Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heier på snorre jeg! men det er vel mest pga at jeg kjenner ham litt i fra før... Ellers hadde jeg nok ikke giddet å sett hver episode av Farmen. Gleder meg til robinson-ekspedisjonen begynner igjen! (Altså ikke kjendis-robinson, men den vanlige, hvis den skal ha en ny runde igjen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh..nyibyen...Robinson har da begynt..for to uker siden!!

Ang. siste episoden..jeg synes Eskil begynner å bli mer og mer ufordragelig for hver dag..forstår ikke at han kan sette datteren sin i en så vanskelig situasjon!?

Tenk å måtte oppleve faren sin skifte så totalt personlighet..kan ikke være godt for Barbro det nei...

Lurer fælt på hvem Runar velger til annenkjempe..håper inderlig at det ikke blir Snorre..men jeg tror nok at han kommer til å gjøre det..den banden der har jo bestemt seg for å få få ut Snorre koste hva det koste vil!! Utrolig irriterende å se hvordan de oppfører seg...

Skrevet

Vet faktisk ikke om jeg gidder følge med på farmen lenger... Er ikke noe koselig i det hele tatt..De krangler jo hele tiden, og Eskil er spydig mot alle. Disse mannfolka som er med, er jo som en liten kaklende syklubb. Snakk om umodne mannfolk..!!!!!

Håper inderlig Barbro vinner hele greia. Så søt og sympatisk, og med den jævlige faren..

Go Barbro!!!!

Skrevet

Har de vist episoden hvor de blir konfrontert med å ha smugla med mat inn?

Skrevet
Har de vist episoden hvor de blir konfrontert med å ha smugla med mat inn?

Hmm? har ikke sett det!

Skrevet

Den "mafiagjengen" er bare så lattelige.

De klager på at jentene+Snorre ikke kan noen ting.., men etter som jeg har sett er det Snorre som har fikset den tønna som var ødelagt..og har temmet hesten....

Skrevet

Hvordan reagerte Eskil på at Barbro forandret "hva de hadde planer om"?At hun valgte Runar i steden for Ommund Han(Eskil) skulle hatt juling han altså,voksne mannen oppføre seg på den måten.

Skrevet
Den "mafiagjengen" er bare så lattelige.

De klager på at jentene+Snorre ikke kan noen ting.., men etter som jeg har sett er det Snorre som har fikset den tønna som var ødelagt..og har temmet hesten....

:Nikke: Enig
Skrevet

Digger Live jeg, hun er liksom en solstråle i serien. Dessuten liker jeg navnet hennes, om jeg får ei jente en gang så skal hun hete Live Marie, så d så...

Heier på Live, Barbro og Runar. Stakkars Barbro, hun kjenner ikke igjen faren sin slik han oppfører seg! Jeg skjemmes på hans vegne...

Skrevet

Jeg blir også flau på hans vegne...tenk å oppføre seg så bedritent...De skulle hatt seg en omgang med psykiater..alle i fire ( i den evinnelige firer-banden!)

Håper at de ser i ettertid hvor fæle de har vært...synes oppriktig synd på jentene og Snorre som hele tiden må kjempe så hardt for å holde humøret og stemningen oppe!

Skrevet

Det blir spennende å se hva Barbro sier på VGs "tett på nett" i dag...

Selv om hun og faren kanskje har ordnet opp etter at de kom hjem så har de jo ikke sett episodene - og Barbro vet jo ikke hva faren sier om henne til kamera...

Hadde jeg vært han så hadde jeg hatt problemer med å gå ut blant folk... Leste i Se og Hør at han giftet seg når han kom hjem, tross at forholdet har vært dårlig lenge... Kanskje ikke så rart at det virket fristende med noe stabilt og koselig etter det opplegget der... Og han trenger sikkert den støtten han kan få fremover...

Gjest farmen-seer
Skrevet

Jeg blir nesten fysisk dårlig av å se på Farmen i år. Denne mafiagjengen er noe av det mest usmakelige jeg har sett av norske menn. Den såkalt "snille" Runar viste seg å være en skikkelig drittsekk han også, jeg fryder meg over at han tapte kampen. Men Helgi og Eskil, de to eldste deltakerne, er muligens de to barnsligste av alle. Æsj, håper de ryker ut snart! Ommund også, selvsagt.

Hvem som vinner spiler ingen rolle for meg, bare det ikke blir en av de tre gjenværende fra herreklubben.

Skrevet

Hadde LITT sansen for Runar til å begynne med, men IKKE etter forige- og kveldens episode!!! Tenk at han fikk seg til å gjennomføre planen sin, med å ødelegge melken så de ikke fikk ost! Han burde vært innelåst i hønsehuset, uten mat og drikke, i en uke! Bra han gikk ut!!

Det var faktisk Snorre som "berget" de denne gangen. Han klarte å reparere Mentors tønne (de andre dustene forsøkte først, men ga opp!), så de fikk 5 daler, og så klarte han å 3-dobble beløpet de hadde på kortspill! Fatter ikke hvorfor han blir hetset av de andre gutta!

Håper at Snorre eller Barbro vinner!!!

Men... egentlig er det ikke lett for oss å "lære de å kjenne"! De er sammen 168 timer i uka, og av de får vi se ca 2 timer. Og de klipper det nok sammen for å få frem (bare?) det mest "spennende"... :wink:

Skrevet

De få minuttene vi ser gir jo et inntrykk av at den mafiagjengen er temmelig usmakelig...tror ikke det kommer bare av ensidig klipping eller forvrenging av sannheten... Håper ingen av dem sitter igjen til slutt...

En av jentene eller Snorre burde vinne!

Skrevet

Vi må nok ha i bakhodet at vi nok bare ser intrigene på sitt verste - men uansett - intriger har det vært, og verre blir det nok! *gleder meg*

Jeg er så utrolig glad for at Runar gikk ut. Så det fra første episode at han var en skikkelig "drittsekk" - og han hadde ingenting der å gjøre.

Usikker på hvem som bør vinne foreløpig. Ikke Eskil, og ikke Helgi. Tror heller ikke Barbro vinner, og ikke noen av søstrene heller.

Blir spennende å se om jeg er helt på jordet! :wink:

K

Skrevet
Jeg blir nesten fysisk dårlig av å se på Farmen i år. Denne mafiagjengen er noe av det mest usmakelige jeg har sett av norske menn. Den såkalt "snille" Runar viste seg å være en skikkelig drittsekk han også, jeg fryder meg over at han tapte kampen. Men Helgi og Eskil, de to eldste deltakerne, er muligens de to barnsligste av alle. Æsj, håper de ryker ut snart! Ommund også, selvsagt.

Hvem som vinner spiler ingen rolle for meg, bare det ikke blir en av de tre gjenværende fra herreklubben.

Heeeelt enig :Nikke:
Gjest lilletroll
Skrevet

Fikk ikke sett Farmen på fredag jeg, for jeg tok opp på feil kanal :oops:

Og når jeg tok opp farmen i går viste det seg jo at ikke det heller var fredagens episode :evil:

Så leste jeg her da, og skjønte med glede at Runar røk ut :-) Var vel Snorre han kjempet mot da, eller?? I hva da??

Hm...tror jeg skal ta turen inn på tv2.no, jeg.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes Reidun virker helt ok jeg...

Men har ikke sett så mye til henne,

kanskje er hun litt i bakgrunnen?

Har ikke sett på hver gang....

Skrevet

Hmm. Hva skjedde i kveld, da? Tv'n min er ute av drift...

Skrevet

Eskil ble storbonde iallfall. Krangling, som vanlig. Folk fikk brev hjemmefra.

Husker ikke så mye mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...