AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #761 Del Skrevet 5. august 2017 Jeg har faktisk noen ganske store fordommer mot folk her på Kvinneguiden som leser elendige rosa-bloggere. For deretter å komme hit til forumet, bare for å sutre over hvor elendige de mener at disse bloggene er! Bloggene er jo selvdølgelig stort sett rævva, og smekk full av reklamer. Men likevel er det tydeligvis temmelig mange tullinger som leser disse bloggene nesten hver eneste dag. De genererer jo veldig mange klikk til bloggerne (og alle reklamene deres!) selv om de påstår at de overhodet ikke liker noe av det tullet de leser om på bloggene... Anonymkode: 14cb3...6c3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #762 Del Skrevet 5. august 2017 Islam og alt tilhørende. Kommunisme og sosialisme. Kommunister og sosialister. Folk tror "kjærlighetssorg" er det verste som har skjedd verden. Folk som tror på "kjærligheten" Småbarnsforeldre som tror hele verden dreier seg om kidden deres. Småbarnsforeldre som krever at alle skal ta hensyn til at de har formert seg. Folk som tror de redder verden ved å kjøre elbil. Folk som aldri gjør noe annet enn å trene, eller snakke om trening. Popfenomenet "ME". Norske komikere og skuespillere. Anonymkode: 0b8a5...d98 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodets rett Skrevet 5. august 2017 #763 Del Skrevet 5. august 2017 På 17.7.2017 den 1.44, AnonymBruker skrev: Et norskt barn er ikke verdt mer enn et syrisk barn. Anonymkode: 6ac60...fc1 Det er noe alvorlig galt med mennesker som virkelig mener dette. Hvilket ikke er en fordom en gang, det er et psykiatrisk faktum. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 5. august 2017 #764 Del Skrevet 5. august 2017 5 minutter siden, Blodets rett skrev: Det er noe alvorlig galt med mennesker som virkelig mener dette. Hvilket ikke er en fordom en gang, det er et psykiatrisk faktum. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #765 Del Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, Blodets rett skrev: Det er noe alvorlig galt med mennesker som virkelig mener dette. Hvilket ikke er en fordom en gang, det er et psykiatrisk faktum. Kommer an på perspektivet. Åpenbart er ditt barn mer verdt for deg enn naboens barn. Men alle med normale evner skjønner at naboens barn er like mye verdt for naboen som dine barn er for deg. Og at syriske barn er like mye verdt for dem, som norske barn er for oss. Det er dette perspektivet vi har når vi sier at alle er like mye verdt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodets rett Skrevet 5. august 2017 #766 Del Skrevet 5. august 2017 2 minutter siden, Brimi skrev: Hvorfor? Vel, dersom en mor eller far i valget mellom å redde sine egne barn eller andres barn fra å dø, og valgte å redde andres barn fordi hun eller han mener at alle barn er like mye verdt, så kvalifiserer det definitivt til tvangsinnleggelse på psykiatrisk institusjon. Det samme mener jeg om dem som er så psykisk skadet at de virkelig mener jeg er like mye verdt som deres egen mor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #767 Del Skrevet 5. august 2017 Har sterke fordommer mot folk som tror feminisme kun er for kvinner og at de er stygge, hårete og uatraktive DA er man ganske naiv og lite opplyst. Anonymkode: 7296b...db1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ventelistejenta Skrevet 5. august 2017 #768 Del Skrevet 5. august 2017 - Kvinner som har hvitbleket hår med svart/mørkebrunt hår i nakken - Kvinner som er opptatt av å vise frem de store puppene sine, spesielt de som velger å ikke bruke BH - Feminister som står for "free the nipple". Noe på kroppen må da få være litt mystisk for andre og overlatt til fantasien? Er ikke noe gøy å få se puppene til noen hvis alle viser sine frem - Folk som hater på alle klassiske, gamle grinefilmer fordi de ikke takler å konfrontere den emosjonelle delen i seg selv - Burka. - Folk som spiser bare stekt og fettete mat, spesielt med mye dressing og smelta smør på - Folk som er avhengig av hudprodukter (jeg har vakker hud uten å bruke noe) - Kvinner som bruker sminke for å dekke over det kvisete ansiktet deres, da sminken egentlig bare gjør at de får mer kviser - Folk som ikke skjønner at det finnes skjulte sykdommer (bortsett fra ME, for det forstår jeg faktisk ikke selv) - Folk som alltid forteller om de psykiske og fysiske plagene deres, ender opp med at jeg hører det så ofte at jeg ikke bryr meg - Folk som ikke tør å fortelle andre hvilken karakter de fikk (karakteren er jo ikke dårligere bare fordi du forteller det til dem) - Folk som mener at alle som studerer er smarte - Folk som er hensynsløse - Hipstere - Gamblere - Folk som bruker penger på spill ETTER at de har kjøpt selve spillet - Overfladiske mennesker som ikke forstår at dreadlocks bare er en hårfrisyre - Folk som ikke tenker over konsekvensene av deres handlinger - Folk fra Fauske - Middelaldrende folk som ikke har peiling på nettvett, og dermed skriver mye støtende drit i kommentarfelt på facebook - Sånne type populær-mainstream-forhold som man ser overalt på instagram - Folk som er mot abort - Folk som er mot tvangssterilisering - Folk som går idrettslinjer og driver med idrett generelt Det er sååå mye mer, men legger heller det til om jeg kommer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #769 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sterke fordommer mot folk som tror feminisme kun er for kvinner og at de er stygge, hårete og uatraktive DA er man ganske naiv og lite opplyst. Anonymkode: 7296b...db1 Det er en fordom å tro at feminister er stygge, hårete og uattraktive. Men det er ikke en fordom å mene at de som tror dette, er ganske naive og lite opplyst. I det hele tatt er det mange som forveksler det å ikke like noe, med en fordom. For eksempel: 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke damer som har barn med flere forskjellige fedre og hvor fedre ikke får se far. Jeg liker ikke ALLE innleggene her inne om de som sliter psykisk, angst, depresjon pga oppveksten og attpåtil på aap eller ufør. Hvis så mange virkelig hadde slitt, så er det svært mye dårlig oppvekstvilkår i blandt oss. Liker ikke asylsøkere Liker ikke folk som trur de er Guds gave til det annet kjønn. Menn med thai er avskyelig. Anonymkode: f2f60...a6f Det første er ikke en fordom, men noe du ikke liker. Det andre er en blanding av fordommer og realitet. Det er et faktum at det var for lett å bli ufør inntil nylig, nettopp derfor ble reglene innskjerpet. Det tredje smaker fordomsfullt, men trenger en begrunnelse for å avgjøre dette. Det fjerde er ikke fordomsfullt. Det siste er fordomsfullt. Edit: Men ser nå at trådens tittel er "mening eller fordom", så det siterte er innenfor. Bare man ikke tror en mening er en fordom. Endret 5. august 2017 av Horten Market Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ventelistejenta Skrevet 5. august 2017 #770 Del Skrevet 5. august 2017 8 minutter siden, Horten Market skrev: Det er en fordom å tro at feminister er stygge, hårete og uattraktive. Men det er ikke en fordom å mene at de som tror dette, er ganske naive og lite opplyst. I det hele tatt er det mange som forveksler det å ikke like noe, med en fordom. For eksempel: Det første er ikke en fordom, men noe du ikke liker. Det andre er en blanding av fordommer og realitet. Det er et faktum at det var for lett å bli ufør inntil nylig, nettopp derfor ble reglene innskjerpet. Det tredje smaker fordomsfullt, men trenger en begrunnelse for å avgjøre dette. Det fjerde er ikke fordomsfullt. Det siste er fordomsfullt. Les overskriften til forumet da. Mulig å ytre meninger som ikke er fordommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 5. august 2017 #771 Del Skrevet 5. august 2017 (endret) 1 minutt siden, Ventelistejenta skrev: Les overskriften til forumet da. Mulig å ytre meninger som ikke er fordommer Haha, jeg oppdaget og redigerte før du fikk tatt meg! Du har rett, altså. Endret 5. august 2017 av Horten Market Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pizzabakeren Skrevet 5. august 2017 #772 Del Skrevet 5. august 2017 14 minutter siden, Ventelistejenta skrev: - Kvinner som har hvitbleket hår med svart/mørkebrunt hår i nakken - Kvinner som er opptatt av å vise frem de store puppene sine, spesielt de som velger å ikke bruke BH - Feminister som står for "free the nipple". Noe på kroppen må da få være litt mystisk for andre og overlatt til fantasien? Er ikke noe gøy å få se puppene til noen hvis alle viser sine frem - Folk som hater på alle klassiske, gamle grinefilmer fordi de ikke takler å konfrontere den emosjonelle delen i seg selv - Burka. - Folk som spiser bare stekt og fettete mat, spesielt med mye dressing og smelta smør på - Folk som er avhengig av hudprodukter (jeg har vakker hud uten å bruke noe) - Kvinner som bruker sminke for å dekke over det kvisete ansiktet deres, da sminken egentlig bare gjør at de får mer kviser - Folk som ikke skjønner at det finnes skjulte sykdommer (bortsett fra ME, for det forstår jeg faktisk ikke selv) - Folk som alltid forteller om de psykiske og fysiske plagene deres, ender opp med at jeg hører det så ofte at jeg ikke bryr meg - Folk som ikke tør å fortelle andre hvilken karakter de fikk (karakteren er jo ikke dårligere bare fordi du forteller det til dem) - Folk som mener at alle som studerer er smarte - Folk som er hensynsløse - Hipstere - Gamblere - Folk som bruker penger på spill ETTER at de har kjøpt selve spillet - Overfladiske mennesker som ikke forstår at dreadlocks bare er en hårfrisyre - Folk som ikke tenker over konsekvensene av deres handlinger - Folk fra Fauske - Middelaldrende folk som ikke har peiling på nettvett, og dermed skriver mye støtende drit i kommentarfelt på facebook - Sånne type populær-mainstream-forhold som man ser overalt på instagram - Folk som er mot abort - Folk som er mot tvangssterilisering - Folk som går idrettslinjer og driver med idrett generelt Det er sååå mye mer, men legger heller det til om jeg kommer på noe Hahaha, jeg er sånn jeg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2017 #773 Del Skrevet 5. august 2017 Menn som henter damer fra Asia Folk som tror at den hvite rase har mest verdi Folk som stemmer Frp, så noen av dem hater utlendinger men hentet en Thai dame selv: Røyker når man er gravid Ser ikke selv at dem har det jævlig i huset blind Folk som kritiserer alene mødre Rasister Kaller andre dum Menn som ser ut som en julegris selv som tror dem har så sjans Folk som tror dem er så smarte som skal forklare alt som du vet fra før Alle friske under 60 år som naver som er i grunn friske Folk som tror dem vet best hva som er bra for deg Anonymkode: b07b2...85e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #774 Del Skrevet 6. august 2017 Og så har jeg "fordommer" mot folk som siterer en veldig lang tråd, bare for å komme med en bitteliten kommentar selv... Anonymkode: 14cb3...6c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #775 Del Skrevet 6. august 2017 11 timer siden, Blodets rett skrev: Vel, dersom en mor eller far i valget mellom å redde sine egne barn eller andres barn fra å dø, og valgte å redde andres barn fordi hun eller han mener at alle barn er like mye verdt, så kvalifiserer det definitivt til tvangsinnleggelse på psykiatrisk institusjon. Det samme mener jeg om dem som er så psykisk skadet at de virkelig mener jeg er like mye verdt som deres egen mor. Måten KG løser alle filosofiske verdispørmål på: hvem ville du reddet ut av et brennende hus Anonymkode: 320c5...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodets rett Skrevet 6. august 2017 #776 Del Skrevet 6. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Måten KG løser alle filosofiske verdispørmål på: hvem ville du reddet ut av et brennende hus Anonymkode: 320c5...c27 Jordnære eksempler avslører høytflyvende politisk korrekt stupiditet fullstendig uten bakkekontakt. Politisk korrekthet i seg selv kvalifiserer jo til en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #777 Del Skrevet 6. august 2017 2 minutter siden, Blodets rett skrev: Jordnære eksempler avslører høytflyvende politisk korrekt stupiditet fullstendig uten bakkekontakt. Politisk korrekthet i seg selv kvalifiserer jo til en diagnose. På dette tidspunktet har det brennende huset blitt et meme- et ustyrtelig morsomt et spør du meg Anonymkode: 320c5...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #778 Del Skrevet 6. august 2017 Folk med 'allergier' mot gluten og laktose. Sikkert 30% av venninnene mine har blitt 'allergiske' de siste årene. Kan man ikke bare være ærlig å si at man er på slanker'n? Anonymkode: 98b21...875 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodets rett Skrevet 6. august 2017 #779 Del Skrevet 6. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: På dette tidspunktet har det brennende huset blitt et meme- et ustyrtelig morsomt et spør du meg Anonymkode: 320c5...c27 Jeg må innrømme at jeg har store fordommer mot politisk korrekte mennesker som ikke er i stand til å argumentere mot annet enn sine egne stråmenn. Brennende hus, hvor har du det fra? Jeg har aldri nevnt det. Det er utelukkende ditt eget fantasifoster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2017 #780 Del Skrevet 6. august 2017 14 timer siden, Blodets rett skrev: Det er noe alvorlig galt med mennesker som virkelig mener dette. Hvilket ikke er en fordom en gang, det er et psykiatrisk faktum. Jeg er egentlig enig, men å forvente at jeg skal bry meg like mye om andre barn enn mine egne, det skjer ikke. Barn fra n-land er n-lands problem og selvsagt det barnets foreldre. I en stamme/familie skal du først og fremst ta hensyn til deg og dine. De forpliktelser vi har gjennom internasjonale samarbeid osv får duge. Anonymkode: af8f0...3e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå