Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NOEN SOM FØLGER MED PÅ FARMEN? HVEM SYNES DERE BURDE VINNE? HAR DERE NOEN FAVORITT?

TIL NÅ SYNES JEG BARE SNORRE OG RUNAR ER VERDIGE VINNERE AV GUTTA, BARBRO OG LIVE ER VEL MINE FORELØPIGE KANDIDATER AV JENTENE :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått fulgt med så mye enda, men de som har min sympati er vel Snorre. Han får mye unødvendig hets av gutta syns jeg...

Gjest lilletroll
Skrevet

Synes det er HELT UTROLIG at voksne mennesker kan oppføre seg sånn mot en annen!!! Synes synd på Snorre, og håper "firerbanden" ryker på hue og rævva ut snart!!! Den jeg håper vinner er forøvrig Barbro!! Den jenta har bein i nesa!! Og med den faren er det jo helt utrolig at hun har blitt som hun har blitt....

Skrevet

Enig med de andre, Barbro og Snorre! Faren til Barbro virker jo klin gæren, stakkars jente!

Skrevet

Begynte å følge med, men har ikke fått sett denne uka!

Noen som gidder å oppdatere litt? Hvem er storbonde? Fikk med meg at ei har stikki - Monique? (Er det søstera til Dorthe Skappel, forresten?)

K

Skrevet

Monique er eksdama til Ole Klemetsen...hehe!

Men uansett ble Gro valgt til førstekjempe i går da.. Det var det eneste jeg fikk med meg!

Også leste jeg ett sted at Barbro og faren fremdeles er uvenner etter oppholdet!

Skrevet

Jeg heiet på Frank, men det varte jo ikke lenge.....

Vet ikke hvem jeg skal heie på nå, jeg.

Skrevet

Har enda ikke lært meg navnene på alle sammen jeg, men irriterer meg veldig over disse mannfolka som rotter seg sammen. Synes Snorre virker ålreit jeg, så da heier jeg kanskje litt på han.

Skrevet

liker ikke snorre i det hele tatt!! utnytter jentene til å få dem til å gjøre ting for seg...æsj,nei han er ekkel..vet ikke helt hvem jeg syns skal vinne enda,men ikke snorre. Men det blir vel han som vinner ,det er bestandig de sleipe som stikker av med seieren :roll:

Skrevet

Syns Snorre virkar å vera ein koselig kar:) Syns enten han eller Barbro bør vinna. Live er også kul:)

Skrevet

Jeg har fått mer og mer sansen for LIVE jeg, hun virker som en humørspredende og livlig jente!!!

Ler hver gang hun ler, humor er viktig :-)

Skrevet

Så min første episode i dag. Må si at den "guttegjengen" ikke akkurat er de mest smilende jeg har sett.

Jeg synes Live virket som en grepa jente. Men også hun ene sørlandsjenta.

Skrevet

Jeg liker ikke Snorre. Og ikke storesøstra. Eller.. hun er litt fåmælt. Lillesøstra liker jeg. Husker ikke hva de to heter. Pappaen er en dust, mens Barbro virkelig har bein i nesa. Ommund er en staut kar, men synes han kan beholde skjorta på litt oftere enn han gjør.. Helgi er en liten rar tass. Ikke så lei meg om han går ut. Runar må mer enn gjerne stå løpet ut for min del. Live også.

Nå husker jeg ikke fler.

Men firerbandegutta må gjerne henge med noen episoder til - blir så spennende intriger av sånt!

Skrevet

Synes Snorre er sjarmerende jeg .... :sminkedokke: Han virker snill og hyggelig iallefall. og er søt :wink: Men jeg har ikke fulgt så veldig mye med da.

Er de i slekt flere der? Søstre også ikke bare far og datter?

Skrevet

Etter dagens episode og med de glimtene vi fikk se av kommende episode kan det se ut om om Barbro kan velge faren som førstekjempe.

Gjør hun det, viser hun en dobbeltmoral uten sidestykke siden hun har krangla fælt med faren om at slektskap må gå foran alt og alle.

At faren ikke oppfører seg helt som han bør er greit nok, men hun ser da ut til å mangle fullstendig evnen til å situasjonen utifra noe annet enn fra eget ståsted.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg HÅPER hun velger faren, jeg!!! Hun vil få et mye bedre opphold der uten ham!!

Skrevet

Hun valgte Runar. Men Jeg håper virkelig at Eskild ryker ut snart. Han er virkelig ufordragelig!

Skrevet

Enig at Eskil bør bort - men det bør Runar også, så jeg syns det var litt skøy at han ble valgt!

K

Skrevet

Så ut som snille, rolige Runar kommer til å vise en annen side nå iallefall! Han var ikke blid, og kan forsåvidt forstå det, men ingen erjo trygge i et sånt spill uansett da. Synes valget til Barbro var rart, men det blir spennende framover. Hun skulle valgt faren sin. Han er så provoserende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...