Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Horfor ble Helgi storbonde og ikke Barbro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fordi de skal prøve å få ut Snorre kan jeg tenke meg :roll:

Skrevet

Men tenk å velge en tulling du har kjent noen få uker fremfor dattera di da!!! :o Noe så sprøtt!!! hadde aldri tilgitt min pappa hvis han ikke kunne hjelpe meg såpass på vei!!!

:fy: Fy seg Eskil! :fy:

Tror ikke det hadde blitt kjedelig uten den totalt meningsløse "mafia'n" jeg synes det blir ubehagelig å se på..har alltid digget farmen..men denne runden har vært noe utrivelig synes jeg!

Skrevet

Så HELGI ble storbonde igjen??? Ja, da er det vel Snorre som blir 1.kjempe da - og Ommund som blir 2.kjempe og skal velge gren på fredag.

Jeg syns ikke no' særlig om Barbro egentlig. Joda, hun er jo fornuftig på mange måter, men jeg syns hun virker litt "heia frem" av de andre. Jeg tror ikke hun har så mye å stille opp med når tiden er inne for jentegjengen å begynne å konkurrere mot hverandre.

Tror f.eks ikke Barbro har så mye å stille opp med overfor Bente.

Spennende å se i morgen da, hvilke konflikter som da oppstår!

Farmen var aller, aller best det første året, og i år syns jeg det kun dreier seg om "spillet" - ikke om det de faktisk må gjøre på Farmen. Det er litt dumt - men det er vel sånn at krangel selger, da!

K

Skrevet

Helgi har iallefall sagt at han kommer til å velge Snorre som førstekjempe, men er ikke det veldig taktisk ulogisk av han? Burde han ikke valgt en jente?

Hva om Ommund vinner over Snorre og en av jentene blir storbonde? Kommer ikke Helgi og Ommund å måtte møtes i kamp da? Og klarer egentlig Helgi å slå Ommund i noe som helst? Han virker litt puslete, og jeg synes han har det mest i kjeften jeg da. Da er jo Farmen over for en av dem likevel?

Synes deltakerne er en smule late i år, og hadde jeg vært mentor hadde jeg nok vært strengere enn det han faktisk er. For det lyser jo fortvilelse av han lang vei. Ikke rart egentlig, når Live, Siren og Barbro leker Macarena på hesteryggen istedet for å produsere på gården.

Men hva med Reidun? Henne får jeg ikke helt taket på?!?

Skrevet

Mistet ALL respekt (eller hva jeg skal kalle det) for Helgi når jeg så det opptrinnet hvor han reiste seg opp og ropte til ho andre!!! Det er rett og slett ikke slik man oppfører seg dersom man faktisk er ett voksent menneske uten problemer med å styre sitt eget sinne!! så enten er han en unge, ellers har han seriøse sinne-problemer, og DET er jo litt skummelt med en så voksen mann....

i tillegg står han først å sier at han er nesten SIKKER på at det blir han som blir valgt som storbonde, for det hadde de avtalt. Også spiller han SÅÅÅÅÅ overrasket når han blir valgt, "nei DET hadde han AAAAALDRI trodd....." :roll: Noe så falskt menneske er det lenge siden jeg har sett!!

Dessuten så har han brutt reglene og jukset, storbonde var vel det siste han fortjente..... disk hadde vært mer realt!

Bente og hun som skar seg i kneet, men som nektet å "legge seg" har jeg hittil mest sans for, men så har jeg ikke sett mer en to episoder, så jeg har vel ikke fått veldig inntrykk av alle.

Disse to "inntrengerne" virker jo bare sytete og klagete, vet ikke helt om jeg synes DE virker noe mer "bonde-materiale"...

Skrevet

Tror det var Reidun som skar seg i kneet.

Ellers syns jeg faktisk Bente er den som aller mest fortjener å vinne farmen.

Verre intrigespill i ett reality-konsept, har jeg ikke sett maken til!

Skrevet

Klarer ikke helt å gi slipp på teorien min om at Reidun kommer til å vise seg som en sterk kandidat - hun har vært så anonymisert hittil - og jeg lurer på om hun kan være tøffere enn vi tror!

K

Skrevet

Jepp, Reidun skar seg i kneet....men hun jobber jo som bare det likevel.

Skrevet

Var det ikke Reidun som anga et par andre fordi de hadde smugla inn sminke? Blant annet hun derre Monique? Skal vi nok en gang se at den anonyme og "uskyldige" stikker av med alt?

Skrevet

Jeg tror Reidun er tøff jeg, + at når hun holder en så lav profil som hun tydeligvis gjør, så virker hun ikke som noen trussel, og da er det ikke noe første-mål å bli kvitt henne.

men det virker som det er bein i nesa på ho, og at ho ikke gir seg med det første. Tror hun spiller like mye spill som alle de andre jeg. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

...men for en gjeng. Synes forsåvidt jentene virker greie, på tross av min aversjon mot gladkristne... og folk som MÅ sminke seg før de skal melke geitene (noe de heller ikke har teken på). Mannfolka er jo ikke helt gode, ingen har peiling på praktisk arbeid, og det eneste de har klart til nå er å lage et gjerde med hull i...?

Synes jo det er "spennende" å se på når konfliktene blir såpass store, men tv-selskapenes påstander om at de velger folk som skjønner hva de går til og ikke trenger å beskyttes mot seg selv tror jeg ikke på... De fleste deltagerne i år ser ut til å trenge terapi, spør du meg.

(og en forferdelig tanke slo meg - tenk om Ommund vinner! O skrekk! Og o urettferdige tv)

Gjest lilletroll
Skrevet

JEG SKJØNNER IKKE AT DET ER MULIG AV EN PERSON Å VELGE EN ANNEN FORAN SIN EGEN DATTER!!!!!!!

Hadde det vært min pappa hadde jeg ALDRI tilgitt ham!!! HELT seriøst!!!

HEIA BARBRO!!

Skrevet

I slutten av gårsdagens episode fikk vi jo se litt av hva som hender neste gang. Da sa de at det ville bli store overraskelser. Så jeg tror at Helgi blir å velge Barbro som førstekjempe siden hun har brent foten sin og har problemer med å gå....

Gjest Anonymous
Skrevet

Er Reidun lesbisk? Synes hun snakka en gang om at hun hadde en samboer hjemme som hun var veldig glad i, og hun sa "hun" om henne.

Ikke misforstå meg, jeg har IKKE noe imot lesbiske, men jeg bare lurte om dere visste noe!

Skrevet

Jeg tror Reidun er lesbisk enda jeg ikke har sett mye på Farmen.

I ett nettmøte fikk hun som gikk ut frivillig (Monique eller noe sånt) spørmål bla..hvem på Farmen er lesbisk/homo. Hun sa at det var ei jente og at det var den som hadde sladret om at hun hadde med mascara. I et annet spøsmål på¨nettmøte (husker ikke om dette var til Monique) var spørmålet..er Live og Reidun lesbiske og sammen? Da var svaret..Live er den mest hetrofile jeg kjenner!

Skrevet

Hun sa jo i et av intervjuene på farmen at hun savne kjæresten sin og omtalte den som henne...da må det vel være en jente...

Synes det er helt utrolig at de ikke diska mafia'n når de hadde brutt reglene på den måten..også Eskil som satt der og nekta da...selv om han var skyldig!!! Fysj...

Si meg hadde de ikke gått inn i en hytte og funnet den spaghettien? det blir jo isåfall innbrudd i tillegg...det er jo ikke lov hverken på farmen eller IRL!!!

Skrevet

:o Makan til sinne det er på han Helgi da!!!!!!! Blir spennende på fredag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...