Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det utseendet er ikke pent idet hele tatt, og ikke er det naturlig hekler.

Og på bildene jeg linket til var det mer enn bare lukketid som var fikset på.

Står for det jeg mener, det er dritstygt.

Og i utgangspunktet var det redigering jeg kommenterte, ikke bruk av kameraeffekter som er mest for å få best mulig resultat i alle lysforhold, bevegelser, osv. Men det er tydelig at det også misbrukes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det utseendet er ikke pent idet hele tatt, og ikke er det naturlig hekler.

Og på bildene jeg linket til var det mer enn bare lukketid som var fikset på.

Står for det jeg mener, det er dritstygt.

Og i utgangspunktet var det redigering jeg kommenterte, ikke bruk av kameraeffekter som er mest for å få best mulig resultat i alle lysforhold, bevegelser, osv. Men det er tydelig at det også misbrukes...

Jeg synes sånne bilder er råååfine om det blir gjort riktig og jeg er enig med deg at noen av de bildene du linket til så var det ikke gjort riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sånne bilder er råååfine om det blir gjort riktig og jeg er enig med deg at noen av de bildene du linket til så var det ikke gjort riktig.

Jeg har enda til gode og se et bra resultat utført av hobbyfotografer som er i de type grupper som egentlig var nevnt her :)

Endret av daemonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den jentegruppa er det diskusjon om snus, og aldersgrense

Ei har nå skrevet " det er 18år for å kjøpe, 16år for å bruke"

jeg blir litt oppgitt

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den jentegruppa er det diskusjon om snus, og aldersgrense

Ei har nå skrevet " det er 18år for å kjøpe, 16år for å bruke"

jeg blir litt oppgitt

Ikke helt feil da, det er ikke ulovlig å bruke snus/tobakk når du er under 18 år.

Anonymous poster hash: bfc92...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig ang overredigering av bilder! Jeg vrir meg nesten i smerte over redigeringen til enkelte. I noen tilfeller kan overredigering være kult, men i de aller fleste er det ikke det. Og hva er greia med å skulle fjerne alt mulig i et bilde? Resultatet blir VELDIG skjeldent bra! Hvorfor ikke fjerne det i utgangspunktet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt feil da, det er ikke ulovlig å bruke snus/tobakk når du er under 18 år.

Anonymous poster hash: bfc92...5c6

det er strengt forbudt og kjøpe snus til noen under 18! det er heller ikke lov å stjele! så hva tenker de å gjøre? oppfordre venner og familie til å bryteloven for de?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i "mat fra bunnen" kun for å se, og det er jo reine gudedyrkelsen som foregår der inne! "en ære å få gode tilbakemeldinger fra deg, vår alles kjære MatChef <3<3<3" I alle dager.

Fascinerende.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg inn i "mat fra bunnen" kun for å se, og det er jo reine gudedyrkelsen som foregår der inne! "en ære å få gode tilbakemeldinger fra deg, vår alles kjære MatChef <3<3<3" I alle dager.

Fascinerende.

Som sagt så lurer jeg på hva som er så spesielt at de nærmest tilber henne.

Jeg har vært medlem en god stund men fremdeles ikke sett noe eksepsjonelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner det like underholdende hver gang de i mat fra bunnen skal definere hva "fra bunnen" er. 

Anonymous poster hash: 1f787...d6c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanja har lagt ut dette bildet...

Morsomt at alle andre får kjeft for å legge ut ting som ikke er matrelevante, men hun kan dele "visdomsord".

post-76924-0-77492600-1445163206_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanja har lagt ut dette bildet...

Morsomt at alle andre får kjeft for å legge ut ting som ikke er matrelevante, men hun kan dele "visdomsord".

å legge ut masse visdoms ord og bilder av matretter rett på veggen det er greit, men linker det blir rotete  :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noen som lurte på om barn kunne spise hamburger som ikke var gjennomstekt, og en annen skrev nei og linket til ei helseopplysningsside for å dokumentere svaret sitt ang barn og E-Colli.. Linken ble fjernet tvert og admin skrev: "Linking ikke tillatt" med flere utropstegn bak  :fnise:  En lengre diskusjon fulgte etter sletting av innlegg der mange mente admin var for streng ang slettinga....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat på bunnen:

Admin: yo skal jeg opprette en "følger"-funksjon på meg selv
Alle: JAAAAA HERREGUD JA ELSKER OPPSKRIFTENE ELSKER DEG

..Greit nok altså, men hahaha. Worship much! Og jeg har sett på oppskriftene til admin der inne, jeg synes ikke akkurat de er revolusjonerende.. de fleste tar tre sekunder å google seg fram til, liksom.

Endret av Fnisu
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat på bunnen:

Admin: yo skal jeg opprette en "følger"-funksjon på meg selv

Alle: JAAAAA HERREGUD JA ELSKER OPPSKRIFTENE ELSKER DEG

..Greit nok altså, men hahaha. Worship much! Og jeg har sett på oppskriftene til admin der inne, jeg synes ikke akkurat de er revolusjonerende.. de fleste tar tre sekunder å google seg fram til, liksom.

Det er jo helt utrolig hvordan folk dyrker hun admin-dama! Fatter det ikke. Jeg meldte meg i utgangspunktet inn for å få tips, men glemmer at jeg skal se etter oppskrifter der, for det er jo så utrolig mye annet rart som tar oppmerksomheten!  :fnise:

Ellers er jeg medlem i et par grupper om cosplay, og der er det også tendenser til samme type dyrking av de som er flinke. Gruppene består stort sett av fjortiser og unge folk, ingen kan å skrive godt norsk, og alle stiller de samme spørsmålene hele tiden.

Eksempel: "OMG, hei alle *hjerte hjerte hjerte* jg vil se enny Anime, men vt kje hvilken j skal begynne med? Tiiiiips? *tusen fjortisemojis a la :3*"  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange grupper på fb jeg ikke liker. Men for å nevne noe, så er det bl.a disse anti-barnevernsgruppene, hvor foreldrene bretter ut alle detaljer om sine barn offentlig. Man kan si litt av hvert om barnevernets metoder, men at foreldre kan få seg til å skrive så åpent, er for meg helt uforståelig. Synes synd på disse barna, som tydeligvis har foreldre som ikke ha forstått at personvern også gjelder for barn.

Anonymous poster hash: b6856...21b

Totalt enig med deg i den. De gruppene har ingen sammenheng lenger mellom urett behandling av BVT, men om å hetse og krenke mest mulig, og synes synd på seg selv. Jeg tenker mange ganger at det er en grunn for ting. Flott at de som vinner i nemnda legger ut innlegg der, og får medhold. Men det er værre med de som står fast i bitterhet og ego sentrisk verden, hvor barna kan lese, og følger med. I og md gruppene er offentlig følger BVT med på dette, for det har de også sagt selv at de gjør. 

Anonymous poster hash: 18b9e...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mat fra bunnen gruppa fortjener egen tråd her på KG :fnise: snoket litt på profilen til Tanja, og på noen bilder, spesielt det med hatten, så ser det ut som hun redigerer nesa si? Eller ser jeg helt feil?

Anonymous poster hash: 4d6ed...43a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mat fra bunnen gruppa fortjener egen tråd her på KG :fnise: snoket litt på profilen til Tanja, og på noen bilder, spesielt det med hatten, så ser det ut som hun redigerer nesa si? Eller ser jeg helt feil?

Anonymous poster hash: 4d6ed...43a

Ja, hele nesa er redigert bort på alle bildene 🙈 Litt ivrig med filter!

Anonymous poster hash: 6ab3b...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...