Mari Y Skrevet 12. mars 2017 #421 Del Skrevet 12. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Muslimer og folk som ikke bruker blinklys. Kombinasjonen er aller verst. Anonymkode: 8531d...7b9 Muslimer er ikke noen homogen 'gruppe', da man teller 1. 5 milliarder mennesker verden over. Men det er sikkert lett for mange å ha fordommer mot jøder og muslimer pga alt man leser i mediene. Men folk som ikke bruker blinklys, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 12. mars 2017 #422 Del Skrevet 12. mars 2017 På 01.03.2017 den 10.49, AnonymBruker skrev: Folk som på død og liv SKAL ha langt går selvom det er slitt og ødelagt. Folk med hår ned til rumpa. Ser ut som de har glemt å klippe seg i årevis. Og hvis noen kommenterer at de har langt hår, svarer de "takk!", som om kommentaren automatisk var et kompliment. Vegetarianere som forventer at hele verden skal tilrettelegge og respektere deres kosthold, men som bruker masse energi på å rakke ned på folk som spiser kjøtt. Inviterer jeg vegetarianere på middag lager jeg alltid et alternativ til dem, men har et familiemedlem som likevel skal sitte og sutre og uffe seg over det vi spiser. "Daakaar sauen :(" osv. Samme personen nektet også et helt selskap og spise et potetgull som var kjøpt inn (det inneholdt noe som ikke var vegetar), siden det var "urettferdig". Ingenting i mot vegetarianere som oppfører seg ordentlig. Veganere. Alle veganere jeg har møtt mener det er dette kostholdet er det eneste naturlige for mennesker, men ingen kan svare på hvordan man skulle fått B12 på naturlig vis. Folk som tåler gluten helt bra, men likevel har kuttet det ut fordi "glutenfritt er sunt" Anonymkode: e859e...9f9 Du høres ut som et menneske jeg kan trives med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #423 Del Skrevet 12. mars 2017 På 7/21/2015 den 15.35, AnonymBruker skrev: for det er jo ikke alt man trenger å si høyt er det vel...? Anonymous poster hash: f6d30...45a Jo, deler alle fordommer høyt overalt: mot røykere, innvandrere, østkanten og ekstroverte. Anonymkode: ea6b0...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #424 Del Skrevet 12. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo, deler alle fordommer høyt overalt: mot røykere, innvandrere, østkanten og ekstroverte. Anonymkode: ea6b0...fdc Og overvektige samt de med tatoveringer, med mer. Anonymkode: ea6b0...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 12. mars 2017 #425 Del Skrevet 12. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, deler alle fordommer høyt overalt: mot røykere, innvandrere, østkanten og ekstroverte. Anonymkode: ea6b0...fdc Det finnes noen veldig bra steder i Oslo øst, også, men tipset er å unngå de verste stedene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2017 #426 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg har fordommer mot veldig overvektige folk, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tok seg sammen før de var 60 kg overvektige. Jeg har også fordommer mot kristne folk, hvordan kan folk tro på noe de aldri har sett eller som de aldri får se. I tillegg vet man at bibelen er type historier som er "fjær til 5 høns" og det finnes beviser for at den har blitt skrevet om 568 ganger. Videre finner man ingen beviser for at Jesus virkelig utførte alle de miraklene han liksom skulle ha utført. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #427 Del Skrevet 12. mars 2017 Moderne kristne med holdninger fra middelalderen. Anonymkode: 09da8...d8d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #428 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg har fordommer mot de som er misunnelige på de med langt hår og stor rumpe. Anonymkode: ac5ef...f9b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #429 Del Skrevet 13. mars 2017 12 timer siden, Boomonster skrev: Jeg har fordommer mot veldig overvektige folk, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke tok seg sammen før de var 60 kg overvektige. Jeg har også fordommer mot kristne folk, hvordan kan folk tro på noe de aldri har sett eller som de aldri får se. I tillegg vet man at bibelen er type historier som er "fjær til 5 høns" og det finnes beviser for at den har blitt skrevet om 568 ganger. Videre finner man ingen beviser for at Jesus virkelig utførte alle de miraklene han liksom skulle ha utført. Psykisk sykdom, spiseforstyrrelse. Jeg har fordommer mot folk som tror alle overvektige er det av latskap og fri vilje. At det liksom er forskjell på å spise seg til døde framfor å sulte seg. Er du anoretiker skal du få hjelp og får forståelse, men veier du 150 kg så må du slutte å stappe kjeften med sjokolade. Ingen som tenker på årsaken til at et menneske spiser seg syk. Anonymkode: e253a...fa1 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 13. mars 2017 #430 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Personer som kritiserer "eliten" og selv mener de representerer "folket". Merkelig hvordan man kan ha de mest ekstreme meningene og likevel tro man utgjør majoriteten. Endret 13. mars 2017 av Hermine Grang 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 14. mars 2017 #431 Del Skrevet 14. mars 2017 Hater bedreviterenog hjernevaska folk som tror jobben er livet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars 2017 #432 Del Skrevet 14. mars 2017 På Sunday, March 12, 2017 den 10.00, Mari Y skrev: Bevis? Det er ikke uakseptabelt å ha følelser. Det er uakseptabelt i dette tilfellet å handle ut ifra dem, og som sagt, så er ikke alle overgripere pedofile. Jo alle som ønsker å ha sex med barn må jo være pedofile. Om ikke hadde de jo ikke ønsket å gjøre sånt med barn 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. mars 2017 #433 Del Skrevet 14. mars 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Psykisk sykdom, spiseforstyrrelse. Jeg har fordommer mot folk som tror alle overvektige er det av latskap og fri vilje. At det liksom er forskjell på å spise seg til døde framfor å sulte seg. Er du anoretiker skal du få hjelp og får forståelse, men veier du 150 kg så må du slutte å stappe kjeften med sjokolade. Ingen som tenker på årsaken til at et menneske spiser seg syk. Anonymkode: e253a...fa1 Anorektikere blir ikke vist forståelse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. mars 2017 #434 Del Skrevet 14. mars 2017 7 timer siden, Maleficenta skrev: Jo alle som ønsker å ha sex med barn må jo være pedofile. Om ikke hadde de jo ikke ønsket å gjøre sånt med barn Det er en tiltrekning, men hittil vet man ikke om det er en sykdom eller legning. Hun mener at de utgjør en risiko fordi de har de følelsene de har. Men nå er det også pedofile som aldri har begått overgrep. Dessuten hvor sikre kan vi være på at det er noe de velger å føle selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. mars 2017 #435 Del Skrevet 14. mars 2017 7 timer siden, Maleficenta skrev: Jo alle som ønsker å ha sex med barn må jo være pedofile. Om ikke hadde de jo ikke ønsket å gjøre sånt med barn En pedofil er en som er tiltrukket av pre-pubertale barn. Dvs fravær av pubertet. Men det var uansett ikke en del av spørsmålet. Folk kan jo gå i årevis med følelser inne i seg, uten å gjennomføre dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 14. mars 2017 #436 Del Skrevet 14. mars 2017 7 timer siden, Maleficenta skrev: Jo alle som ønsker å ha sex med barn må jo være pedofile. Om ikke hadde de jo ikke ønsket å gjøre sånt med barn Eh, nei. Det kan også ha noe med makt å gjøre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #437 Del Skrevet 14. mars 2017 Kvinners reaksjoner rundt voldtekt sliter jeg med å forstå. Kvinner som blir voldtatt får gjerne langvarige psykiske vansker. Det klarer jeg ikke sette meg inn i. Jeg skjønner at det kan være fysisk vondt der og da - og sikkert en stund etterpå - men på det psykiske planet tenker jeg at man burde riste det av seg etter noen dager. I hvert fall hvis fyren slo seg til ro med å bare få den mellom beina på dama, og ikke gjorde noen fysisk skade utover det. Anonymkode: 559be...008 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #438 Del Skrevet 14. mars 2017 Har fordommer mot veganere. Alle jeg kjenner som er det skal på død og liv fortelle alle om hvor ondskapsfullt landbruket er, når de ikke har vært i et fjøs før engang. Anonymkode: 6d348...830 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 14. mars 2017 #439 Del Skrevet 14. mars 2017 Ja, det har jeg helt sikkert. Som du skriver, så er det ikke alt som trengs å sies høyt. Dessverre mangler jeg ofte det filteret der. Men prøver å være flink. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 14. mars 2017 #440 Del Skrevet 14. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinners reaksjoner rundt voldtekt sliter jeg med å forstå. Kvinner som blir voldtatt får gjerne langvarige psykiske vansker. Det klarer jeg ikke sette meg inn i. Jeg skjønner at det kan være fysisk vondt der og da - og sikkert en stund etterpå - men på det psykiske planet tenker jeg at man burde riste det av seg etter noen dager. I hvert fall hvis fyren slo seg til ro med å bare få den mellom beina på dama, og ikke gjorde noen fysisk skade utover det. Anonymkode: 559be...008 Det er kanskje fordi du aldri har vært gjennom det? Jeg tror det er umulig å forstå noe helt 100% som man aldri har vært igjennom. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå