Gå til innhold

Hva slags grupper på facebook er de verste du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924

 Så rart, jeg fant den med ett søk (i gruppas søkefunksjon). Men kanskje det er fordi jeg har søkt på den fra før.  Det er fra 29.september. Håper du finner den nå. :)

Åå, visste ikke at det var en egen søkefunksjon i gruppa. Trodde du mente ctrl+f. Men da fant jeg den. Tusen takk for hjelpen :blomst: Det så ikke så godt ut nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Legg ved oppskrift/fremgangsmåte, så slipper du at innlegget blir slettet. Mvh ADMIN".

 

Så alle må legge ved oppskrift, men ikke o hellige Tanja? Spesielt...

 

(Mat fra bunnen, of course)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående hevefrie rundstykker: 
Det er pizzamel som blir brukt. Jeg føler ikke at det er rundstykker når det blir brukt så fint mel. Da er det mer som boller i mitt hodet. 

 

Og hun sier at hun var på vei ut døra, men bare måtte ha rundstykker først så hun slang bare sammen noe. Nam! Og nede i kommentarene får noen kritikk for å si at de har prøvd dem, men det kunne umulig stemme fordi det tar tid å lage dem og så skal de steke i 33 minutter. 
Vil det si at hun bruker et par timer på å komme seg ut døra? :klo: 

 

Nei, nå trengs det en MFB-tråd her! Alt for mye materiale å ta av ti lå ikke ha en! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har admin fra mat fra bunnen funnet veien inn hit til oss :-)

Anonymous poster hash: 15978...4a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har admin fra mat fra bunnen funnet veien inn hit til oss :-)Anonymous poster hash: 15978...4a4

Jepp! Begge trådene faktisk!

Kan virke som at det er et meget engasjert medlem som også har funnet veien inn. Hvis dett ikke er flere admins da! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Begge trådene faktisk!

Kan virke som at det er et meget engasjert medlem som også har funnet veien inn. Hvis dett ikke er flere admins da! :P

Tror nok begge er admin :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Legg ved oppskrift/fremgangsmåte, så slipper du at innlegget blir slettet. Mvh ADMIN".

Så alle må legge ved oppskrift, men ikke o hellige Tanja? Spesielt...

(Mat fra bunnen, of course)

Særlig at noen av oss i admingruppa har skrevet Admin med caps.. Og til din informasjon så er reglene lik for alle, bilder uten oppskrift blir slettet hver kveld kl 22, bilder med oppskrift derimot blir lagt i album, slik at medlemmene enkelt kan finne frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å bli med i gruppa Cosplayere 25+.

Litt bedre klima der inne :)

 

Ja, er med der også, heldigvis :) Den gruppen er vel den eneste grunnen til at jeg orker å fortsette med cosplay, for jeg orker bare ikke alle fjortisene på con.

 

Nå lurer jeg veldig på hvem du er!  :fnise:

 

On topic: Mat fra bunnen drives jo som delvis fjortisgruppe og delvis diktatur. I det ene øyeblikket er det "Hei vakreste vakringene mine <3<3", og i neste er det "IKKE LOV Å LEGGE UT LINK! DU BLIR SLETTET!" 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra MFB.

 

Ei legger ut oppskrift på søtpotetlapper. Enkel oppskrift: 

 

200 g kokte poteter.

1/2 ts salt
3/4 dl melk

2 egg
1 dl hvetemel 

Riv potetene grovt og bland i egg, salt og melk smile emoticon

Ha i mel til jevn blanding og stek på middels varme, ca 1 dl pr lapp 

 

 

Spørsmål til denne enkle oppsrkiften er balndt annet:

 

dl melk? 

Koker du på poteten før du river dem?

Steker du de på middels varme i panne?

 

alt står jo i oppskriften  personen er lagt ut. Virker noen ganger at folk bare spør for å spørre. Nekter å tro at folk er så "korte"

 

----------

 

 

Generellt kan man jo ikke avvike fra oppskriftene, for det er jo "sånn det står i oppskriften"

smile emoticon

 

 

 



Anonymous poster hash: 3d6e7...4d9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble det av MFB-tråden?

Anonymkode: 62c85...6eb

Står at den er skjult for moderering. 

Anonymkode: c80e2...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det egentlig som skjedde i MFB-tråden? Spekulasjoner, personhets eller deling av usensurerte bilder? Typisk at all action skjer når jeg er borte fra tråden/forumet :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hva var det egentlig som skjedde i MFB-tråden? Spekulasjoner, personhets eller deling av usensurerte bilder? Typisk at all action skjer når jeg er borte fra tråden/forumet :dry:

Det var en admin/admins største fan som var innom og kranglet og kom med konstante påstander om at de alle ble mobbet. Slengte også ut noen påstander om hvor grusomme vi er, og at konstruktiv kritikk er mobbing siden noen kan bli fornærmet. 
Sånn i grove trekk. 

Det ble også henvist til KG's facebookside hvor kontaktpersonen i gruppa skrev et sint innlegg og fikk til svar om at hun gjerne måtte vise til konkrete eksempler på hvilke KG-regler som var brutt i tråden som nevnt på mail flere ganger. 

Sånn i grove trekk er dette historien for den siste uka eller to. 

Nå har tråden vært såpass lenge borte at det skal bli interessant å se hva som står igjen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMFB-TRÅDEN! Hvor er den? Noen som kan oppdatere en stakkars nysgjerrig sjel? :fnise:

 

 

Så et nytt bidrag fra meg i tråden:

Dyregruppa på Facebook.... Den er sånn ca like forstyrrende som Miniatyrhundefolket, bare at det er alle dyr. Små hunder er så søte og uskyldige at de kan gjøre hva de vil tenk! En gang så jeg ei som fortalte om chihuahuaen sin som tydeligvis hadde kraftig separasjonsangst. På kort tid alene hadde den ødelagt og rotet rundt, for så å klatre opp på spisebordet og tispe på duken. 

Eieren syntes det var morsomt, og var sikker på at noen stor hund skulle hun i hvert fall ikke ha, for det blir så mye mer tiss fra de :klaske: Andre kastet seg på med HAHAHA JA DET GJØR MIN OGSÅ! :rodmer:

Og så er det spørsmål som "hamsteren min sover så mye. Burde jeg ta den til vet?" Altså... til og med jeg som ikke har hamster vet at det er nattdyr  og at de sover omtrent hele dagene....

Endret av daemonia
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest bruker83924

Hundehjelpen.net er ganske ille i perioder. Maken til krangling og frekkheter mellom brukerne skal man se lenge etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daemonia: mfb-tråden er skjult for moderering. Det er en tråd i ris/ros forumet hvor du kan se hvilke tråder som er blitt skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
5 minutter siden, Auri skrev:

Daemonia: mfb-tråden er skjult for moderering. Det er en tråd i ris/ros forumet hvor du kan se hvilke tråder som er blitt skjult.

Og tråden har vært skjult siden mandag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Auri skrev:

Daemonia: mfb-tråden er skjult for moderering. Det er en tråd i ris/ros forumet hvor du kan se hvilke tråder som er blitt skjult.

Ja jeg vet,  men jeg er nysgjerrig på hva som fikk den tim å bli det :P

11 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Og tråden har vært skjult siden mandag ...

Det står heller ikke at den er skjult for moderering.  Den er skjult for vurdering. Regner med det blir gitt beskjed om at den er stengt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...