Gå til innhold

dritt hore!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg var venn med i 10 år, har nå fått en unge. Hun hadde termin en måned før meg, begge ventet jenter.
Jeg er forbannet, jævlig forbannet! Vi snakket om fremtidlige barn, og navn. Leah, det er det navnet jeg har elsket siden jeg var 6 år for svarte! "æsj, for et stygt navn", det fikk jeg høre hele tiden. "Du skal vell bruke det stygge, fæle navnet til datteren din? synes synd på henne!" fikk jeg høre for noen få uker siden. Jeg har ikke nevnt det navnet på minst 5 år! 

Hvem i svarte helvete fettkuk kjerring var det som NÅ har brukt det navnet?!!!! 

Bra barnet er like stygg som moren sin! Jeg skal aldri snakke med hun igjen. Stjele navnet til MITT BARN!! Faen altså. 

Anonymous poster hash: 66d0e...005
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: dbebe...162
  • Liker 25
Skrevet

Ei jeg var venn med i 10 år, har nå fått en unge. Hun hadde termin en måned før meg, begge ventet jenter.

Jeg er forbannet, jævlig forbannet! Vi snakket om fremtidlige barn, og navn. Leah, det er det navnet jeg har elsket siden jeg var 6 år for svarte! "æsj, for et stygt navn", det fikk jeg høre hele tiden. "Du skal vell bruke det stygge, fæle navnet til datteren din? synes synd på henne!" fikk jeg høre for noen få uker siden. Jeg har ikke nevnt det navnet på minst 5 år! 

Hvem i svarte helvete fettkuk kjerring var det som NÅ har brukt det navnet?!!!! 

Bra barnet er like stygg som moren sin! Jeg skal aldri snakke med hun igjen. Stjele navnet til MITT BARN!! Faen altså. 

Anonymous poster hash: 66d0e...005

Snakk om å legge hatet på rett sted..

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

*dritthore

Anonymous poster hash: 75134...ded
  • Liker 12
Skrevet

Håper du ikke forventer sympati når du skriver sånn.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kall barnet ditt Leah da. Ser ikke hva som er i veien for at du kan gjøre det. 

Anonymous poster hash: 6dad1...72c
  • Liker 40
Skrevet

Du burde ikke få barn før du kan oppføre deg som en voksen i alle fall.

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Siden du uansett vil slutte å ha henne i livet ditt så er problemet allerede løst spør du meg.

Anonymous poster hash: 75134...ded
  • Liker 11
Skrevet

Dette var bare helt drøyt. Skjerpings!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: dbebe...162

26! 

Og dette er ikke første gangen. Hun stjal guttenavnet til vår felles venninne også! Samme regla "stakkars unge som skal hete det".

På barneskolen og ungdomskolen så var det oss tre. Vi var bestevenner. Men så stjal hun navnet Lukas fra ei venninne, og hun har ikke pratet med henne siden da. 

Nå har hun fader meg gjort det igjen, mot meg!! 

Hun er ei stygg hore! 2 barn med to forskjellige fedre, og guess what, de er brødre! hun var utro mot typen, med broren hans! 

Ghad hvor jeg hater det stygge trynet hennes! Jeg er så sint at jeg skjelver. 

Hun vet hvor viktig det navnet er for meg, Leah Isabel, og hun stjal begge! Mormoren min heter Leah, og mormoren til typen heter Isabel, begge er viktig for oss, så vi ønsket å oppkalle vår datter etter dem. Jeg fortalte hun ikke om Isabel, men vår felles venn har fortalt hun det. Jeg fikk nettopp vite det, for det var jo litt av et sammentreff at hun valgte begge deler! Hun advarte hun om å stjele vårt navn! og sa "om du også stjeler Isabel, da blir det krig". Og det blir det!!!!! 

ts

Anonymous poster hash: 6aaec...1fc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I følge SSB er det allerede 16 stykker i Norge som heter Leah Isabel, så løpet er nok kjørt for lenge siden er jeg redd.

*finner frem popcon*

Anonymous poster hash: 46078...365
  • Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er så forbannet!!! 

Tror jeg må gå meg en laaang tur, eller slå ned et tre eller noe, jeg så sint. Har ikke vært så sint på mange, mange år. Om hun var her foran meg nå, så hadde jeg dratt hun rett ned. 

Der gikk 2 år på sinnemestringskurs rett ut vinduet. 

ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I følge SSB er det allerede 16 stykker i Norge som heter Leah Isabel, så løpet er nok kjørt for lenge siden er jeg redd.

*finner frem popcon*

Anonymous poster hash: 46078...365

det er jo folk jeg ikke kjenner, det blir jo noe helt annet. 

Men hun.. med viten og vilje... fader altså!!! HORE BITCH! 

jeg er så forbannet at jeg gråter. aahhh hater mennesker! forundrer meg ikke om vannet går nå, for jeg er så sint! 

ts

Skrevet

om dere ikke skal ha kontakt så kall henne det selv da vet du. 

• Liker 11
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Jepp, følger glatt denne tråden!

Skrevet

Ingen eier navn. Du har tydeligvis bestemt deg for ikke å ha kontrakt med denne dama, så bare kall barnet sitt akkurat hva du vil. Det er 2700 personer som heter Leah, så datteren din hadde uansett ikke blitt alene om navnet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"er hun ikke en nydelig prinsesse?" - NEI DET ER HUN IKKE!!! Grrrr

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen eier navn. Du har tydeligvis bestemt deg for ikke å ha kontrakt med denne dama, så bare kall barnet sitt akkurat hva du vil. Det er 2700 personer som heter Leah, så datteren din hadde uansett ikke blitt alene om navnet.

det er ikke det som er saken her. Men det at hun med viten og vilje tok det navnet, etter å ha snakket dritt om navnet i flere år! Hvorfor kunne ikke bare kalle datteren for Vårin, slik som hun gnålte om i flere år!!!!!

ts

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill å ikke få barn noen sinne! Du kan jo ikke oppføre deg voksent selv. Hvordan kan du ta sinnet ditt ut på barnet?! :O 

Anonymous poster hash: ff01f...11a
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...