Ugla Skrevet 21. september 2004 #41 Skrevet 21. september 2004 Og når jeg tok opp farmen i går viste det seg jo at ikke det heller var fredagens episode :evil: Så leste jeg her da, og skjønte med glede at Runar røk ut :-) Var vel Snorre han kjempet mot da, eller?? I hva da?? Fredagens episoder går i reprise på søndager. Runar kjempet mot Helgi, som ble valgt til 2. kjempe. De kjempet i "slegge".
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2004 #42 Skrevet 22. september 2004 En liten teori her... De folka vi ikke ser så mye til i Farmen - så som Reidun fx. Er det ikke mye sannsynlig at de kommer til å være med ei stund? :klø: Vi har jo fått ganske godt innblikk i Gro (?) og Runar, fx, og de har jo røket ut allerede. Og ingen ble vel overraska over at Monique gikk ut... Syns jeg ser sånne tendenser i 71graderNord også. De som ryker ut er ikke de som har vært mest anonymisert i programmet. "A few minutes of fame?" Noen som har tenkt samme tanke? K
Sita Skrevet 23. september 2004 #43 Skrevet 23. september 2004 gleder meg til fredagens episode jeg, den kan bli gøy
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #44 Skrevet 23. september 2004 Psyk oppførsel av Helgi i går da? :o Og så kommer han og sier at det bare var fleip etterpå!? Håper Helgi forsvinner snart - og jeg får mer og mer sansen for Snorre. Han er i hvertfall den av gutta med mest fornuft i hodet! Den kranglinga om fordeling av ølet i går, den var jo bare lavmåls. Skjønner ikke at det ikke går an å være enige om at alle har rett på like mye! :klø: Spennende med utfordrerne da! - og i morra skjer det visst ting der, etter det jeg kunne se på "reklamen". K
Sarabi Skrevet 23. september 2004 #45 Skrevet 23. september 2004 Jeg likte Helgi inntil gårsdagens episode. Fyren virker jo helt ustabil. Ingen normale mennesker roper så høyt de bare kan og skremmer de rundt seg for så å si at han bare tulla... :o Og Runar... Jeg er glad han gikk ut. Han setter oss nordleninger i et dårlig lys. Jeg blei flau av å se Farmen når han var med. De mafia tendensene som er i år, sjokkerer meg fullstending. Uforståelig at voksne mannfolk oppfører seg som en flokk med fjortisjenter. Men det skal sies at Farmen i år er mere spennende i år enn tidligere. Jeg synes Barbro er en verdig vinner!!
pocahontas Skrevet 24. september 2004 #46 Skrevet 24. september 2004 Jeg lo godt når jeg så dagens episode.JIPPI Eskil er ute.Koste meg når gutte klanen ble tatt for å bryte reglene .Å Eskil prøvde febrilskt å nekte,mens di to andre inrømmet alt. Jeg heier på snorre og hun med det lyse rampette håret,husker ikke helt hva ho heter.Hun er alltid i godt humør ser det ut som.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2004 #47 Skrevet 25. september 2004 Utrolig bra at Eskil gikk ut!!! Nå håper jeg Helgi blir neste! K
Sita Skrevet 25. september 2004 #48 Skrevet 25. september 2004 Kjempebra at Eskil måtte dra...Da har jeg igjen 2 stk som jeg vil ha fjernet: OMMUND og HELGI!! Men spørs om det kan bli litt "tamt" uten litt krangling også da
iselhek Skrevet 26. september 2004 #49 Skrevet 26. september 2004 Kjempebra at Eskil måtte dra...Da har jeg igjen 2 stk som jeg vil ha fjernet: OMMUND og HELGI!! Men spørs om det kan bli litt "tamt" uten litt krangling også da Enig med deg i det Sita
Gjest Chanda Skrevet 26. september 2004 #50 Skrevet 26. september 2004 Jeg har tydeligvis en annen oppfatning av Snorre enn dere andre. Heldigvis så har det også gått opp for Barbro at Snorre "krever" uten å gå noe tilbake. Han har på en finurlig måte fått alle jentene over på sin side - han vil ha dem til å hjelpe seg til å vinne (?!!)
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #51 Skrevet 26. september 2004 Huff, jeg liker ikke Snorre jeg heller. Syntes han er litt hmm slesk :o Vil ikke at Helgi skal vinne, syke syke mannen, og heller ikke Ommund. Og ikke Snorre. Ikke Siren (er det ikke det hun heter?) Heier på Live jeg. Virker som en koselig og blid jente. Med alle de sure fjesene på Farmen i år, trenger man en jente som henne der. Er litt redd for at Ommund vinner, han er fryktelig sterk.
pusla Skrevet 26. september 2004 #52 Skrevet 26. september 2004 Tror det skal bli vanskelig å slå Ommund i noen kamp, han virker fryktelig sterk. Bente ser ut til å være en sterk kandidat, også. Men uansett godt å få ut Eskil! Og nå synes jeg Helgi bør ut som nestemann!
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #53 Skrevet 26. september 2004 Jeg tror heller ikke at Snorre er så "uskyldig" som han har vært framstilt til nå - det er jo en del av planen, ikke sant? Hittil er det 4'erbanden som har stått for kranglinga - når de er ute av bildet, blir det helt sikkert krangel innad i "jentegruppa". Gleeeder meg! K
Thea Skrevet 26. september 2004 #54 Skrevet 26. september 2004 Jeg liker også Snorre bare mindre og mindre.Ha begynner å fremstå som ganske slesk i mine øyne. Helgi har jeg heller ikke sansen for.Hadde det vært meg som hadde blitt ropt hold kjeft til midt i ansiktet, hadde jeg reist meg opp og gitt han et realt klask i trynet. Jeg håper Barbro eller Live vinner jeg
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #56 Skrevet 27. september 2004 Synes de skulle vært diska jeg....både Eskil, Helgi og Ommund! De fortjener ikke å få bli igjen for å kjempe om premien noen av dem!! Og tenk å sitte sånn og nekte for at han har gjort det da..som Eskil gjorde..fy søren så dårlig av ham...glad at han forsvant..var umoden og forferdelig selvopptatt! Virket ikke noe hyggelig å tilbringe tid sammen med! Det hadde kanskje blitt tamt uten noe krangling..men jeg synes at de har oppført seg så utrolig bedritent..at jeg tror litt krangling mellom jentene hadde vært underholdning i forhold! Synes det har vært ubehagelig å se på til tider...utrolig dårlig stemning!! Håper det blir bedre nå..og at vi fra nå av får litt mer "morsomme" intriger!!! Håper Bente eller Live vinner!
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2004 #57 Skrevet 27. september 2004 Hvem ble storbonde i kveld - og hvordan brant Barbro seg? Fikk bare med meg de siste minuttene! Blir spennende på onsdag, forstod jeg! K
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #58 Skrevet 27. september 2004 Barbro brandt seg fordi hun sto på en glovarm greie som sikkert tilhørte komfyren. hun merket det ikke før etter en stund og da var det gjort. Apropo Barbro - jeg liker henne mindre og mindre.
Lady Lovelylocks Skrevet 27. september 2004 #60 Skrevet 27. september 2004 Heier på Helgi jeg.. Moro med dem som lager litt bråk. Hadde vært hårreisende kjedelig uten de gærne guttene. :hår:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå