, som skal hete Maud Angelica, Leah Isadora og Emma Tallulah. Men tror du ikke et kvinnemenneske stakk av med alle  :sinnatagg: tre  :sur:  navna  :frustrert: !

Anonymous poster hash: 5f457...8ae
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg var venn med i 10 år, har nå fått en unge. Hun hadde termin en måned før meg, begge ventet jenter.

Jeg er forbannet, jævlig forbannet! Vi snakket om fremtidlige barn, og navn. Leah, det er det navnet jeg har elsket siden jeg var 6 år for svarte! "æsj, for et stygt navn", det fikk jeg høre hele tiden. "Du skal vell bruke det stygge, fæle navnet til datteren din? synes synd på henne!" fikk jeg høre for noen få uker siden. Jeg har ikke nevnt det navnet på minst 5 år!

Hvem i svarte helvete fettkuk kjerring var det som NÅ har brukt det navnet?!!!!

Bra barnet er like stygg som moren sin! Jeg skal aldri snakke med hun igjen. Stjele navnet til MITT BARN!! Faen altså.

Anonymous poster hash: 66d0e...005

Jeg er så naiv. Trodde hore var noe annet. Har hun pulten seg til navnene?

Anonymous poster hash: 1e784...674

• Liker 5
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

Hahahahahaha. Jeg dør. Tusen takk TS, elsker deg!

Gjest Cartman
Skrevet

Hahahaha!!! Jeg bare elsker sinna nordlendinger. Dere tar bare helt av. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kall barnet ditt Trude eller noe da? Fint navn det også!

Anonymous poster hash: 05a80...8b9
  • Liker 3
Skrevet

Hahahaha!!! Jeg bare elsker sinna nordlendinger. Dere tar bare helt av. :fnise:

Nåja, jeg er født og oppvokst nord og de som oppfører seg mest slik er de som skal late som de er fra nord på tv ;)

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Nåja, jeg er født og oppvokst nord og de som oppfører seg mest slik er de som skal late som de er fra nord på tv ;)

Har arbeidet i kundeservice, så jeg vet åssen en dritforbanna finnmarking høres ut. Trenger ikke headsett da. Jeg kan bare ta av meg headsettet og høre stemmen til vedkommende 200 mil unna.

AnonymBruker
Skrevet

26! 

Og dette er ikke første gangen. Hun stjal guttenavnet til vår felles venninne også! Samme regla "stakkars unge som skal hete det".

På barneskolen og ungdomskolen så var det oss tre. Vi var bestevenner. Men så stjal hun navnet Lukas fra ei venninne, og hun har ikke pratet med henne siden da. 

Nå har hun fader meg gjort det igjen, mot meg!! 

Hun er ei stygg hore! 2 barn med to forskjellige fedre, og guess what, de er brødre! hun var utro mot typen, med broren hans! 

Ghad hvor jeg hater det stygge trynet hennes! Jeg er så sint at jeg skjelver. 

Hun vet hvor viktig det navnet er for meg, Leah Isabel, og hun stjal begge! Mormoren min heter Leah, og mormoren til typen heter Isabel, begge er viktig for oss, så vi ønsket å oppkalle vår datter etter dem. Jeg fortalte hun ikke om Isabel, men vår felles venn har fortalt hun det. Jeg fikk nettopp vite det, for det var jo litt av et sammentreff at hun valgte begge deler! Hun advarte hun om å stjele vårt navn! og sa "om du også stjeler Isabel, da blir det krig". Og det blir det!!!!! 

ts

Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

Du høres ut som om du er under 14...

Anonymous poster hash: 1b6dc...5ab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er da kun navn. Bruk navnet om du vil TS. Makan til reaksjon! 

Da min bestevenninne fikk barn ca 1 år etter meg, så brukte hun samme navn som meg. Synes det er en ære at vi har samme navn på jentene våre :)

Anonymous poster hash: 5b109...35b
  • Liker 2
Gjest Seajewel
Skrevet

vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er så forbannet!!! Tror jeg må gå meg en laaang tur, eller slå ned et tre eller noe, jeg så sint. Har ikke vært så sint på mange, mange år. Om hun var her foran meg nå, så hadde jeg dratt hun rett ned.  Der gikk 2 år på sinnemestringskurs rett ut vinduet.  ts Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

Der mista jeg troa på at historien din er sann. Men, underholdende er det. :popcorn:

• Liker 2
Skrevet

Har arbeidet i kundeservice, så jeg vet åssen en dritforbanna finnmarking høres ut. Trenger ikke headsett da. Jeg kan bare ta av meg headsettet og høre stemmen til vedkommende 200 mil unna.

Oja sånn sett :ler: Huffda, da lyver du nok ikke.. Må innrømme at en del over 30 ikke har særlig respekt for "snørrete" søringer.

Jeg er ikke inkludert der altså, men jeg kan ikke benekte at det ikke er sånn det er heller...

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg skulle egentlig hete Camilla, men så kom tanten og onkelen min og rappet navnet til min kusine i stede. Er så glad for at ikke familien ble splittet pga det..

HER, ts - har du en link til andre fine og sjeldne navn. 

Skrevet

Drithore er antageligvis ei hore som lar klienten drite på seg.

Skrevet

Jeg skulle egentlig hete Camilla, men så kom tanten og onkelen min og rappet navnet til min kusine i stede. Er så glad for at ikke familien ble splittet pga det..

Du er ingen Camilla, Snoopy, du er en  Ane eller Ellisif.

Skrevet

Enig i at TS oppfører seg mildt sagt barnslig i denne tråden, men er enig i at det er en uting å "stjele" navn fra nære venninner. Klart man ikke eier navn, men de fleste hadde blitt forbannet om man valgte et navn, fortalte dette til sin nærmeste venn/venninne, og så bruker vedkommede dette navnet på sitt barn. En ting er om det viser seg at begge har tenkt på dette navnet, men for meg høres det ut som om venninnen til TS har kalt navnet stygt osv. fordi hun selv fikk sansen for det, og derfor ville ha TS til å velge noe annet.

Når det er sagt syns jeg slike situasjoner er verre når det kommer til sjeldne/spesielle navn. Leah og Lukas er såpass vanlige navn at det er vanskelig å påstå at noen "stjeler" disse. Lukas/Lucas var vel det mest brukte guttenavnet i Norge i 2014.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig i at TS oppfører seg mildt sagt barnslig i denne tråden, men er enig i at det er en uting å "stjele" navn fra nære venninner. Klart man ikke eier navn, men de fleste hadde blitt forbannet om man valgte et navn, fortalte dette til sin nærmeste venn/venninne, og så bruker vedkommede dette navnet på sitt barn. En ting er om det viser seg at begge har tenkt på dette navnet, men for meg høres det ut som om venninnen til TS har kalt navnet stygt osv. fordi hun selv fikk sansen for det, og derfor ville ha TS til å velge noe annet.

Når det er sagt syns jeg slike situasjoner er verre når det kommer til sjeldne/spesielle navn. Leah og Lukas er såpass vanlige navn at det er vanskelig å påstå at noen "stjeler" disse. Lukas/Lucas var vel det mest brukte guttenavnet i Norge i 2014.

disse navnene er fiktive. Og de ekte navnene er mer sjelden enn de jeg brukte i denne tråden.  

Jeg er ikke så dum at jeg legger ut fullt navn (fornavn og mellomnavn) til to barn på nett. 

De ekte navnene, altså de navnene det gjelder, men som ikke er nevnt i denne tråden:

Jentenavnet har 4 eller færre som heter, altså ingen spesifikk tall.

Guttenavnet (til venninnen min) har 86 stk, og det kan du ikke komme her å si at det er et vanlig navn. Det er kun en måte å skrive det navnet også. 

Jeg har jobbet i barnehage i flere år, og har aldri møtt et barn med det navnet. Verken det navnet jeg likte (jentenavnet) eller guttenavnet (det vår felles venninne ønsket å bruke). 

ts

Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Oja sånn sett :ler: Huffda, da lyver du nok ikke.. Må innrømme at en del over 30 ikke har særlig respekt for "snørrete" søringer.

Jeg er ikke inkludert der altså, men jeg kan ikke benekte at det ikke er sånn det er heller...

Åååå :rodmer:  en normal nordlending.

De gærne finnmarkingene starter på samme måte. Startskuddet for salven er "Kjære dæ/deg (navnet mitt) (masse dritt om meg, Østlandet og bedriften).

Gjest Cartman
Skrevet

Kan han ikke bare kalle ungen May-Britt. Da vokser ungen opp til å bli en sinna grå mus, noe som ser ut til å passe bra i den familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...