AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #1061 Del Skrevet 12. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Å være imot pels er negativt? Hva er det med pels som er så feil? Altså selve pelsen i seg selv. Jeg tenker ikke på pelsindustrien og dyr som lider og hele den pakka. Jeg kan ikke nok om det. Jeg tenker på pels. Pels fra dyr som har levd et bra liv, som ble skutt i villmarka, hele dyret ble brukt. Hva er problemet med å bruke pelsen? Jeg fatter det ikke. Alle normale, oppegående, mennesker er mot dyremishandling i alle former og forekomster. Anonymkode: 3b7de...605 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. oktober 2018 #1062 Del Skrevet 13. oktober 2018 Vestlige kvinner ( kvinner i vesten) er ikke undertrykte . De har nøyaktig de samme muligheter og rettigheter som menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1063 Del Skrevet 13. oktober 2018 Har altfor mange fordommer og får alle bekreftet her inne. Jeg har fordommer mot folk som: Støtter pelsindustrien og annen dyremishandling Stemmer FrP Tror global oppvarming er noe tull Synes grønn politikk er noe tull Oppfordrer til toxic masculinity Kinkshamer Ser ned på veggiser Dømmer folk etter utseende Ikke resirkulerer Er homofobe Er rasister/nazister Er kriminelle Er ''redde'' for overvektige mennesker eller ser ned på de Er antifemininstiske Er svært religiøse Hilsen sortkledd, piercete, tattovert, feminist, kjønnsnøytral, bifil, bdsm'er, tjukk, satanistisk, dyrevernsaktivist, miljøaktivist, veggis dame. Anonymkode: e9e59...355 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. oktober 2018 #1064 Del Skrevet 13. oktober 2018 De mest kvinnefientlige mennesker er kvinnelige feminister på venstresiden og mannlige feminister. Hvordan de behandler konservative kvinner og hvordan de snakker om dem er direkte motbydelig. Og det er så sexist og nedvergende at det er til å bli kvalm av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 13. oktober 2018 #1065 Del Skrevet 13. oktober 2018 Ja, mange. Og siden jeg ikke sier dem høyt, så gjør jeg det ikke her heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 13. oktober 2018 #1066 Del Skrevet 13. oktober 2018 Æææh, blir helt kvalm av å lese hva folk skriver her inne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1067 Del Skrevet 13. oktober 2018 - Folk som har gått ned i vekt som følge av slankeoperasjon, er ikke flinke. De er late og mangler alt som heter viljestyrke. - Noen psykisk syke kan rett og slett ikke hjelpes. Om man har gått inn og ut av instirusjoner i 20 år, hva er poenger med å fortsette å prøve å hjelpe dem? - De aller, aller fleste uføre burde ikke vært det. 99% kan gjøre noe. Nok en gang er det bare viljen det står på. - Det finnes ikke fattigdom i Norge. Sammenlignet med nesten alle andre mennesker i verden, har selv de med dårligst råd i det Norge det veldig bra. Anonymkode: 5b9aa...303 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1068 Del Skrevet 13. oktober 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: - Det finnes ikke fattigdom i Norge. Sammenlignet med nesten alle andre mennesker i verden, har selv de med dårligst råd i det Norge det veldig bra. Anonymkode: 5b9aa...303 Tror ingen påstår at norsk fattigdom er det samme som afrikansk fattigdom. Men du har helt rett. Anonymkode: d263f...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. oktober 2018 #1069 Del Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: - De aller, aller fleste uføre burde ikke vært det. 99% kan gjøre noe. Nok en gang er det bare viljen det står på. Anonymkode: 5b9aa...303 Jeg vil gjøre noe Kan ikke du komme med tips til hvilken arbeidsplass jeg kan gjøre noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1070 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg har til gode å møte en rasist som har noe mellom ørene. De tror på de mest utrolige historier. Anonymkode: 20ba1...0d3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1071 Del Skrevet 13. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har til gode å møte en rasist som har noe mellom ørene. De tror på de mest utrolige historier. Anonymkode: 20ba1...0d3 Dette er en opplevelse ikke fordom eller mening. Anonymkode: d263f...072 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 13. oktober 2018 #1072 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg har sterke fordommer mot religion. Inkludert (men ikke begrenset til) islam. Ingen ting har drept og undertrykket flere uskyldige mennesker enn den massepsykosen religion representerer. Jeg er tilhenger av at alle og enhver kan mobbe og hetse religion og andre eventyr akkurat så mye de vil. Dette inkluderer både opp-ned-kors og karikaturer av den såkalte profeten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1073 Del Skrevet 13. oktober 2018 De som er religiøse er hjernevasket og manipulert. Anonymkode: a6bc8...2c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 13. oktober 2018 #1074 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg har for fordommer mot de som bruker engelske titler på en stilling i et norsk selskap. F.eks HR-manager. Selv om det egentlig er ledelsens feil, får det både den som titulerer seg slik og firmaet vedkommende jobber for til å se komplett useriøst ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1075 Del Skrevet 13. oktober 2018 Har fordommer mot naive "anti-rasister" som mener at islam ikke er en voldelig religion. Helt siden religionen oppsto har vold fulgt etter. Muhammad var også en slags hærfører, og ville erobre land, og tvinge islam på mennesker. Jeg mener ikke at muslimer er terrorister eller lignende, men det er naivt, og idiotisk å tro at islam er/var en fredfull religion. Anonymkode: ac37c...82c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1076 Del Skrevet 13. oktober 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fordommer mot naive "anti-rasister" som mener at islam ikke er en voldelig religion. Helt siden religionen oppsto har vold fulgt etter. Muhammad var også en slags hærfører, og ville erobre land, og tvinge islam på mennesker. Jeg mener ikke at muslimer er terrorister eller lignende, men det er naivt, og idiotisk å tro at islam er/var en fredfull religion. Anonymkode: ac37c...82c Det der gjelder e fleste religioner. Anonymkode: d263f...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1077 Del Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, isw skrev: Jeg har sterke fordommer mot religion. Inkludert (men ikke begrenset til) islam. Ingen ting har drept og undertrykket flere uskyldige mennesker enn den massepsykosen religion representerer. Jeg er tilhenger av at alle og enhver kan mobbe og hetse religion og andre eventyr akkurat så mye de vil. Dette inkluderer både opp-ned-kors og karikaturer av den såkalte profeten. Det stemmer om man har et veldig forenklet bilde på historien. Anonymkode: d263f...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1078 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg mener det bare finnes to kjønn. Enten er man kvinne eller så er man mann. Man kan ikke være så mange kjønn som vi er i dag, med mindre man er født tvekjønnet. jeg mener heller ikke man kan skifte kjønn. Det er noe jeg føler ligger i hodet til de som mener de er født i feil kjønn. Kanskje ikke like akseptabelt å være en gutt med sminke og kjole, og være en jente som er veldig guttete. Anonymkode: 41284...904 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1079 Del Skrevet 13. oktober 2018 Synes ofte mennesker som er veldig opptatt av utseendet (typ trene for å se «bra» ut), og merker (klær, klokker, biler, vesker o.l.) mangler substans. Det virker som at de har så dårlig selvtillit at de må ha disse tingene for å kompensere for noe. Anonymkode: 86215...edb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1080 Del Skrevet 13. oktober 2018 De som operer trynet, tar fillers, botox før 25 og bruker generelt sykt mye sminke, har ekstrem dårlig selvtillit. Det er svært få som har sminke som en hobby. Anonymkode: a6bc8...2c8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå