LilleSol Skrevet 29. september 2004 #81 Skrevet 29. september 2004 :o Hva skjer på fredag? :o Helgi som skriker igjen og det røde flagget heises? Veldig spent jeg.. Liker Snorre mindre og mindre, syntes han oppfører seg klysete på Farmen. Mulig han er annerledes utenfor i den virkelige verden, men på Farmen er han guffen! Moro at det blir litt jentekrangling på gården syntes jeg. Eller diskusjoner. Når mafiaen går ut, må vi ha litt mer krangling. De må jo passe på at de ikke får gjort noe mens de er der :o
Gjest Gjesta Skrevet 30. september 2004 #82 Skrevet 30. september 2004 Syns Barbro viser litt dårlige tendenser nå - hun har jo skada seg og har vondt, men hun burde jo skjønne at folk helst ser at hun forsvinner nå. Det er jo et spill, og det virker som om hun forventer at alle skal ønske å ha henne der. Helgi er syk, det så vi jo på klippene fra hva som kommer på fredag. Når voksne folk skriker "jævla hore", da er det no' feil. Er så spent på hva som skjer - og så får jeg ikke sett episoden fordi jeg skal bort!!! LOV MEG FULL OPPDATERING HER DA FOLKENS!!! K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå