Gå til innhold

dritt hore!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Du er/var venninne med denne jenta, fordiii?

2. Navnet du har valgt er med høy sannsynlighet ikke så sjeldent at ingen andre har det. Er de (sitat) "hore bitch", "jævla fitte" og "dritt hore" også? Must be.

3. Du gikk på sinnemestringskurs i to år? Og du får barn?

Vel, kreativ er du. Voksen, not so much, troll eller ei.

Selv om noen har hatt sinneproblemer og fått hjelp for det, evt bare fått hjelp fordi de føler at de trenger å forebygge så kan man da få unger! Greit at TS virker gal altså, men..

Du høres ut som om du er under 14...

Anonymous poster hash: 1b6dc...5ab

Det er sommerferie nå vet du...

Anonymous poster hash: 7f18d...0ee

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Du er ingen Camilla, Snoopy, du er en  Ane eller Ellisif.

Liker navnet Ane - men mine foreldre valgte et helt annet navn :P

AnonymBruker
Skrevet

Kall barnet ditt Leah. Om venninnen din reagerer på det kan du jo si at "du vet like godt som meg at det er ét navn jeg har likt og tenkt til å bruke, du har til og med sagt at det er stygt, så jeg fatter egentlig ikke hvorfor du kalte din jente Leah" det hadde jeg sagt til hun :)

Anonymous poster hash: 3e457...aaa

• Liker 4
Skrevet

Liker navnet Ane - men mine foreldre valgte et helt annet navn :P

Sånt skjer.

Skrevet

26! 

Og dette er ikke første gangen. Hun stjal guttenavnet til vår felles venninne også! Samme regla "stakkars unge som skal hete det".

På barneskolen og ungdomskolen så var det oss tre. Vi var bestevenner. Men så stjal hun navnet Lukas fra ei venninne, og hun har ikke pratet med henne siden da. 

Nå har hun fader meg gjort det igjen, mot meg!! 

Hun er ei stygg hore! 2 barn med to forskjellige fedre, og guess what, de er brødre! hun var utro mot typen, med broren hans! 

Ghad hvor jeg hater det stygge trynet hennes! Jeg er så sint at jeg skjelver. 

Hun vet hvor viktig det navnet er for meg, Leah Isabel, og hun stjal begge! Mormoren min heter Leah, og mormoren til typen heter Isabel, begge er viktig for oss, så vi ønsket å oppkalle vår datter etter dem. Jeg fortalte hun ikke om Isabel, men vår felles venn har fortalt hun det. Jeg fikk nettopp vite det, for det var jo litt av et sammentreff at hun valgte begge deler! Hun advarte hun om å stjele vårt navn! og sa "om du også stjeler Isabel, da blir det krig". Og det blir det!!!!! 

ts

Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

Hehe. Er ikke navnet Lukas på den der "topp ti guttenavn i Norge". Lurer på om det ikke var nr. 1 på listen i fjor. Altså, da er det mange tyver ute og går. Hadde navnet vært mer uvanlig så skjønner jeg greien... men Lukas og Leah? Begge deler er navn man hører alle veier... vil du ha et unikt navn som bare er ditt, så finn på noe annet. Det er mitt tips. Både Lukas og Leah kommer til å gå i klasse med to-tre andre som heter det samme uansett. :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Er ikke navnet Lukas på den der "topp ti guttenavn i Norge". Lurer på om det ikke var nr. 1 på listen i fjor. Altså, da er det mange tyver ute og går. Hadde navnet vært mer uvanlig så skjønner jeg greien... men Lukas og Leah? Begge deler er navn man hører alle veier... vil du ha et unikt navn som bare er ditt, så finn på noe annet. Det er mitt tips. Både Lukas og Leah kommer til å gå i klasse med to-tre andre som heter det samme uansett. :P

Lukas og Leah ER FIKTIVE NAVN! jeg har sagt det to ganger allerede. Navnene hun stjal er IKKE Lukas og Leah! 

ts

• Liker 3
Skrevet

Ok jeg er enig i at det er dårlig gjort å stjele navnet til venninner, men å teagere som en unge på fjorten som kaller vedkommende fittehore og verre barnsligheter og i tillegg kalle babyen hennes for stygg.. hallo ts. Er lov å bli fornærmet, men er det mulig å reagere på en litt mer voksen måte liksom?

• Liker 2
Skrevet

Lukas og Leah ER FIKTIVE NAVN! jeg har sagt det to ganger allerede. Navnene hun stjal er IKKE Lukas og Leah! 

ts

Åja, haha, sorry - leste bare et par innlegg her. Hvis det er mer uvanlige navn så ser jeg greien, særlig om dere er nære venner og kommer til å omgås hverandre mye (og barna til hverandre). Mulig du kan si ifra til hun om at du synes det er dårlig å bruke det navnet du har snakket så mye om. Hvis du ikke har gjort det allerede da, gidd ikke lese fire sider med debatt om dette. :P

AnonymBruker
Skrevet

Bare ingen tar Iines og Elias . Krysser fingrene . Og flagger.

Anonymous poster hash: 1e354...8ca

Skrevet

Kommer til å gi det navnet til barnet mitt.  

Skrev en SMS til henne i sta. "synes det var rottent gjort å stjele vårt navn. Jeg vil ikke ha noe mer med deg å gjøre, så bare glem å ta kontakt, og JA jeg har blokkert deg over alt, ikke noe vits i å spekulere hvorfor. Grattis med barnet"

Hun kom så med den samme regla som sist "det var han som ønsket det, jeg beklager vi kan dele navnet. håper du tar turen innom som avtalt ++". 

Orker ikke å svare henne, blokkerte og slettet nummeret. 

Hun er ute av livet mitt for godt. Vår felles venninne er like forbannet som meg, siden det samme skjedde med henne. Vi skal nå gå oss en tur sammen, for å roe oss ned. Jeg er fortsatt forbannet og ikke fader om jeg drar på barselbesøk. Alt hun er ute etter er gaven, som om at jeg bruker et gram av energi eller penger på henne. 

ts

:nocomment:

• Liker 6
Skrevet

disse navnene er fiktive. Og de ekte navnene er mer sjelden enn de jeg brukte i denne tråden.

Jeg er ikke så dum at jeg legger ut fullt navn (fornavn og mellomnavn) til to barn på nett.

De ekte navnene, altså de navnene det gjelder, men som ikke er nevnt i denne tråden:

Jentenavnet har 4 eller færre som heter, altså ingen spesifikk tall.

Guttenavnet (til venninnen min) har 86 stk, og det kan du ikke komme her å si at det er et vanlig navn. Det er kun en måte å skrive det navnet også.

Jeg har jobbet i barnehage i flere år, og har aldri møtt et barn med det navnet. Verken det navnet jeg likte (jentenavnet) eller guttenavnet (det vår felles venninne ønsket å bruke).

ts

Leste du jeg skreiv? Jeg er jo i det store og det hele enig med deg, og la til at situasjonen er verst nettopp ved valg av spesielle navn. Likevel svarer du så frekt som det du gjør. Kanskje venninnen din er drittlei den aggressive fremtoningen din, og valgte navnet på trass? Vær litt mer hyggelig, varm og balansert, så skal du se at flere ting vil gå din vei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er jo folk jeg ikke kjenner, det blir jo noe helt annet. 

Men hun.. med viten og vilje... fader altså!!! HORE BITCH! 

jeg er så forbannet at jeg gråter. aahhh hater mennesker! forundrer meg ikke om vannet går nå, for jeg er så sint! 

ts

Jeg er sjokkert over din umodenhet....og dette sinnet ditt,over en bitteliten bagatell...

Er jo bare å bruke det navnet.INGEN kan stjele et navn...Alle på kloden-har like mye rett til å bruke det navnet på sine unger,som du har...

Si meg...er det du som har oppfunnet det navnet eller?Er det ikke et internasjonalt navn,brukt,mange steder i verden allerede?

Du har rett til å bli sint om noen slår deg ned og skader deg....

Noen voldtar deg....

Eller tenner på huset ditt,så du mister alt du eier og har....

Men å bli så sint over at ei veninne har brukt ditt favoritt navn.Er jo barnslig og sykt.

Du kan bruke det navnet,og evt finne et annet mellomnavn i tillegg.Så blir ikke navnene helt like.Forskjellig etternavn,har dere jo også...

Skjer deg...ro deg ned.

Anonymous poster hash: 07762...62e

Skrevet

Selv om noen har hatt sinneproblemer og fått hjelp for det, evt bare fått hjelp fordi de føler at de trenger å forebygge så kan man da få unger! Greit at TS virker gal altså, men..

Anonymous poster hash: 7f18d...0ee

Joda, selvfølgelig. 

Men når TS bruker "sinnemestring" i samme setning som; "kastet bort to år på det" så lyser det et par røde flagg.

Hun blir så opphisset over en bagatell. Det er dét som bekymrer meg. Det samme kan sies om en alkoholiker, vedkommende må jo kontrollere seg for å ikke drikke igjen. TS (og andre som har slitt med sinneutbrudd) må være ekstra påpasselige slik at de ikke faller tilbake i gamle vaner.

Så jeg prøver ikke å være generaliserende, eller si at alle som har slitt med sinne (eller alkohol) ikke kan få barn! Bare at de må passe bedre på når de får barn ;)

Skrevet

TS, du er tydeligvis helt ute av kontroll på deg selv. Skaff deg hjelp.

AnonymBruker
Skrevet

Troll..? Lukter mistenkelig trollete, dette.

Og jeg har vanskelig for å tro at ei norsk dame på 26 har bestemødre med den type navn. "Leah Isabel" skulle visst være fiktivt, men hvis det er den stilen ts liker, så tviler jeg på at bestemødrene i familien hadde to navn i samme sjanger, som passet så perfekt sammen.

Vår gjeng er i samme alder, og det hadde blitt en rekke med "Aslaug Klara", "Petra Sigrun", "Hjørdis Amalia", "Kjellaug Olaug" - dere skjønner hvor jeg vil hen.

Men problemstillingen er interessant, uansett om den er ekte eller ikke.

Vi har ei i vår gjeng, som har brent noen broer ved å holde på sånn. Hun har tre unger, og to av ungene har navn, som det var kjent i gjengen at to av parene "holdt av".

Men så må man spørre seg; har man reservasjonsrett på navn? Og vil man virkelig låse seg fast i et navn allerede før man er gravid? Jeg syntes det var så koselig å gjøre navneresearch da jeg gikk gravid. Fant så mange navn jeg likte.

Og selv om vi bestemte oss to mnder før jentungen kom, så endret vi mening i det vi fikk se henne.

Men, ts, hvis dette ikke er trolling, og du virkelig har kuttet denne kvinnen ut av livet ditt, er det da et problem å kalle ungen din det samme? De vil jo aldri møtes, så da er jo det ikke noe problem.

Anonymous poster hash: a29c0...28f

• Liker 3
Skrevet

Skjønner godt hvorfor du er sinna. Sånne folk er ikke verdt tiden din TS, for de vil alltid bare føre med seg negativitet. Bedre å kutte kontakten med sånne, for å si det på en pen måte. Klem til deg! :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg var venn med i 10 år, har nå fått en unge. Hun hadde termin en måned før meg, begge ventet jenter.

Jeg er forbannet, jævlig forbannet! Vi snakket om fremtidlige barn, og navn. Leah, det er det navnet jeg har elsket siden jeg var 6 år for svarte! "æsj, for et stygt navn", det fikk jeg høre hele tiden. "Du skal vell bruke det stygge, fæle navnet til datteren din? synes synd på henne!" fikk jeg høre for noen få uker siden. Jeg har ikke nevnt det navnet på minst 5 år!

Hvem i svarte helvete fettkuk kjerring var det som NÅ har brukt det navnet?!!!!

Bra barnet er like stygg som moren sin! Jeg skal aldri snakke med hun igjen. Stjele navnet til MITT BARN!! Faen altså.

Anonymous poster hash: 66d0e...005

Interessant overskrift og innlegg forøvrig.

Er du fra Nord-Norge?

Prinsesse Martha Louise har jo en datter - kongens barnebarn - som heter Leah.

Navnet Lea /Leah er akseptert i kongelig krets.

Da er vel alt greit?

Anonymous poster hash: d9274...e2c

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Herregud så barnslig og umoden du er...

Endret av Winza
Gjest i am who i am
Skrevet (endret)

Det er spesielt av henne å "stjele" et navn etter å ha snakket stygt om navnet, men samtidig eier man ikke navn i den forstand. Man må velge det navnet som man til syvende og sist har mest lyst til å kalle ungen sin, ellers vil man angre i etterkant. Dersom jeg hadde hatt veldig lyst til å kalle ungen min for et navn, og min venninne "stjal" det så hadde ikke jeg viket vekk fra det navnet av den grunn, så sta er jeg. Min venninne ville jo visst innerst inne at det var JEG som "fant" navnet først, så fikk hun heller føle seg som en hermegås, da. Det er uansett mange som velger navn ut fra navnetoppen (jeg sier ikke at navnet du tenkte på er på navnetoppen) uansett, så det vil som regel alltid være flere med et navn i en klasse eller vennegjeng, så det å ha samme navn som noen må man heller bare bite i seg.

Lea/Leah er forøvrig et ganske "vanlig" navn. Det er langt fra så uvanlig som Aealla Malove Bluebell Marie Ingeborg Hjørdis Sand Aulie, for å si det sånn.

Endret av i am who i am

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...